Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-08@18:39:36 GMT

دستگیری سه اخلالگر اقتصادی در دزفول

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۲۹۹۱۶

دستگیری سه اخلالگر اقتصادی در دزفول

خبرگزاری  ایرنا: فرمانده انتظامی دزفول گفت: سه اخلال گر اقتصادی در پوشش صندوق خانگی با ۹۰ میلیارد ریال در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند .

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ روح اله گراوندی شامگاه شنبه در تشریح این خبر گفت : درپی شکایت تعدادی از اعضای یک صندوق وام خانگی از نحوه پرداخت وام، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران پلیس با کار اطلاعاتی محل سکونت و هویت سه نفر (۲ مرد و یک زن) عامل اصلی مدیریت صندوق مذکور را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی پیش از متواری شدن به اتهام اخلال در نظم اقتصادی دستگیر کردند.

سرهنگ گراوندی ادامه داد : با بررسی های پلیس مشخص شد اعضای این باند از ۳۰۰ نفر از شهروندان مبلغ ۹۰ میلیارد ریال به بهانه پرداخت وام دریافت کرده و در ادامه هیچگونه مبلغی را تحت این عنوان به اعضا پرداخت نکرده اند .

فرمانده انتظامی دزفول اظهار داشت : متهمان پس از اقرار به بزه انتسابی با قرار صادره مرجع قضایی روانه زندان شدند.

منبع: فردا

کلیدواژه: دستگیری اخلالگر اقتصادی دزفول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۹۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول ۱۹ هزار میلیارد مطالبات دولت از صنایع خوزستان

رئیس کل دادگستری خوزستان از وصول مطالبات دولت از شرکت‌های صنایع نفتی، فولاد، پتروشیمی و سیمان با ورود دستگاه قضایی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، علی دهقانی رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: با هدف همیاری دولت در پرداخت یارانه‌ها و سایر بدهی‌ها به مردم، با حکم قانون و دستورات قضایی صادره به سازمان امور مالیاتی کشور مطالبات دولت از شرکت‌های صنایع نفتی، فولاد، پتروشیمی و سیمان در استان خوزستان به میزان 19  هزار میلیارد تومان وصول و به حساب خزانه کل واریز شد.

وی ادامه داد: همچنین 5 هزار میلیارد تومان از بدهی‌های مالیاتی شرکت‌های خصوصی به دولت نیز به حکم قانون و پیگیری‌های قضایی این مرجع وصول شد.

دهقانی افزود: در راستای تأکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر پرداخت عوارض آلایندگی به عنوان حقوق عمومی و عامه مردم استان خوزستان که در مجاورت شرکت‌های بهره بردار مناطق نفت خیز زندگی می‌کنند؛ مبلغ 7 هزار و 200 میلیارد تومان به عنوان عوارض سهم مردم از دولت به حکم قانون و دستور قضایی از شرکت‌های بهره بردار مناطق نفت‌خیز جنوب اخذ شد.

رئیس دادگستری خوزستان گفت: ضمن اینکه در خلال اقدامات صورت گرفته، تولید و صادرات کالا متوقف نشد و حقوق کارگران واحد‌های تولیدی مذکور بدون هرگونه اختلالی پرداخت شد.

قابل ذکر است مبلغ 8 هزار و 300 میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان با پیگیری دادگستری استان سابق بر این وصول شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری شکارچی بی رحم حیات وحش در تنگ هفت خرم‌آباد
  • اختصاصی|جزئیات جدید از قتل مریوان/قاتل بیماری روانی داشت
  • کلاهبرداری با اخذ ویزا
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در مریوان
  • وصول ۱۹ هزار میلیارد مطالبات دولت از صنایع خوزستان
  • دستگیری کلاهبرداران اسکیمری ۱۰۰ میلیاردی
  • کشف ۲۰ همت کالای قاچاق و دستگیری ۹۴۵ متهم اقتصادی در سال جاری
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز