Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: خیران اردبیلی با مشارکت در طرح «اطعام مهدوی» و با همکاری مراکز نیکوکاری در نخستین روز از ماه مبارک رمضان ۱۰۰۰ سبدغذایی را در بین فقرا و محرومان استان توزیع کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل، صفر توحیدی در حاشیه توزیع سبدغذایی در بین خانوار تحت حمایت کمیته امداد اظهار کرد: مردم نیک‌اندیش استان اردبیل با مشارکت در طرح «اطعام مهدوی» در نخستین روز از ماه مبارک رمضان ۱۰۰۰ سبد غذایی را با همکاری مراکز نیکوکاری تهیه و به دست مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه رسانده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تهیه سبدهای غذایی در نخستین روز ماه مبارک رمضان توسط خیران بیش از ۲۰۰ میلیون تومان هزینه در برداشته است، افزود: تلاش داریم تا پایان ماه مبارک رمضان، با یاری نیکوکاران و حامیان بتوانیم در بین تمامی خانوار تحت حمایت سبدغذایی و غذای گرم توزیع کنیم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه همچنان شاهد اهدای سبدغذایی و کمک‌های نقدی خیران در قالب طرح «اطعام مهدوی» هستیم، بیان کرد: حسن توجه نیکوکاران اردبیلی به نیازمندان به خصوص در مناسبت‌های مختلف بسیار چشمگیر است که می‌توان با استفاده از این ظرفیت بخش مهمی از نیازهای اساسی خانوار بی‌بضاعت جامعه را برطرف کرد.

توحیدی با اشاره به اینکه طرح «اطعام مهدوی» در طول ماه مبارک رمضان و به‌منظور توزیع غذای گرم در بین اقشار آسیب‌پذیر راه‌اندازی شده است، گفت: از نیکوکاران خواستاریم تا با مشارکت در این طرح، همچون سنوات گذشته یاریگر کمیته امداد استان اردبیل در تهیه و توزیع غذای گرم و سبدکالا در بین محرومان باشند.

وی با اعلام اینکه ۶۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان آماده دریافت هدایای نقدی و غیرنقدی نیکوکاران در ماه مبارک رمضان برای یاری‌رسانی به مددجویان تحت حمایت و خانوار بی‌بضاعت خواهند بود، بیان کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی مغتنم است تا فقرا و مستمندان را فراموش نکنیم.

توحیدی با بیان اینکه مردم خیر از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۲۲۱۴ نزد بانک ملی به‌نام کمیته امداد استان اردبیل نیز می‌توانند کمک‌های خود را در اختیار فقرا و محرومان جامعه قرار دهند، گفت: خیران با مراجعه به وب‌سایت emdad.ir نیز می‌توانند به سادگی کمک‌های خود را در اختیار خانوار تحت حمایت و دیگر افراد نیازمند جامعه قرار دهند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه ساده‌ترین روش برای یاری‌رسانی به فقرا و پیوستن به طرح «اطعام مهدوی» کد آنی‌پرداخت #۱*۸۸۷۷* است، بیان کرد: سامانه پیامکی ارتباط مردمی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ نیز در اختیار نیکوکاران اردبیلی قرار دارد تا نسبت به کمک‌رسانی به محرومان جامعه در طول ماه مبارک رمضان اعلام آمادگی کنند.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: ماه رمضان اردبیل مشارکت کمیته امداد کمیته امداد استان اردبیل ماه مبارک رمضان اطعام مهدوی تحت حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۰۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق واقعی کارگران دیده شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار در دیدار با اعضاء ستاد بزرگداشت هفته کار و کارگر به نقش حساس و مؤثر جامعه کارگری در تحقق جهش تولید هم پرداخت و افزود: ایجاد انگیزه مالی و حفظ شأن و کرامت جامعه کارگری از راه کار‌های مهم برای توسعه و پویایی حوزه تولید است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام همچنین توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی را از موارد ضروری برای اشتغالزایی در استان عنوان کرد.
الیاسی مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان هم با بیان این که حدود نیمی از سه هزار و چهارصد تعاونی استان، نیمه فعال یا غیر فعال هستند، اضافه کرد: احیاء این تعاونی‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

خبر دیگر این که نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام امروز در نشستی از فعالیت‌های قرآنی صدا و سیمای استان در ماه مبارک رمضان قدردانی کرد.
حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار در مراسم تجلیل از فعالان و برنامه سازان قرآنی ماه مبارک رمضان، رویکرد تحولی مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان در عدالت رسانه‌ای و ترویج ارزش‌ها و معارف قرآنی را مورد توجه و تمجید قرار داد و تاکید کرد: صدا و سیمای استان ایلام در ماه مبارک رمضان با تولید برنامه‌های معارفی و قرآنی و پوشش زنده ترتیل خوانی و تفسیر قرآن و برنامه شب‌های قدر نقش بسزایی در توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی در جامعه داشت.
در این دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام خواستار برنامه سازی و معرفی فعالان قرآنی در صدا و سیما شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • تالار چینی‌خانه اردبیل اولین موزه کشور
  • فراهم کردن زمینه تحصیل و ازدواج از مهم‌ترین اهداف کمیته است
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور
  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد
  • هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود