Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@05:21:51 GMT

برای اولین بار جشن گلریزان مجازی برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۲۸۵۵۹

برای اولین بار جشن گلریزان مجازی برگزار می شود

جشن گلریزان مجازی برای اولین بار در قالب طرح همت جوانانه، کمک مومنانه و همراه با منش جوانمردی ورزشکاران در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ در آستانه ماه ضیافت الهی و برگزاری این جشن گلریزان، رئیس و معاون اداره ورزش و جوانان، اعضای مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان چهارمحال و بختیاری و برخی از روسای هیات های ورزشی با حضور در نشستی مشترک به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بروجن در این دیدار با بیان این مطلب که گلریزان سنت حسنه‌ای است که سمبل و نماد نوع‌دوستی انسان‌ها است و تقویت آن می‌تواند در ابعاد مختلف زندگی اجتماعی اثر گذار باشد افزود: بنا بر پیشنهاد سازمان های مردم نهاد و نظر مساعد هیات پهلوانی و زورخانه ای شهرستان این برنامه در قالب طرح کمک مومنانه هفته آینده برگزار خواهد شد.

مسعود پرسته ادامه داد: درآمد حاصل از این گلریزان که با مرشد خانی و پخش زنده در صفحات پربازدید اینستاگرامی شهرستان بروجن همراه خواهد بود، چراغ امید را در روز‌های ماه مبارک رمضان به خانه‌ی برخی از نیازمندان و کسانی که به دلیل شیوع ویروس کرونا آسیب دیده‌اند خواهد برد.

وی در پایان عنوان کرد: در کمک رسانی به نیازمندان و کسانی که به دلیل شیوع ویروس کرونا آسیب دیده‌اند باید کرامت خانواده ها حفظ شود.

گلریزان در شهرستان بروجن با قدمت بیش از سی سال برای حمایت از محرومان و نیازمندان جامعه به تاسی از حضرت علی (ع) برگزار می‌شود و هرسال استقبال از آن بیشتر از سال قبل است، اما با توجه به شرایط موجود “جشن گلریزان سال‌جاری” بدون حضور فیزیکی ورزشکاران و ورزش دوستان برگزار خواهد شد و ارتباط ما در فضای مجازی رقم خواهد خورد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری گلریزان مجازی همت جوانانه کمک مومنانه جشن گلریزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۸۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی تیمهای برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان های دخترانه گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان تیم هنرستان بهاران گنبدکاووس و تیم های هنرستان های بعثت ۱ و ۲ گرگان به ترتیب عنوان نخست این رقابتها را کسب کردند.

محمدتقی قلی نژاد معاون آموزشی اداره کل آموزش و پرورش گلستان در اولین استارت آپ ویکند دانش آموزی هنرستان های دخترانه گلستان (گام) به میزبانی هنرستان کشاورزی شهید رجایی گنبدکاووس گفت : پاییز پارسال مرحله اول این رویداد علمی با ۵٠٠ ایده دانش آموزی دو بخش شرق و غرب گلستان برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این مرحله ۱۴ تیم از ۱۳ هنرستان استان با ۱۵٠ هنرجو رقابت کردند گفت :  بیشتر ایده های دانش آموزان در بخش کسب و کار است تا در آینده این ایده ها به محصول و اشتغال تبدیل شود.

 مسابقات استارت آپ ویکند دانش آموزی هنرستان های پسرانه استان گلستان نیز دو هفته آینده به میزبانی هنرستان کشاورزی شهید رجایی گنبدکاووس برگزار خواهد  شد.

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در بروجن
  • حادثه رانندگی در بروجن با ۷ مصدوم
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • معرفی تیمهای برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان های دخترانه گلستان
  • حادثه رانندگی در محور بروجن-سورک
  • رونمایی از برند جام جهانی فوتبال ساحلی 2025 سیشل
  • آغاز تعمیر کولر‌های گازی نیازمندان در روستا‌های آبادان
  • اولین آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • ویژگی مهم مرحله دوم انتخابات مجلس برای اولین بار در کشور
  • عضو جدید بلادلاین اولین بازی خود را برگزار کرد/ اخبار WWE