Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری از برگزاری نشست هم‌اندیشی تعدادی از سازمان های خیریه با رییس‌جمهوری در اواسط ماه رمضان خبر داد.
به گزارش خرداد ،«علی ربیعی» با اعلام این خبر در حساب اینستاگرامی خود، ماه مبارک رمضان را «ماه خیر جمعی» عنوان کرد و  گفت: دولت تدبیر و امید، همواره تلاش کرده است علاوه بر ایجاد تسهیلات لازم، موانع فعالیت این نهادهای مدنی و سازمان های مردم نهاد را بر طرف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری افزود: هرچند اقدامات زیادی در زمینه گسترش فعالیت این گونه نهادها در کشور صورت گرفته است؛ اما هنوز کارهای زیادی باقی مانده است که همه با هم و در کنار هم باید انجام دهیم.
سخنگوی دولت خیرجمعی را «نیاز امروز، امید فردا» جامعه ایران توصیف کرد و با اشاره به بازدید روز گذشته (جمعه) از پروژه مرکز تخصصی توان بخشی اعصاب و روان مرکز خیریه «امید فردا»، گفت: در این بازدید چهار ساعته مدیران و اعضای موسسه‌های"بهشت رضا"، "رعد"، "نیک گامان جمشید تهران" و "امید فردا" حضور داشتند.
وی بیان کرد: در این جلسه‌ای در خصوص رفع موانع فعالیت‌های سازمان‌های مردم نهاد و همچنین ظرفیت‌های موجود و ضرورت توانمندسازی تشکل‌ها، واگذاری امور  و اعتماد بیشتر به این تشکل‌ها از سوی دولت تشکیل و مباحثی مطرح شد.
ربیعی افزود: این روزها در دوران شیوع کرونا، بیش از گذشته، نیازمند گسترش خیر جمعی در جامعه ایران هستیم. خیر جمعی امروز پرمفهوم‌تر شکل گرفته و در گستره و حوزه‌های مختلفی همچون  آموزش، مددکاری، مشاوره ها و کمک های فکری، توانمندسازی های مختلف و نیز حضور فیزیکی در مناطق محروم، حضور در ساخت مسکن و ایجاد شغل رو به گسترش است. برچسب ها: علی ربیعی

منبع: خرداد

کلیدواژه: علی ربیعی رییس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۲۹۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه حفاظت از داده‌های شخصی تصویب شد

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، با حضور وزرای دادگستری و ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاون حقوقی و برخی دیگر از معاونان رییس جمهور و اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی دولت و با مشارکت رییس مرکز ملی فضای مجازی و همچنین با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و برگزاری ٨ جلسه سه ساعته در ایام تعطیلات رسمی، لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» به تصویب این کمیسیون رسید.

بیشتر بخوانید: وزیر ارتباطات: معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند

این لایحه یکی اقدام‌های مهم برای حفاظت از حقوق مردم در فضای مجازی و افزایش اعتماد به سکوهای بومی است.

لازم به ذکر است این لایحه بعد از تصویب در هیات دولت برای تصویب نهایی به مجلس شورای اسلامی ارسال می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229422 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی تصویب شد
  • تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • نشست «نسل تیک‌تاکی و خیزش دانشگاه‌های ایالات متحده» برگزار می‌شود
  • اسپوتنیک: الجزایر خواستار برگزاری نشست شورای امنیت درباره گورهای جمعی در غزه شد
  • نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های تهران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی کهگیلویه و بویراحمد
  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی استان
  • سومین نشست هم‌اندیشی سخنرانان اعزامی به عتبات عالیات برگزار شد
  • بهادری جهرمی: جهش تولید با مشارکت مردم از طریق چاره‌اندیشی محقق می‌شود