Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-05-07@06:18:34 GMT

عمل جراحی اولیه «اون» ناموفق بوده است

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۲۹۵۰۷

عمل جراحی اولیه «اون» ناموفق بوده است

برخی منابع ژاپنی بعد از ظهر شنبه مدعی عدم موفقیت عمل جراحی رهبر کره شمالی شده‌اند.

به گزارش جنوب نیوز، برخی رسانه های ژاپنی شنبه بعد از ظهر مدعی ناموفق بودن عمل اولیه جراحی رهبر کره شمالی شدند.

 برخی رسانه های ژاپنی به نقل از منبع نزدیک به تیم معالجه کننده «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی نوشتند که عمل جراحی نخست روی وی موفق نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به ادعای این منابع، رهبر کره شمالی کماکان زنده است اما مغز وی فعالیتی نشان نمی دهد. برخی اخبار نیز از اعزام یک تیم پزشکی چینی برای درمان رهبر کره شمالی حکایت دارد.

خبرگزاری «رویترز» این مطلب را به نقل از سه منبع مطلع که اشاره‌ای به نام آنها نشده نقل کرده و نوشته سفر این تیم در بحبوحه انتشار گزارش‌های ضد و نقیض درباره سلامت رهبر کره شمالی صورت گرفته است.  با این وجود این خبرگزاری نوشته نمی‌تواند مستقیماً مشخص کند سفر این گروه از کارشناسان حاوی چه دلالت‌هایی در خصوص سلامت رهبر کره شمالی است. 

دو نفر از منابع مورد استناد رویترز می‌گویند هیئتی به سرپرستی یکی از اعضای ارشد «اداره ارتباطات بین‌المللی حزب کمونیست چین» پنجشنبه پکن را به مقصد کره شمالی ترک کرده‌اند. این اداره اصلی‌ترین سازمانی است که وظیفه تعامل با کره شمالی را بر عهده دارد. 

منبع: فارس

منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: رهبر کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۹۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلید اولیه آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد

کلید اولیه پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آزمون کتبی پنجاه و یکمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در صبح روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در دانشگاه‌های علوم پزشکی محل آزمون با حضور ۱۲ هزار و ۳۵۸ نفر برگزار شد.

کلید اولیه آزمون امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است. داوطلبان از صبح امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت تا ساعت ۲۴ سه شنبه ۱۸ اردیبهشت فرصت دارند به صورت اینترنتی اعتراض خود را ثبت کنند.

پیش بینی می‌شود کارنامه حاوی نمره و رتبه داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی تا یک ماه بعد از آزمون در اختیار داوطلبان قرار گیرد که بتوانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

براساس اعلام معاون آموزشی وزارت بهداشت، نتایج اولیه به صورت کارنامه در نیمه دوم خردادماه ۱۴۰۳ اعلام می‌شود و امکان انتخاب رشته برای داوطلبانی که بر اساس مفاد راهنمای مربوطه نمره لازم را کسب کرده‌اند فراهم می‌شود.

کد خبر 750806

دیگر خبرها

  • (ویدئو) چرا همه عاشق آهنگی درباره کیم جونگ اون شده‌اند؟
  • ایزادخواه، نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • نماینده مجلس: نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم
  • برگزاری دوره امداد و کمک‌های اولیه در شهرکرد
  • کلید اولیه آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد
  • معاون آموزشی وزارت بهداشت خبر داد؛ زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی
  • (ویدئو) تلاش ناموفق دختر آمریکایی برای عبور از آب‌گرفتگی با خودرو
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می‌شود
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می شود
  • تیاگو سیلوا در آستانه بازگشت به فلومیننزه برزیل