Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه گل گهر سیرجان در اطلاعیه‌ای پرداخت هرگونه دستمزد و کمک مالی به مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال را تکذیب کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

طی روزهای اخیر موضوع سفر ویلموتس به سیرجان و کمک مالی شرکت و باشگاه گل‌گهر به مارک ویلموتس ، سرمربی تیم‌ملی و افراد همراه او در این سفر بار دیگر مطرح شده و علیرغم اینکه محمد جواهری مدیرعامل باشگاه گل‌گهر، بارها در این خصوص توضیحات کامل را ارائه کرده، اما باز هم به این موضوع پرداخته و در مورد آن صحبت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین خاطر روابط عمومی باشگاه گل‌گهر، اطلاعیه‌ای را منتشر کرد.

در اطلاعیه باشگاه گل‌گهر آمده است:

طی روزهای اخیر بار دیگر به شایعه‌ای بی اساس در ارتباط با پرداخت دستمزد سرمربی سابق تیم ملی آقای مارک ویلموتس ازسوی باشگاه گل گهر دامن زده شده است. باشگاه گل گهر بار دیگر اعلام م‌کند که هیچ پولی از سوی این باشگاه به سرمربی تیم ملی داده نشده است و از این پس با انتشار دهندگان اخبار کذب و شایعاتی که به دنبال تشویش و گمراهی افکار عمومی هستند از طریق مراجع قانونی برخورد خواهیم کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مارک ویلموتس گل گهر سیرجان لیگ برتر مارک ویلموتس باشگاه گل گهر مارک ویلموتس تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۸۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل تامین برق روستای سیل زده«تختان» دهلران حل شد

ولی الله ناصری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روز گذشته در اثر بارش باران و به تبع آن طغیانی شدن رودخانه فصلی روستای تختان شهرستان دهلران و آبگرفتگی روستا تعدادی از پایه‌های شبکه برق تخریب و باعث محدودیت در تامین برق برای اهالی آن منطقه شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام در این خصوص، گفت: با توجه به صدور اعلامیه سازمان هواشناسی مبنی بر امکان وقوع سیل در استان به ویژه حوزه جنوب و برنامه ریزی و آمادگی لازم برای مقابله با این پدیده در صنعت برق، در کمتر از چند ساعت شبکه و ترانسفورماتورهای آسیب دیده روستای تختان اصلاح و مردم آن منطقه از این نعمت بهره مند شدند.

ناصری ادامه داد: پس از اعلام دیسپاچینگ برق مبنی بر آسیب به شبکه روستای تختان اکیپ‌های عملیاتی و اجرایی به محل اعزام شدند و به دلیل گسترش سیلاب در بستر و حریم مسیل در یک ماراتن چند ساعته حدود یک هزار متر شبکه جایگزین از مسیر جدید احداث و یک دستگاه ترانسفورماتور برای تامین برق این روستا نصب شد.

کد خبر 6096764

دیگر خبرها

  • جیمی کرگر در خصوص سرمربی جدید لیورپول: انتخاب مورد علاقه من ژابی آلونسو بود / زیرنویس فارسی
  • واکنش سرمربی لیگ برتری به جریمه ۲ میلیاردی
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد!
  • ویسی نقره داغ شد؛ ۲ میلیارد تومان، ادامه فعالیت به شرط پرداخت در یک هفته!
  • سرمربی لیگ برتری ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • مشکل تامین برق روستای سیل زده«تختان» دهلران حل شد
  • اطلاعیه شهرداری منطقه ۱۵ در خصوص افتادن یک کارگر به داخل شبکه جمع آوری آب های سطحی
  • کناره‌گیری مارک کلاتنبرگ از شغل جنجالی در ناتینگهام فارست
  • استفانو پیولی گزینه اصلی هدایت ناپولی