Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینگر جوان قرمز‌ها از آرزوی خود برای تبدیل شدن به بازیکنی مانند جرارد صحبت می کند.

طرفداری- هاروی الیوت، وینگر جوان و انگلیسی باشگاه لیورپول به تمجید از سرمربی این تیم و اسطوره سابق این باشگاه می پردازد و امیدوار است که در این باشگاه فاتح جام‌های زیادی شود.

به گزارش گل، هنگامی که از الیوت سوال شد که هدف او در این باشگاه چیست، پاسخ داد:

به دست آوردن همه چیز در این باشگاه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من سعی می کنم تا شبیه به استیون جرارد باشم و مانند او تبدیل به یکی از اسطوره‌های بزرگ این باشگاه شوم. من می خواهم به همراه این باشگاه فوق العاده، قهرمان لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا شوم. این همان کاری است که من برایش تلاش می کنم و می خواهم به هر روش ممکنی به باشگاه کمک کنم تا بتوانیم این جام‌ها را به دست آوریم.

الیوت معتقد است که برای رسیدن به سطح ایده‌آل خود، باید گل‌های بیشتری را به ثمر برساند. او در این رابطه می گوید:

من فکر می کنم اگر بتوانم گل‌های زیادی در بازی‌ها به ثمر برسانم، پیشرفت زیادی خواهم کرد. من در ذهن خود همیشه فکر می کنم که می خواهم یک بازیکن در خدمت تیم باشم. من ترجیح می دهم تا شوتی که دوست من به سمت دروازه حریف می زند به گل تبدیل شود تا اینکه من شوت کنم و موقعیتی را از دست بدهم یا اینکه مدافع بیاید و توپ را از من بگیرد. گاهی اوقات باید خود‌خواه‌تر باشم اما در عین حال اگر دوستانم در موقعیت بهتری قرار داشته باشند و شانس بهتری برای گلزنی داشته باشند، آن‌ها را هم در نظر می گیرم.

الیوت به تمجید از سرمربی قرمز‌ها، یورگن کلوپ می پردازد و معتقد است که او بهترین بازی را از بازیکنان خود می گیرد. الیوت در این باره گفت:

صادقانه می گویم، هر بازیکنی آرزوی کار کردن زیر نظر او را دارد. خارج از میدان مسابقه، او می تواند فرد شوخ طبعی باشد و جوک بگوید اما وقتی که جدی باشد، ما باید تمرکز خود را حفظ کنیم. کلوپ بهترین عملکرد را از همه بازیکنان می گیرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۰۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین کلوپ از هلند می‌آید

پس از مذاکرات یک‌هفته‌ای دو باشگاه لیورپول و فاینورد سرانجام توافق بر سر جدایی آرنه اسلات از فاینورد و پیوستنش به لیورپول انجام شد.

به گزارش ایسنا، بامداد امروز فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، تایید کرد آرنه اسلات، سرمربی موفق فاینورد، فصل آینده هدایت لیورپول را بر عهده خواهد گرفت و جانشین یورگن کلوپ آلمانی خواهد شد.

آرنه اسلات گران‌ترین سرمربی هلندی تاریخ خواهد بود زیرا لیورپول مبلغی در حدود ۱۳ تا ۱۵ میلیون یورو بابت فسخ قراردادش به تیم هلندی پرداخت خواهد کرد.

جزئیات نهایی این قرارداد در روزهای آتی تکمیل خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • سقوط آزاد لیورپول با کلوپ در 45 روز!
  • درگیری باورنکردنی صلاح و کلوپ لب خط!‏
  • درگیری لفظی ستاره لیورپول با سرمربی؛ صلاح خطاب به کلوپ: سکوت! / فیلم
  • ده سال پیش در چنین روزی؛ استیون جرارد سُر خورد، رویای لیورپول بر باد رفت!
  • جانشین کلوپ از هلند می‌آید
  • جانشین کلوپ در لیورپول معرفی شد
  • کلوپ: هر کجای دنیا باشم، لیورپول را تماشا خواهم کرد
  • آرنه اسلوت: لیورپول فرصتی است که نمی‌خواهم از دست بدهم؛ می دانم فاینورد موافقت می‌کند
  • آیا نونیز تبدیل به بازیکنی موثر خواهد شد؟ وین رونی پاسخ می دهد / زیرنویس فارسی