Web Analytics Made Easy - Statcounter

زارع با اشاره به لزوم استفاده از جوانان مستعاد و تحصیل کرده در بخش های مختلف مدیریتی گیلان، تاکید کرد: هیچ وقت از میدان دادن به جوانان پشیمان نیستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «ارسلان زارع» عصر امروز (شنبه، ۶ اردیبهشت) در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در استانداری گیلان اظهار کرد: جوان‌گرایی از اولویت‌های نظام اسلامی ایران است و در همین راستا در موقعیت‌های مدیریتی هم به جوانان توجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

استاندار گیلان با اشاره به لزوم استفاده از جوانان مستعد و تحصیل کرده در بخش‌های مختلف مدیریتی گیلان، تاکید کرد: هیچ وقت از میدان دادن به جوانان پشیمان نیستیم.

 

وی با بیان اینکه جوانان ایرانی مشتاقانه، دلسوزانه و داوطلبانه این روزها با همراهی کادر درمان و فعالان عرصه سلامت، کمک‌های قابل توجهی انجام دادند گفت: جوانان گیلانی برای مقابله با بیماری کرونا، پرچم‌دار خدمت رسانی به نیازمند و زمینه‌ساز تقویت همبستگی اجتماعی شدند.

 

استاندار گیلان با بیان اینکه جوانان گیلانی بنا بر مقتضیات زمانی از جمله سیل و برف و ... منشا خدمت بودند، تصریح کرد: این قشر پرتلاش در حوزه‌های متفاوت و با پوشش مختلف تلاش کردند‌ تا خلایی در چرخه خدمت به وجود نیاید.

 

وی با اشاره به اینکه ماه رمضان، ماه کرم و رحمت الهی است و فضایی مناسب برای یاوری و احسان است، تصریح کرد: مردم می‌توانند علاوه بر خودسازی و تقویت ارتباط با خدا، در همبستگی و وحدت ملی نقش آفرینی داشته باشند‌.

 

زارع با اشاره به تصمیم‌گیری در حوزه شیوه خدمت‌رسانی به نیازمندان، گفت: با توجه به هماهنگی بیشتر در خدمت‌رسانی ها از ابتدا تصمیم گرفتیم پیرو فرمان رهبری متمرکز و هم افزا در یک راستا فعالیت کنیم.

 

استاندار گیلان افزود: برای اینکه کمک‌های نقدی و غیر‌نقدی به سمت خاصی هدایت نشود که عده‌ای از قلم بیفتد، یک ستاد فرماندهی در این زمینه در نظر گرفتیم.

 

وی با اشاره به اینکه توجه به آسیب های اجتماعی، اشتغال و ازدواج جوانان از اهداف ستاد ساماندهی امور جوانان است، گفت: از اداره کل ورزش و جوانان برای پیگیری مصوبات جلسه انتظاراتی داریم تا این ستاد صرفا یک جلسه نباشد.

 

زارع با بیان اینکه از جوانان به سبب افکار پویا و خلاقیتی که دارند بیش از وضعیت کنونی می‌توانیم استفاده کنیم، اذعان کرد: با وجود جوانان تحصیل کرده گیلانی، باید مسیر توسعه استان را شتاب بدهیم.

پایان پیام/164

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدیریت جوانان خدمت رسانی به محرومان جوانان گیلانی خدمت رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۸۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت ۱۷ اردیبهشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری پیامی صادر کرد.

آنگونه که تسنیم روایت کرده متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

«أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَ‌بَ اللَّـهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرَ‌ةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْ‌عُهَا فِی السَّمَاءِ تُؤْتِی أُکُلَهَا کُلَّ حِینٍ بِإذْنِ رَ‌بِّهَا ۗ وَیَضْرِ‌بُ اللَّـهُ الْأَمْثَالَ لِلنَّاسِ لَعَلَّهُمْ یَتَذَکَّرُ‌ونَ»
(آیا ندیدی که خداوند چگونه مثلی زد و سخن نیک را به درخت پاکیزه‌ای تشبیه کرد که ریشه‌اش ثابت و شاخه آن در آسمان است؟ میوه‌اش را هر دم به اذن پروردگارش می‌دهد؛ و خدا مَثَلها را برای مردم می‌زند، شاید که آنان پند گیرند.)

بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشأن بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه، سازندگی و... به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری می‌باشد که فرمودند: «این کارِ اردوهای هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان عزیز بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903328

دیگر خبرها

  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی