Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حسین بیگلری رئیس دبیرخانه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : امسال با توجه به همه گیری جهانی کووید ۱۹ شعار ها‌ی هفته سلامت منطبق با مبارزه با کرونا ویروس تعریف شده است.

او گفت : مشارکت گروه‌های مردمی شامل انجام فاصله گذاری فیزیکی می‌باشد و لازم است در هر جایی فاصله یک و نیم تا ۲ متری را با دیگران حفظ کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیگلری افزود : در هنگام خرید و سایر فعالیت‌های روزمره مخصوصاً اگر کسی دارای علائم سرفه، عطسه یا آبریزش بینی است باید حتما فاصله‌گذاری فیزیکی را رعایت نماید.

او افزود : این یک موضوع فرهنگی است باید یاد بگیریم برای حفظ سلامتی آداب صحیح زندگی اجتماعی و حفظ فاصله را رعایت کنیم.

بیگلری گفت : یکی دیگر از مواردی که بسیار تاکید می‌گردد آداب صحیح استفاده از ماسک و دستکش می‌باشد که بعد از استفاده حتما در داخل سطل زباله انداخته شود.

او گفت : بهترین گروه ترویج این آداب مردم، معتمدین و کسانی هستند که در جامعه احترام اجتماعی دارند مانند تحصیل کرده‌ها و معلمان عزیز.

بیگلری افزود : اخبار جعلی و شایعات باعث ایجاد اضطراب بیش از حد در مردم می‌شود.

او افزود : منبع اطلاع رسانی در خصوص بیماری کرونا ویروس دانشگاه‌های علوم پزشکی، رسانه‌های ملی و مکان‌های معتبر و رسمی است که می‌تواند اطلاعات صحیح را به مردم انتقال دهد .

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه سلامت علوم پزشکی درمان بیماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۹۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، شهرام کلانتری خاندانی، در این نامه از مدیران عامل سازمان‌های تأمین اجتماعی، بیمه سلامت و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، خواستار ثبت اسناد ارسالی داروخانه‌ها در سایت سازمان‌های بیمه‌گر شده است.

وی با تاکید بر پیگیری رعایت مفاد بند ل تبصره بودجه و لزوم ایجاد داشبورد شفاف برای اطلاع رسانی در پرداخت‌ها، تصریح کرد: میزان تسویه هر صندوق بیمه‌ای به صورت شفاف قابل مشاهده باشد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • نرخ مشارکت اقتصادی در گیلان ۴۴ درصد است
  • بیش از ۳ میلیون و۷۰۰ هزار کارگر بیمه‌شده زن هستند
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • دولت بسترساز جهش تولید است
  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند
  • مشارکت اجتماعی در حفظ محیط زیست
  • معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند
  • این ادویه عمرتان را زیاد می‌کند
  • همیاران مهربان ترافیک به مثابه مشارکت مردم در جهش تولیدات فرهنگی هستند/روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست