Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@23:20:27 GMT

آغاز ساخت دو واحد آموزشی در ریگان

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۱۱۴۷

آغاز ساخت دو واحد آموزشی در ریگان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،محمد علیزاده ،مدیر آموزش وپرورش ریگان گفت:  دو واحد آموزشی با زیر بنای ۲ هزار متر مربع در دو طبقه ساخته به همت جمعیت تعاون اسلامی کشور در شهرستان ریگان خواهد شد.

او تصریح کرد برای ساخت این دو واحد آموزشی که به همت جمعیت تعاون اسلامی کشور ساخته خواهد شد بیش از ۲۰ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آموزش وپرورش ریگان با اشاره به اینکه این دو واحد آموزشی در ورودی شهرستان در حال ساخت است با پیش بینی‌های صورت گرفته تا مهرماه امسال به بهره  برداری خواهند رسید.

علیزاده تصریح کرد: با راه اندازی این دو واحد آموزشی بیش از ۷۰۰ دانش آموز از مزایای آن‌ها برخوردار خواهند شد.

او بیان داشت: مدارس راستگاران وابسته به جمعیت تعاون اسلامی کشور چند سالی است فعالیت خود را در حوز‌ه های آموزشی در این شهرستان در دستور کار دارد.

مدیر اموزش وپرورش ریگان با بیان اینکه در حال حاضر ۳۰ واحد آموزشی در شهرستان در حال ساخت است بیان داشت:این واحد‌های آموزشی به همت نوسازی مدارس وخیرین در شهرستان در حال ساخت هستند.

علیزاده همچنین از ساخت حصار ومحوطه مدارسی که فاقد حصار ومحوطه در شهرستان بودند خبر داد وعنوان کرد: این محوطه وحصار با تلاش نوسازی مدارس در حال انجام است.

اوتصریح کرد ۳۰ درصد از مدارس شهرستان ریگان غیر استاندارد است که نیاز به بازسازی دارند .

شهرستان ریگان به دلیل مهاجرت پذیری افزایش دانش آموز را در پی دارد که در سال گذشته بیش از ۱۶۰۰ دانش آموز به دانش آموزان این شهرستان افزوده شد.

در حال حاضر بیش از ۱۶ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در شهرستان ریگان مشغول به تحصیل هستند.

ریگان در شرق استان قرار دارد که تا مرکز استان ۲۸۵ کیلومتر فاصله دارد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدرسه سازی آموزش و پرورش دو واحد آموزشی شهرستان ریگان دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۱۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین زمین برای ساخت هشت هزار و ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های سراوان و گلشن

حامد ریگی  گفت: با توجه به تاکید دولت مبنی بر اجرای کامل طرح نهضت ملی مسکن با هدف خانه دار شدن اقشار کم درآمد جامعه، این اداره همسو با سیاست‌های اداره کل راه و شهرسازی استان اهتمام ویژه‌ای در این زمینه دارد بطوریکه در گام نخست زمین مورد نیاز برای اجرای طرح در قالب ۵۰۰ هکتار تامین شده است.

وی ادامه داد: تاکنون ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سراوان با پیشرفت فیزیکی بیش از ۴۰ درصد در حال انجام و همزمان برای یک‌هزار متقاضی دیگر نیز پرونده تشکیل شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی سراوان بیان کرد: در حال حاضر ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سه شهر گشت، گلشن و سیرکان به‌ صورت ویلایی و در شهر سراوان به صورت ۲ طبقه در دستور کار قرار دارد و همزمان با پیشرفت فیزیکی واحدهای این طرح، صدور اسناد اراضی آن به متقاضیان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه امکان نام نویسی طرح نهضت ملی مسکن همچنان فراهم است، تصریح کرد: متقاضیان برای ثبت‌نام باید به سامانه saman.mrud.ir رجوع و نام‌نویسی کنند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • جانمایی نامناسب مدارس در گرگان مشکل ساز شده است
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • تامین زمین برای ساخت هشت هزار و ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های سراوان و گلشن
  • گرگان ۹۰ هزار دانش آموز دارد /هزینه پروانه ساخت و ساز مانع مولدسازی
  • عملیات ساخت ۱۰۳ مدرسه جدید در استان کرمان آغاز شد
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • ۱۱۲ آموزگار مدارس شاهداستان در کارگاه توانمند سازی شرکت کردند
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • احداث چهار مدرسه خیری در یزد