Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران، جاده کمربندی حد فاصل منازل فرهنگیان تا فرودگاه خارگ کلنگ زنی شد.

عباس اسدروز در حاشیه مراسم  کلنگ زنی جاده کمربندی حد فاصل منازل فرهنگیان تا فرودگاه خارگ در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جزیره خارگ اظهار داشت : این پروژه عام المنفعه به عنوان بخشی از مسؤولیت‌های اجتماعی شرکت پایانه‌های نفتی ایران در توسعه منطقه خارگ است که با استفاده از منابع موجود، امکانات داخلی و ماشین آلات پایانه نفتی خارگ انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل پایانه های نفتی ایران افزود: این پروژه دارای اهمیت بسیاری است چرا که منطقه شرکتی را به منطقه شهری و اطراف جزیره  متصل می‌کند و از لحاظ پدافند غیرعامل و در شرایط اضطراری نقش بسیاری مهمی را ایفا می‌کند.

اسدروز تصریح کرد: این پروژه  بعد از یک دهه بلاتکلیفی بدلیل وجود معارض متعدد، با تغییر در مسیر و اصلاح طرح هندسی توسط مدیریت عملیات عمومی خارگ بازنگری و طراحی شده و در سال گذشته فاز اول پروژه و بسترسازی مسیر با تکیه بر توان فنی پرسنل، امکانات و منابع موجود در پایانه نفتی خارگ انجام شد و صرفه جویی به میزان ۲۰ میلیارد ریال در برداشت.

مدیر عامل پایانه های نفتی ایران ادامه داد: در فاز ٢ پروژه در راستای بهره وری از امکانات و ماشین آلات موجود، این قسمت از جاده کمربندی به جهت سهولت دسترسی و ارتباط بین منطقه نفتی و شهری با صرفه جویی مالی به میزان ٣٠ میلیارد ریال اجرایی و تکمیل خواهد شد.

براساس این گزارش، طول مسیر این قسمت از جاده کمربندی حدود یک کیلومتر و به عرض ١٣ متر سواره رو، دو متر پیاده رو و  شانه خاکی در طرفین، اجرای کانال دفع آب‌های سطحی و کالورت‌های عرضی خواهد بود.

انتهای پیام /

منبع: فارس

کلیدواژه: فرهنگیان جاده فرودگاه خارگ پایانه های نفتی ایران جاده کمربندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۰۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی زندی فر عصر دوشنبه در حاشیه آغاز عملیات اجرایی دو پروژه راهداری در استان البرز اظهار کرد: عملیات اجرایی دو پروژه راهداری استان البرز با هدف افزایش ایمنی کاربران جاده‌ای در محور قدیم کرج -هشتگرد و ماهدشت -کیانمهر با حضور استاندار البرز آغاز شد.

زندی فر افزود: این پروژه‌ها شامل پروژه بهسازی و ایمن سازی جاده قدیم کرج -هشتگرد حدفاصل انتهای کمالشهر تا پلیس راه کمالشهربه طول ۴ کیلومتر به صورت رفت و برگشت که شامل اجرای عملیات خاکبرداری- خاکریزی - زیرسازی و آسفالت به منظور تعریض محور قدیم کرج-هشتگرد همچنین جمع آوری نیوجرسی‌های وسط و اجرای روفیوژ وسط محور خواهد بود.

وی بیان کرد: برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با اشاره به اینکه حذف دو نقطه حادثه خیز در محورماهدشت -کیانمهراز دیگر پروژه‌های در دست اجرای این اداره کل در سال جاری است، تصریح کرد: عملیات بهسازی ایمن سازی و احداث واریانت محور کیانمهر - ماهدشت حد فاصل فرودگاه پیام تا شهرک پیام به طول ۲ کیلومتر به منظور حذف دو پیچ حادثه خیز از نوع واژگونی آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به اینکه از ۱۴ نقطه حادثه خیز تاکنون ۶ نقطه ایمن سازی شده است افزود: تلاش خواهیم کرد تا با جذب اعتبارات ۸ نقطه باقیمانده در محورهای مواصلاتی استان که حادثه خیز هستند را هر چه سریع‌تر ایمن سازی کنیم.

کد خبر 6098692

دیگر خبرها

  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • امحای ۹۰ هکتار از مزارع آبیاری شده با فاضلاب در شیراز آغاز شد
  • عملیات اجرایی پروژه کمربندی قلعه‌نو آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع پرورش اسب در شهرکرد
  • تعمیرات پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان در جزیره خارگ اجرا می‌شود
  • مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی
  • آغاز عملیات دیوارکشی اطراف آرامستان شیخ شهاب‌الدین (آزادان)
  • نوسازی و بهسازی فرودگاه شهدای جزیره خارگ پایان یافت