Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@22:04:06 GMT

توزیع ۲۵ هزار بسته معیشتی، کمک مومنانه سپاه فارس

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۲۹۶۳۸

توزیع ۲۵ هزار بسته معیشتی، کمک مومنانه سپاه فارس

سردار سرتیپ دوم سید هاشم غیاثی شنبه در آیین آغاز رزمایش مساوات، همدلی و کمک مومنانه که با حضور نماینده ولی فقیه در استان فارس و جمعی از مدیران بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان برگزار شد، با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، افزود: این ماه مبارک بهترین فرصت برای خودسازی معنوی و یاری رساندن به اقشار نیازمند و محروم جامعه است و برگزاری رزمایش کمک مومنانه نیز در همین راستا برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه بسیجیان و گروه های جهادی فارس در جمع آوری و توزیع هدفمند کمک های مردمی فعالانه نقش آفرینی می کنند، خاطرنشان کرد: یک هزار و ۵۰۰ سری جهیزیه با مشارکت سپاه فجر، بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس به زوج های جوان اهدا خواهد شد.
فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه نیروهای سپاه و بسیجیان از ابتدای شیوع بیماری کرونا در عرصه خدمت رسانی به مردم فعالانه حضور داشته اند، گفت: ۲ هزار و ۳۰۰ نفر از بسیجیان نیز طی ۲۰ روز گذشته در فرآیند اهدای خون به بیماران نیازمند حضور داشته اند.
سردار غیاثی افزود: در قالب برگزاری رزمایش کمک مومنانه ۲۵ هزار بسته معیشتی در بین اقشار نیازمند استان فارس توزیع می شوند.
وی با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا در کشور برای برخی اقشار آثار ناخوشایند اقتصادی و اجتماعی در بر داشته است، گفت: هم افزایی هدفمند ظرفیت های مردمی و سازمان ها در راستای جمع آوری حداکثری کمک ها و توزیع عادلانه بین اقشار آسیب پذیر یک مساله بسیار با اهمیت است که با برگزاری هماهنگ رزمایش کمک مومنانه در سراسر استان فارس به این مهم دست خواهیم یافت.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان فارس جامعه خدمت رسانی به مردم کمیته امداد امام خمینی نماینده ولی فقیه در استان فارس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی کمک مومنانه استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۹۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۳۴۰ میلیارد ریالی خیرین البرزی در طرح پنجره‌های امید

 محمدباقر خلفی افزود: بیش از ۳۱۰ میلیارد و ۱۸۸ میلیون و ۱۹۰ هزار ریال کمک‌های خیرین در بخش‌های مختلف برای کمک به معیشت خانواده‌ها و تامین بخشی از نیاز‌های اقشار آسیب پذیر از جمله تهیه مسکن، کمک به پرداخت اجاره بهاء، تامین وسایل ضروری و امکانات زندگی اقشار کمتربرخوردار و زوج‌های جوان در قالب تامین بخشی از جهیزیه، اهداء کفش و لباس و سایر لوازم ضروری از قبیل یخچال، بخاری، کولر از طریق کمک‌های مردمی و خیرین داوطلب هلال احمر جمع آوری و ۹۹هزار و ۴۲۸ نفر از آن بهره‌مند شده اند.
 
وی گفت: در بخش حامیان سلامت و با مشارکت ۲۷ مرکز درمانی،۲۸ داروخانه و ۲۰۳ نفر از پزشکان خیر به ۴۴هزار و ۴۲۵ نفر خدمات دارویی، درمانی به ارزش ۳۳ میلیارد و ۸۷۲ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال ارائه داده است.
 
وی افزود: این کمک‌ها در قالب طرح پنجره‌های امید و با رویکرد حفظ کرامت انسانی، فرهنگ صلح، نوعدوستی و ایجاد امید، برابری و صمیمیت در جامعه انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • جشن مومنانه‌ همراه با پیوست علمی و فرهنگی در دهه کرامت
  • از باز کردن پیام‌هایی با محتوای بسته معیشتی و سبد کالا بپرهیزید
  • افزایش قدرت معیشتی خانوار در آذربایجان‌شرقی مورد توجه خواهد بود
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی استان فارسی‌ها از تولید انرژی خورشیدی
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • کمک ۳۴۰ میلیارد ریالی خیرین البرزی در طرح پنجره‌های امید