Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، پیج اینستاگرام امیر تتلو خواننده پرحاشیه که روزها و هفته‌های گذشته به دلیل رفتارهای غیراخلاقی مورد اعتراض مردم و مخاطبان قرار گرفته بود، با ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار فالوور توسط اینستاگرام حذف شد.

صفحات دوم و جایگزین تتلو نیز که مربوط به برنامه‌ها و فیلم‌ها و تصاویر کنسرت‌ها و اجراهای عبور نیز توسط اینستاگرام حذف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر تتلو که رکورد لایوهای اینستاگرام را از آن خود کرده، علاوه بر رفتارهای غیراخلاقی و نامتعارفش، طی روزهای گذشته به ورزشکارانی چون علی کریمی، وحید قلیچ و برخی خوانندگان توهین کرده بود.

بیشتر بخوانید:

چرا اینستاگرام اکانت تتلو را بست؟ ‌| ریپورت پرسپولیسی‌ها یا فراخوان غیراخلاقی دختران!

تتلو همچنین در اقدامی خلاف اخلاق و قانون در صفحه اینستاگرام خود برای دختران زیر سن قانونی و نوجوان، فراخوان غیراخلاقی منتشر کرده بود.

در پی این اقدام، آزاده، همسر هیچ‌کس، خواننده رپ مشهور ایرانی، پیج اینستاگرامی تتلو را بابت تمایل نشان‌دادن به رابطه ‌جنسی با دختران زیر سن‌ قانونی، به اینستاگرام ریپورت کرده و کارزار ریپورت او را کلید زد.

این اتفاق‌ها روز گذشته مخاطبان اینستاگرام را بر آن داشت تا به صورت گسترده نسبت به ریپورت اکانتش اقدام کنند. در نتیجه پیج تتلو با بیش از ۴ میلیون ۴۰۰ هزار فالور از دسترس خارج شد.

واکنش صادق زیباکلام

در همین زمینه صادق زیباکلام تحلیلگر سیاسی و استاد دانشگاه هم در توئیتی واکنش نشان داد و نوشت:

«اگر اشتباه نکنم، سال ۹۷ و بر سر ماجرای #مائده_هژبری بود که یادداشتی نوشتم تحت عنوان "چرا از مائده هژبری‌ها و امیرتتلوها میترسم".تحولات مرتبط با آقای #تتلو ظرف یکی دوسال اخیر نشان داد که در آن یادداشت خیلی هم به بیراهه نرفته بودم.»

صادق زیباکلام: از «تتلو»‌ها می‌ترسم!

لازم به یادآوری است که زیباکلام آن زمان یعنی در تاریخ ۶ مهر ۹۸ در کانال شخصی خود در یادداشتی نوشت:

« من از «تتلو»‌ها می‌ترسم و هر بار که آن‌ها را می‌بینم ترس و دلهره‌ام بیشتر می‌شود. نخستین بار «تتلو»‌ها را پنج سال پیش دیدم. مراسم تشییع‌جنازه «مرتضی پاشایی» بود. صدها هزار دهه شصتی و هفتادی آرام و در سکوت جنازه را تشییع می‌کردند. در چشمانشان آمیزه‌ای از بغض و کینه، گره‌خورده با عصیان موج می‌زد. بی‌اختیار به یاد شعار دوران انقلاب بعد از کشتار هفده شهریورافتادم: «مشت گره‌کرده ما فردا مسلسل می‌شود».

آن روزها نه اینستا بود، نه غول بی شاخ و دم فضای مجازی و نه عضویت چهل و پنج میلیون ایرانی در تلگرام. اما امواج حیرت‌آور «تتلو»‌ها در تشییع‌جنازه مرتضی پاشایی ایران را تکان داد.

بار دوم آن‌ها را در ناآرامی‌های دی‌ماه نودوشش دیدم. اینبار دیگر سکوت نکرده بودند. چند ماه بعد تب جام جهانی فوتبال کشور را در خود فروبرد. احساسات «تتلو»‌ها برای تیم ملی غریب بود. هیچکس دیگر را حاضر نبودند در میان خودشان بپذیرند. گویی تیم ملی فقط به آن‌ها تعلق داشت.

هنوز تب فوتبال فروکش نکرده بود که «وحید مرادی» را در زندان کشتند. اگر یک نفر از کره مریخ بزرگداشت و تجلیل از وحید مرادی را در فضای مجازی می‌دید تصور می‌کرد یک اسطوره و قهرمان ملی ازمیان‌رفته.

«تتلو» -ای بنام «مائده هژبری» که در فضای مجازی ویدئو رقصیدنش دست‌به‌دست شده بود، در تلویزیون گریست که فریبش داده بودند و پشیمان است و تتلوها به حمایت ازش برخاستند. بعد سوختن «دخترآبی» تتلوها را بسیج کرد. بعد «تتلو»‌ی دیگری از طرفدارانش خواست که برایش دوازده میلیون کامنت بگذارند و پیروان هم لبیک گفتندو...

از صمیم قلب می‌خواهم اشتباه کرده باشم و به قول متخصصین آمار «هیچ رابطه معناداری» میان مرتضی پاشایی، حمایت از تیم ملی فوتبال، ناآرامی‌های دی ماه نود و شش، وحید مرادی، مائده هژبری، دخترآبی، امیرتتلو و.. نباشد.

امیدوارم هیچ بغض و کینه و نفرتی در دهه هفتادی‌ها و به‌تدریج هشتادی‌ها، نهفته نشده باشد و ترس من از آن‌ها بی‌مورد باشد. آن‌ها همه ارزش‌ها، باورها، نُرم‌ها و هنجارهای ما را پذیرفته باشند و تنها مشکل نسلی‌شان با ما آن باشد که عواطف، علاقه و احساساتشان را نسبت به ما نمی‌دانند چگونه بروز دهند. برای آینده کشور امیدوارم اینگونه باشد و ترس من از تتلوها بی‌مورد بوده باشد.»

کد خبر 504935 برچسب‌ها صادق زیباکلام

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: صادق زیباکلام صادق زیباکلام مائده هژبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۸۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن ۹ حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان رودبار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ افشین جارچی گفت: با اجرای ماده ۴۵ قانون توزیع عادلانه آب، ۹ حلقه چاه غیرمجاز آب در روستای دارامحله سندس شهرستان رودبار با حضور نمایندگان این اداره و ماموران انتظامی توتکابن، پُر و مسدود شد.

وی افزود: این چاه‌ها برای استفاده کشاورزی و به صورت غیرمجاز در بخش رحمت آباد شهرستان رودبار ایجاده شده بود که با حکم قضایی مسدود شد.

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام
  • طرح عجیب و خطرناک شهرداری تهران +فیلم
  • ترانه‌ کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» اینستاگرام را منفجر کرد + ویدئو
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • واکنش یک روحانی به ماجرای مسلمان شدن ژوزه مورایس
  • (عکس) چرا صفحه اینستاگرام همسر سابق مهدی قایدی بسته شد؟
  • مسدود شدن ۹ حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان رودبار
  • دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو که تبلیغاتش در اینستاگرام زیاد است
  • واکنش پیمان یوسفی به ماجرای دلخوری علیرضا دبیر
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت