Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایموبیله به تمجید از یورگن کلوپ پرداخت و گفت سیمونه اینزاگی در زمینه انگیزشی خیلی به او شبیه است. 

طرفداری - چیرو ایموبیله در 26 مسابقه این فصل سری آ برای لاتزیو 27 گل به ثمر رسانده و ممکن است رکوردی تاریخی در سری آ به جا بگذارد. لاتزیو در حال حاضر با یک امتیاز کم از یوونتوس، در رده دوم جدول سری آ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعضی رسانه ها شایعاتی در مورد انتقال مهاجم ایتالیایی به لیورپول منتشر کرده اند زیرا او قبلا با کلوپ در دورتموند کار کرده است. ایموبیله در مصاحبه ای در لایو اینستاگرام گفت:

من به پیوستن به ناپولی بسیار نزدیک بودم و درست است که امید داشتم روزی برای این تیم بازی کنم اما در لاتزیو بسیار خوشحالم و دیگر به ناپولی فکر نمی کنم. نمی دانم؛ شاید فوتبالم را همین جا در لاتزیو تمام کنم اما شاید وقتی 33 ساله شوم، لاتزیو انقدر موفق باشد که مهاجمی بهتر از من بخواهد. دوست ندارم مزاحم و باری به دوش باشگاه باشم. من سعی می کنم تمام توانم را برای لاتزیو بگذارم و تا جایی که می توانم، ادامه می دهم. 

سیمونه اینزاگی قطعا تاکنون مناسب ترین مربی برای من بوده است. وقتی از تعویضم عصبانی شدم، با هم کمی بحث داشتیم اما او به روشی مناسب با این قضیه برخورد کرد. او مرا می شناسد و من هم همینطور. 

ایموبیله در فصل 2014-2015 در دورتموند با یورگن کلوپ کار کرد اما نتوانست با فوتبال آلمان خودش را وفق بدهد و روزهای درخشانی را سپری نکرد:

کلوپ یک متخصص بزرگ در فوتبال است و همیشه گفته ام دوست داشتم در بهترین فرمم با او کار می کردم. کلوپ یک مربی کامل و بی نقص است. او همه چیز دارد. واقعا سیمونه اینزاگی مرا به یاد کلوپ می اندازد. آنها در زمینه انگیزشی بسیار شبیه هم هستند. البته تفاوت های کمی وجود دارد. در آن زمان من از بروسیا دورتموند و اتلتیکو مادرید پیشنهاد داشتم اما به قبلا به کلوپ و دورتموند قول داده بودم به آنجا می روم و من همیشه سر قولم می ایستم. بروسیا با مربیگری کلوپ قهرمان بوندس لیگا شده بود و به فینال لیگ قهرمانان رسیده بود.

آن فصل، آن طوری که می خواستم پیش نرفت اما آنقدرها هم بد نبودم. در مجموع، تیم دوره سختی را می گذراند و من 10 گل به ثمر رساندم که 4 تا از آن در لیگ قهرمانان بود. در دوره حضورم در تورینو مصدوم شدم و تازه می خواستم به سویا برگردم که مدیر برنامه ام زنگ زد و گفت با لاتزیو توافق کرده است. خوشحال بودم و می خواستم به هر قیمتی که شده به لاتزیو بیایم. شانس بزرگی برای من بود. از تیم و مربی اش خوشم می آمد اما حضور من بعد از هرج و مرج به خاطر عدم حضور مارچلو بیلسا در لاتزیو بود. بنابراین می دانستم کار راحتی نخواهم داشت. 

دوست نداشتم اشتباه دوران دورتموند را تکرار کنم که قرار بود جانشین روبرت لواندوفسکی شوم. حتی به اینکه میروسلاو کلوزه در لاتزیو چه عملکردی داشته، فکر نکردم و فقط رویکرد خودم را در نظر گرفتم. با فلیپه اندرسون به عنوان یار کلیدی و میلینکوویچ ساویچ با پتانسیل بالا، خیلی زود به بازی در لاتزیو عادت کردم. حضور کیتا بالده و لوییس آلبرتو هم مهم بود. حالا کوریا و کایسدو کنارم بازی می کنند. ما همیشه یک تیم متحد بوده ایم و با هم فقط هم تیمی نیستیم. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سیمونه اینزاگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۹۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر یورگن کلوپ در مورد آرنه اسلوت، سرمربی مورد نظر لیورپول / زیرنویس فارسی

نظر یورگن کلوپ در مورد آرنه اسلوت، سرمربی مورد نظر لیورپول / زیرنویس فارسی

دیگر خبرها

  • نظر یورگن کلوپ در مورد آرنه اسلوت، سرمربی مورد نظر لیورپول / زیرنویس فارسی
  • درگیری شدید صلاح با کلوپ؛ خشم فرعون
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!
  • سقوط آزاد لیورپول با کلوپ در 45 روز!
  • خشم صلاح: اگه حرف بزنم، آتیش به پا میشه!
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس
  • (ویدیو) درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ
  • پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند