Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،جلسه ستاد استانی نهاد‌های انقلابی، حمایتی، عمومی و سمن‌های کرمانشاه با دولت که امروز (۶ اردیبهشت) برگزار شد به تشریح اقدامات صورت گرفته برای مقابله با پیامد‌های اقتصادی شیوع بیماری کرونا اختصاص داشت که در آن محمدابراهیم الهی‌تبارمعاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استانداری کرمانشاه از مشارکت ۳۵ میلیارد ریالی در این زمینه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : کمک‌های مردمی که تا کنون برای کاهش پیامد‌های اقتصادی شیوع بیماری کرونا از سوی مردم استان به اشکال مختلف از جمله پرداخت نقدی، کمک‌های غیرنقدی، بخشش اجاره بها و ... صورت گرفته نزدیک به ۳۵ میلیارد ریال است.

 الهی‌تبار،گفت: علاوه بر خیرین، نهاد‌های حمایتی و انقلابی نیز در این مدت به خوبی پای کار بودند و کمک‌های قابل توجهی از این بخش‌ها دریافت کردیم.

معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استانداری کرمانشاه داشتن بانک اطلاعاتی جامعی از نیازمندان استان بر اساس شماره ملی را ضروری دانست و ادامه داد: باید اطلاعات کمک‌هایی که نیازمندان دریافت کردند را نیز داشته باشیم تا کمک‌ها به صورت هدفمند و عادلانه توزیع شود.

 فرزین معتمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از توزیع ۱۲۰۰ بسته بهداشتی در مناطق حاشیه‌ای شهر کرمانشاه به ارزش حدود ۱۰۰ میلیون تومان خبر داد و افزود: ۷۳۰۰ بسته دیگر به ارزش ۲۸۰ میلیون تومان نیز تهیه شده که به زودی در اختیار بیماران خاص و صعب‌العلاج قرار خواهد گرفت.

او افزود: ۴۰۰ بسته غذایی سرد شامل برنج، روغن و سایر مواد غذایی را نیز بین خانوار‌های مناطق زلزله زده سرپل‌ذهاب توزیع کردیم.

معتمدی میزان کمک‌های مردمی که در قالب پویش همدلی به حساب جمعیت هلال احمر استان واریز شده را نیز ۲۵ میلیون تومان اعلام کرد.

محسن رخصی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه هم از تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی از محل یک میلیارد تومان کمک بنیاد مستضعفان برای ۳۳۰۰ خانوار نیازمند تحت پوشش در استان یاد کرد و ادامه داد: ۱.۱ میلیارد تومان دیگر نیز در فروردین ماه از طریق بنیاد مستضعفان داشتیم که بین خانوار‌های غیرتحت پوشش در ارقام ۱۵۰، ۲۵۰، ۳۵۰ و ۴۵۰ هزار تومانی بر اساس جمعیت خانوار توزیع شد.

او تهیه ۹۵۰۰ بسته بهداشتی و حمایتی از محل پویش‌های مردمی "نذر سلامت" و "شکرانه سلامت" به ارزش ۲.۲ میلیارد تومان را از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه افزود: به زودی ۵۰ هرا سبد غذایی از محل کمک‌های مردمی بین خانوار‌های تحت پوشش توزیع خواهد شد.

 رخصی،گفت: ۲۷ میلیارد تومان تسهیلات اخذ شده از سوی ۲۸ هزار مددجو نیز برای سه ماه امهال شده است.

او از راه‌اندازی ۱۶ آشپزخانه در استان برای طبخ غذای گرم و توزیع بین نیازمندان هم یاد کرد که قرار است ۱۵۰ هزار وعده غذای گرم پخت کند.

فاطمه رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از تزریق ۱.۷ میلیارد تومان به مراکز شبانه‌روزی بهزیستی و مددجویان برای جبران آسیب‌های کرونا خبر داد و گفت: از این میزان ۵۰۰ میلیون تومان بین خانوار‌ها توزیع شده است.

او افزود: توزیع بسته بهداشتی و غذایی بین کودکان کار، افراد بی‌خانمان و معتادان متجاهر را نیز انجام دادیم.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از کمک ۶۵۴ میلیون تومانی بنیاد برکت و بنیاد مستضعفان برای ۱۵ هزار و ۵۰۰ پشت نوبتی بهزیستی هم خبر داد که بر اساس میزان نیاز بیشتر بین بیش از ۲۲۰۰ خانوار تا ۱۰ اردیبهشت توزیع خواهد شد.

 رضوان مدنی،گفت: هزار بسته مواد غذایی نیز بین مددجویان بهزیستی توزیع شده است.

او میزان کمک‌های جمع آوری شده توسط بهزیستی در قالب پویش همدلی را نیز ۵۰ میلیون تومان اعلام کرد.

حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به وجود ۶۴۰ هزار خانوار یارانه‌بگیر در استان کرمانشاه، گفت: تعداد خانوار‌های متقاضی وام یکی میلیونی دراستان نیز ۴۸۴ هزار و ۲۷۱ مورد بوده است .

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه ستاد بحران پیامدهای اقتصادی کمک های مردمی استان کرمانشاه میلیارد تومان میلیون تومان بین خانوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۸۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه

محمد مرادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت : در سال گذشته ۳۹ درصد سرقت تجهیزات شبکه برق در استان کاهش و وصول مطالبات ۸۶ درصد افزایش و شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه از گرید A به A+، در خدمتگزاری به مردم ارتقاء یافته است.

وی توسعه شبکه برق، اصلاح انشعاب‌های فرسوده، فرهنگ سازی و تشویق مشترکان به مدیریت مصرف را از جمله برنامه‌های این شرکت برای گذر از اوج بار تابستان امسال دانست.

مرادی به ۱۸۰ اقدام ابلاغی وزارت نیروی برای مدیریت مصرف برق در اوج بار مصرف تابستان امسال اشاره کرد و گفت: با توجه به رشد فزاینده مصرف برق در سال‌های اخیر، عبور موفق از اوج مصرف برق در تابستان پیش رو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، به همین دلیل با برنامه ریزی دقیق و اتخاذ تدابیر لازم، از بروز هرگونه خاموشی در این ایام باید جلوگیری کنیم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • دولت در حوزه اقتصادی از ابتدا ضعیف بود | به انتخابات آمریکا نزدیک شویم ارز صعودی می‌شود
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • پیشگیری از بیماری‌های احتمالی بعد از سیل چابهار
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • ضرورت اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها