Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@15:49:45 GMT

شورای انتقالی جنوب یمن بانک مرکزی را محاصره کرد

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۰۴۲۰

شورای انتقالی جنوب یمن بانک مرکزی را محاصره کرد

گروه شبه نظامی تحت حمایت امارات موسوم به «شورای انتقالی جنوب یمن» در اولین اقدام نظامی خود پس از اعلام حالت فوق العاده در مناطق جنوبی، بانک مرکزی را تحت محاصره خود درآورد. ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۴ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از الجزیره، نیروهای مسلح وابسته به گروه شبه نظامی موسوم به «شورای انتقالی جنوب یمن» در نخستین اقدام نظامی پس از اعلام حالت فوق العاده و خودگردانی در مناطق جنوبی، مقر بانک مرکزی در شهر عدن را محاصره کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه شبه نظامی تحت حمایت امارات موسوم به «شورای انتقالی جنوب یمن» بامداد یکشنبه با صدور بیانیه‌ای، در مناطق جنوبی یمن اعلام حالت فوق العاده و خودگردانی کرده است.

«محمد الخضرمی» وزیر خارجه دولت مستعفی یمن به این بیانیه شورای انتقالی واکنش نشان داد و گفت: «آنچه که این شورا درباره حالت خودگردانی اعلام کرده ، نافرمانی مسلحانه و خروج کامل از توافق ریاض است».

وزیر خارجه دولت مستعفی یمن از عربستان خواست تا «مواضع واضح و قاطعی را در قبال ادامه نافرمانی‌های شورای انتقالی» اتخاذ کند.

انتهای پیام

R1283/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "یمن"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار یمن اخبار یمن شورای انتقالی جنوب یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۰۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال طغیان رودخانه‌ها در غرب، جنوب‌غرب، فلات مرکزی و شرق کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه خبری آب ایران فیروز قاسم‌زاده سخنگوی صنعت آب گفت: با توجه به هشدارهای هواشناسی صادره در خصوص فعالیت سامانه بارشی در سطح اغلب استان‌های کشور از روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت تا جمعه ۱۴ اردیبهشت، احتمال وقوع بارش‌های رگباری شدید و طغیان رودخانه‌ها وجود دارد.

وی افزود: براین اساس، ضروری است از حضور و فعالیت در بستر و حاشیه رودخانه‌های استان‌های غرب، جنوب‌غرب، فلات مرکزی و شرق کشور اجتناب شود.

سخنگوی صنعت آب کشور بیان داشت: مناطق تحت پوشش سامانه بارشی موضوع هشدارهای هواشناسی اخیر به‌طور عمده عبارتند از استان‌های فارس، خوزستان، بوشهر، ایلام، لرستان، کرمان، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، اصفهان، یزد و خراسان جنوبی است.

وی خاطرنشان کرد: البته احتمال فعالیت سامانه در استان‌های همدان، مرکزی، زنجان، قزوین، البرز، تهران، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، اردبیل، گیلان، مازندران و قم نیز وجود دارد و با توجه به ماهیت رگباری بارش‌های بهاره، احتمال طغیان رودخانه‌ها وجود دارد.

قاسم‌زاده تأکید کرد: با توجه به تقارن ایام بارشی با تعطیلات پیش‌رو و احتمال مسافرت هموطنان عزیز در سطح کشور، لذا توجه ویژه به هشدارهای سازمان هواشناسی کشور و رصد وضعیت بارشی مقصد سفرها و اجتناب از ورود به بستر و حاشیه رودخانه‌ها ضروری است.

کد خبر 6092985 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی
  • احتمال طغیان رودخانه‌ها در غرب، جنوب‌غرب، فلات مرکزی و شرق کشور
  • بانک شهر عضو متولی ریال دیجیتال شد
  • بانک مرکزی: گشایش‌هایی در پیش است
  • ببینید | سیگنال مهم بانک مرکزی به قیمت دلار؛ خبرهای خوش در راه است؟
  • کشته شدن ۴ نظامی صهیونیست در جنوب غزه
  • هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در جنوب غزه | ویدئو
  • هلاکت و زخمی شدن ۱۰ نظامی اسرائیلی در محور نتساریم
  • هشدار آنروا: اسرائیل در تدارک عملیات نظامی بزرگ در رفح است
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان