Web Analytics Made Easy - Statcounter

به همت شورای هیئت های مذهبی، جوانان محبان هیئت چهارده معصوم و هیئت رزمندگان اسلام «رزمایش مواسات و کمک مومنانه» در لنده برگزار شد.

خبرگزاری شبستان __ یاسوج: با توجه به شیوع بیماری کرونا و فراگیر شدن آن در جهان و آسیب دیدن مشاغل مختلف در جهان به خصوص در جای جای ایران اسلامی، مقام معظم رهبری در سخنرانی نوروزی خود با تقدیر از جامعه پزشکی و پرستای کشور و در ادامه در گفت و گوی تلویزیونی خود، از عموم مردم خواست تا در رزمایش بزرگ «همدلی، مواسات و کمک های مومنانه» به منظور رفع نیاز نیازمندان به خصوص در آستانه ماه مبارک رمضان مشارکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بلافاصله پس از اعلام این خبر رسمی از طریق رسانه ملی، موجی از همدلی و همزبانی در لبیک به ندای مقام معظم رهبری در سراسر کشور گروه های مختلف جهادی بسیج شده و از تمام ظرفیت ها و توانمندی های خود با فراخوان های عمومی با محوریت ائمه جمعه، بسیج و سپاه و گروه های جهادی مردمی در سراسر کشور فعالیت های خود را آغاز کردند.

 

به همت شورای هیئت های مذهبی، جوانان محبان هیئت چهارده معصوم و هیئت رزمندگان اسلام «رزمایش مواسات و کمک مومنانه» در لنده برگزار شد که در این رزمایش تعداد زیادی بسته معیشتی به ارزش ریالی هرکدام ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال با اعتباری افزون بر ۵۶ میلیون ریال بین نیازمندان شناسایی شده توزیع شد.

 

این اقدامی جهادی در ادامه کمک های معیشتی سایر گروه های جهادی و اداری است که در شهرستان لنده در حال انجام بوده و توزیع بزرگ کمک مومنانه به زودی در سطح شهرستان لنده آغاز خواهد.

 

 

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: مواسات رزمایش مواسات و همدلی ویروس کرونا لنده هیئت های مذهبی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۹۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی

دریافت 43 MB

تصویربردار و خبرنگار: علی اکبر ملکی

کد خبر 6088611

دیگر خبرها

  • اتفاق باورنکردنی که باعث شد مورایس مسلمان شود | او گفت می‌خواهم مسلمان شوم، باید از کجا شروع کنم؟ | ماجرای مشاور مذهبی با آشنایی کامل به زبان انگلیسی
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل
  • ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی
  • پخش زنده دعای ندبه و کمیل خارج از ایران ادامه خواهد داشت