Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@07:11:08 GMT

عکس ؛ بارسلونا مخالف از سرگیری تمرینات

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۲۹۹۳۱

عکس ؛ بارسلونا مخالف از سرگیری تمرینات

باشگاه بارسلونا قصد ندارد بازیکنانش را تا زمانی که خطر ابتلا به کرونا به صفر برسد، برای تمرینات فرا بخواند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از اسپورت، دولت اسپانیا و مسئولان بهداشت این کشور هنوز شرایط برای بازگشت به فعالیت های ورزشی را مناسب نمی بیند. تنها در ۲۴ ساعت گذشته، ۳۵۰ نفر در اسپانیا به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند و با وجود اصرار لالیگا برای به اتمام رساندن فصل اما مشخص نیست که شرایط برای ادامه بازی ها فراهم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه بارسلونا همچون رئال مادرید در شرایط فعلی تمایلی برای دعوت از بازیگمانش به منظور حضور در تمرینات ندارد.

فران سوتو بدنساز بارسلونا معتقد است که بازگشت به فوتبال پس از دو ماه قرنطینه دشوار است و بازیکنان برای بازگشت به فرم بدنی سابق خود به زمان زیادی نیاز خواهند داشت و خطر مصدومیت در کمین شان است:

« اگر دوران قرنطینه ۶۰ روز طول بکشد( ۱۸ روز دیگر)، دیگر دشوار بتوان بازیکنان را به فرم بدنی قبل شان برگرداند و برای این کار، به زمان بیشتری نیاز خواهد بود. سابقه نداشته فوتبالیست ها بدون اینکه مصدومیت باشند، تا این اندازه دور از تمرینات قرار بگیرند.»

سوتو ادامه داد:

« در قرنطینه، فعالیت بدنی بازیکنان محدود است و همین باعث می شود تا رفته رفته شرایط بدنی شان افت کند. مشکل اصلی اینجاست که بازیکنان نمی توانند در خانه تمرینات ویژه بازی ها را انجام دهند و همه چیز شکل عمومی دارد. در درجه اول اینکه بخش اعظم تمرینات در قرنطینه، بدون توپ است و دوم اینکه تمرینات در خانه و به صورت انفرادی انجام می شود.باید به اینها دشواری های تمرین در منزل را نیز باید اضافه کرد. بازیکنان نمی توانند کنار هم و در فضای آزاد تمرین کنند و دوری از تمرینات هوازی، تبعاتی دارد.

این عوامل باعث خواهند شد تا پس از دو ماه، ۷۰ درصد فرم بدنی بازیکن در مقایسه با دوران پیش از شیوع کرونا از دست برود و آنها تنها با ۳۰ درصد توان سابق خود به تمرینات باز خواهند گشت. برای جبران این افت ۷۰ درصدی، کار برای بدنسازان بسیار دشوار خواهد بود.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کرونا لالیگا بارسلونا بارسلونا باشگاه بارسلونا کرونا لالیگا محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران یوونتوس لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم استقلال برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۹۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصرار بارسا به فروش ۲بازیکن مازادش به سعودی

بارسلونا برای تأمین بودجه خریدهای تابستانی‌اش سعی دارد دو بازیکن خود را برای رفتن به لیگ عربستان سعودی متقاعد کند.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از نشریه اسپورت؛ یکی از مهمترین و شاید مهمترین برنامه بارسلونا پس از راضی کردن ژاوی هرناندس به ادامه مربیگری، تأمین بودجه لازم برای خرید‌هایی است که قول‌شان را به او داده است. با توجه به وضعیت تراز مالی باشگاه و قوانین فعلی لالیگا در حوزه نقل و انتقالات، برای بارسلونا خرید بازیکنان جدید مشروط به فروش بازیکن خواهد بود و به همین دلیل انتظار می‌رود در تابستان گروهی از بازیکنان این تیم ترک کنند. در این میان اما بارسلونا روی خروج دو بازیکن حساب ویژه‌ای باز کرده است، دو بازیکنی که در حال حاضر به صورت قرضی برای تیم‌هایی در لیگ برتر انگلیس بازی می‌‌کنند.

یکی از این بازیکنان آنسو فاتی هافبک هجومی برایتون است و دیگری کلمن لنگله مدافع فرانسوی استون‌ویلا. در مورد لنگله عزم بارسا برای برنگرداندن او آنقدر زیاد هست که طبق اعلام اسپورت، ممکن است حتی به او پیشنهاد فسخ قرارداد بدهد. دلیل اصلی آن هم حقوق بالای این بازیکن است که تنها چند باشگاه از پس پرداخت آن برمی‌آیند.

 اولویت بارسایی‌ها اما کسب درآمد از فروش هر دو بازیکن به عربستانی‌هاست که حاضرند ارقام قابل توجهی بپردازند. این در حالیست که لنگله پیش از این هم از خاور میانه پیشنهاد داشت اما آن را رد کرد. در مورد فاتی که انتقال او به عربستان با توجه به سن و سال پایین‌اش حتی بعیدتر است. خبر بدتر برای بارسایی‌ها در مورد فاتی اینکه طفره رفتن‌های اخیر روبرتو دزربی سرمربی برایتون از پاسخگویی درباره آینده فاتی، نشانه‌ای از بی‌میلی او برای نگه داشتن این بازیکن در ورزشگاه آمکس قلمداد شده است.

دیگر خبرها

  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی ها
  • اصرار بارسا به فروش ۲بازیکن مازادش به سعودی
  • لواندوفسکی: بارسلونا را ترک نخواهم کرد
  • شرایط درمانی و تمرینات حسین طیبی خوب است
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی‌ها
  • بارسلونا و نشان دادن رگه‌هایی از تیکی تاکا پس از مدت‌ها + عکس
  • مارک آندره تراشتگن در رده دوم بیشترین بازی برای بارسلونا توسط بازیکنان غیر اسپانیایی
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • بازیکنان منتخب «موتا پائز» به ۱۸ نفر کاهش پیدا کردند
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است