Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@02:57:36 GMT

اعدام خواننده رپ تهرانی در زندان رجایی شهر

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۰۰۳۹

اعدام خواننده رپ تهرانی در زندان رجایی شهر

رکنا: 9 شهریور سال 96 یک خواننده رپ زیر زمینی به‌همراه دوستش وارد استودیو ضبط صدا در شهرک ولیعصر شد و صاحب استودیو به‌نام پوریا را با شلیک 6 گلوله به قتل رساند.

با قتل پسر جوان تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز شد و با بررسی دوربین‌های محل و بررسی مکالمات تلفنی هویت متهم برملا و پسر جوان دستگیر شد.
اعدام در زندان رجایی شهر کرج

او در تحقیقات گفت: قصدم سرقت بود نه جنایت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدود 100میلیون تومان بدهکار بودم. این پول را برای تهیه آلبوم موسیقی از دیگران قرض گرفته بودم اما نتوانستم آن را پرداخت کنم. می‌دانستم داخل استودیوی پوریا وسایل گرانقیمتی است و با فروش این وسایل می‌توانم بدهی هایم را پرداخت کنم. به‌همین دلیل نقشه سرقت از استودیو را کشیدم.

او ادامه داد: یک روز پیش از حادثه به همراه همدستم به استودیو رفتیم اما آن روز پوریا عجله داشت و رفت. روز بعد دوباره به آنجا رفتیم. به او گفته بودم که می‌خواهم درخصوص ساخت آهنگ و تنظیم آلبوم موسیقی‌ام با او صحبت کنم.

وقتی رسیدیم به داخل اتاق رفتم تا مخفیانه چند تا از وسایل و تجهیزات استودیو را سرقت کنم که ناگهان پوریا بالای سرم ظاهر شد. من هم با سلاحی که همراهم بود به او شلیک کردم و پس از سرقت یک میکروفن که حدود 7تا 10 میلیون تومان ارزش داشت همراه دوستم فرار کردیم. با اعترافات متهم، وی و همدستش به محل جنایت منتقل شدند و صحنه قتل را بازسازی کردند.
خواننده جوان در زندان رجایی شهر اعدام شد

با تکمیل پرونده و صدور کیفرخواست، خواننده زیرزمینی در دادگاه کیفری پای میز محاکمه رفت. با درخواست اولیای دم و باتوجه به اعتراف متهم به جنایت و مدارک موجود در پرونده پسر جوان به قصاص محکوم شد.

سرانجام با گذشت دو سال از این ماجرا سحرگاه چهارشنبه گذشته متهم در زندان رجایی شهر به دار مجازات آویخته شد و پرونده این جنایت نیز بسته شد

منبع: فردا

کلیدواژه: زندان رجایی شهر زندان رجایی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۰۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت در شهرک صنعتی سمنان/ سارق نگهبان سابق همان شرکت بود

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عباس عرب ظهر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه در پی وقوع سرقت در یک شرکت فعال شهرک صنعتی سمنان موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، ابراز داشت: بررسی‌ها حاکی از سرقت مقادیری ضایعات مس، سیم برق و اتصالات در این شرکت لوله بود.

وی ضمن بیان اینکه با تلاش هوشمندانه پلیس هویت سارق شناسایی شد، افزود: متهم در حاشیه شهر سمنان طی عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه این سارق از نگهبانان سابق این شرکت بوده است، ابراز داشت: متهم در بازجویی به جرم خود اعتراف کرده است.

عرب ضمن بیان اینکه متهم فرد معتاد است، تصریح کرد: تأمین هزینه تهیه مواد مخدر انگیزه او از این سرقت عنوان شده است.

وی افزود: پرونده متهم تکمیل و برای ادامه سیر مراحل قانونی به دستگاه قضا ارجاع داده شد.

کد خبر 6098056

دیگر خبرها

  • سرقت در شهرک صنعتی سمنان/ سارق نگهبان سابق همان شرکت بود
  • برای نجات خودم شوهرم را کشتم
  • جنایت زندان دوله‌تو + تصاویر | خود مشاهده کردم که آنان را جلوی کاروان‌های عروسی سر می‌بریدند...
  • فرار زن جوان از دست مرد شیطان‌صفت | مرا به بیابان‌های اطراف شهر کشاند و...
  • متهم به قتل: برای نجات خودم شوهـرم را کشتم
  • این زن شوهرش را با چاقو کشت
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش | حمله قاتل با اسید به پلیس
  • پسر پرخاشگر مادر را کشت و جسدش را سوزاند
  • دستگیری پسر جوانی که مادر خود را به آتش کشید + جزئیات