Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@12:49:24 GMT

سرایت کرونا به ۲۶ کشتی نیروی دریایی آمریکا

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۲۹۷۰۰

سرایت کرونا به ۲۶ کشتی نیروی دریایی آمریکا

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، مجله «نشنال اینترست» در گزارشی درباره مبتلا شدن نیرو‌های ارتش آمریکا به کرونا، فاش کرد که این ویروس تاکنون به ۲۶ کشتی نیروی دریایی آمریکا سرایت کرده است.

طبق این گزارش، مأموریت تمامی این کشتی‌ها متوقف شده و برخی از آن‌ها در بنادر لنگر انداخته و برخی دیگر به مکان‌های دیگری برای نگهداری منتقل شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نشنال اینترست در ادامه آورده است: فرماندهی نظامی آمریکا شمار کلی مبتلایان به کرونا در نیروی دریایی این کشور را اعلام نکرده است. همچنین لیست کاملی از کلیه کشتی‌هایی که ویروس کورونا به آن‌ها سرایت کرده، ارائه نشده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا حادثه طبس ابراهیم امینی قطعنامه 2231 رزمایش کمک مومنانه ماهواره نور دعای روز اول رمضان ارتش آمریکا سرایت کرونا نیروی دریایی آمریکا ویروس کرونا حادثه طبس ابراهیم امینی قطعنامه 2231 رزمایش کمک مومنانه ماهواره نور دعای روز اول رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۹۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به شدت به آمریکا درباره ارتکاب هر حماقتی و تبعات آن هشدار می دهیم

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از شبکه المسیره، «حسین العزی» معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن در شبکه اجتماعی «ایکس» (توئیتر سابق) تاکید کرد: ما از اقدامات خصمانه ای که واشنگتن تدارک دیده است، اطلاع داریم.

وی افزود: ما آمریکا را مسئول تبعات حماقت احتمالی اش علیه یمن می دانیم.

العزی بیان کرد: به واشنگتن توصیه می‌کنیم که از رویکرد خصمانه دست بردارد زیرا منافع آن هدفی اساسی برای همه آزادگان خواهد بود و در منطقه روی آرامش نخواهد دید.

پیش از این نیز «فهمی الیوسفی» معاون وزیر اطلاع رسانی دولت نجات ملی یمن به شبکه المسیره این کشور گفت: از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهرماه گذشته) تاکنون یمنی‌ها توانسته‌اند در عملیات‌های خود موفقیت‌های بسیاری را کسب کنند.

وی بار دیگر تأکید کرد: به دنبال این مجموعه عملیات ارتش یمن و ناتوانی ائتلاف آمریکایی از مقابله با حملات پهپادی و موشکی، فرانسه و آلمان ناوهای خود را از ائتلاف خارج کرده‌اند و اکنون نیز میان اعضای باقی مانده اختلافات زیادی وجود دارد.

به گزارش ایرنا، ارتش یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی، انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانیکه رژیم اسرائیل حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ هدف قرار دهند.

کد خبر 847384 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر ویژه ایالات متحده آمریکا یمن

دیگر خبرها

  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • به شدت به آمریکا درباره ارتکاب هر حماقتی و تبعات آن هشدار می دهیم
  • واکنش انصارالله یمن به خروج ناو هواپیمابر آمریکا از دریای سرخ
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • عقب نشینی ناوهواپیمابر و یک ناوشکن آمریکایی از دریای سرخ
  • حمله به ۱۰۲ کشتی اسرائیلی آمریکایی و انگلیسی در ۲۰۲ روز
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • ناگفته‌هایی از غرق شدن کشتی تایتانیک
  • مانورهای فضایی مشترک آمریکا و کره جنوبی