Web Analytics Made Easy - Statcounter

 امام جمعه الیگودرز روز شنبه در آیین آغاز رزمایش کمک مومنانه با تاکید براینکه نیازمندان ولی نعمتان انقلاب هستند، اظهارداشت: مملکت مربوطه به همین مستضعفان است و ما برای خدمت به آنها هیچ منتی نداریم، افتخارمان خادمی فقرا و نیازمندان است. 
حجت السلام مهدی سرلک بیان کرد: مطالبه رهبری  فقط دراین حرکت نیست بلکه همه مومنان وارد شوند، صاحبان مغازه ها وخانه ها با مستاجران همکاری کنند و خیرین نیز به کمک نیازمندان بیایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه الیگودرز سرهنگ محمد برامکی افزود: مرحله دوم این طرح در سالروز ولادت امام حسن (ع) و سومین مرحله  نیزبه همت قرارگاه حضرت ابوالفضل (ع) اجرا می‌شود.
نماینده محترم مردم الیگودرز نیز در حاشیه این رزمایش اضافه کرد: مومنانی که کمک کردند و این رزمایش برگزار شد از همه برگزار کنندگان تقدیر و تشکر میکنیم.
محمد خدابخشی افزود:  افراد و خانواده نیازمند زیادی ما در شهرستان الیگودرز داریم چون شهرستان الیگودرز متاسفانه محرومیت های تاریخی دارد.
وی گفت: در زمینه های اشتغالزایی و ایجاد اشتغال کار نشده و افراد بیکار زیادی داریم.
وی تصریح کرد: باید تلاش کنیم خانواده ها  تا جایی امکان پذیر است در قالب و هم اینکه خود دولت اقداماتی انجام میده این آمادگی را داریم که ان شاالله پیگیری میکنیم که اطلاعاتی که توی سازمان وزارت کار و تعاون اجتماعی است که به اشتباه خانواده های  که حذف شدند در الیگودرز این ها را اصلاح کنیم به بانک اطلاعاتی که این ها مشغول کار معیشتی باشند تلاش میکنیم که ان شاالله پروژه های اشتغالزایی که پیگیری کردیم با قدرت و سرعت بیشتری  پیش ببریم که نرخ بیکاری را کاهش بدهیم.

درمراسم آغاز این رزمایش امام جمعه، نماینده مردم شهرستان، فرماندار، رییس دادگستری و جمعی از مسئولان شهر ستان حضور داشتند.

برچسب‌ها دورود تولید داخلی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دورود تولید داخلی لرستان دورود تولید داخلی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۸۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده در مازندران

حجت الاسلام موسوی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مازندران با بیان اینکه ۲۲ مرکز مهر خانواده در استان درحال فعالیت هستند، گفت:مرکز مهر خانواده دراستان‌ها راه اندازی شد تا ملاقات والدین با فرزندان در محیط امن و آرام انجام شود و کودکان با احساس راحتی و امنیت بتوانند با آزادی بیشتری با والدین خود ارتباط برقرار کنند.

او افزود: ۴۲۲ فقره پرونده به این مرکز در سال گذشته وارد شد وتعداد ملاقات‌های انجام شده والدین با فرزندان در سال گذشته ۲ هزارو ۳۴۳ مورد بوده است.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مازندران همچنین به فعالیت مراکز مشاوره خانواده قوه قضاییه در استان اشاره کرد و گفت: ارجاع پرونده‌ها به این مراکز راه مفیدی در کاهش ورودی پرونده‌های طلاق به دادگستری استان مازندران است و بی شک مراکز مشاوره خانواده می‌توانند در کنار نهاد‌های مردمی در کاهش آمار طلاق مفید و موثر باشند.

حجت الاسلام موسوی افزود: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۴ هزارو ۴۱۴ فقره پرونده از محاکم دادگستری استان به مراکز مشاوره خانواده ارجاع شده است و تعداد ۱۲۳ هزارو ۴۵۹ فقره مورد بررسی قرارگرفت و از این تعداد ۲ هزار و ۸۹۵ فقره پرونده منجر به سازش شده است که شامل ۲۳ درصد از پرونده‌های طلاق بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ساخت بیش از هزارو ۷۰۰ کلاس درس درآذربایجان غربی
  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده در مازندران
  • افزایش قیمت جهانی موادغذایی
  • بهره‌برداری از دو طرح آبی در تابستان/از ماهیت سدچمشیر دفاع میکنیم
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم