Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمد صالح ضیایی، فرماندار رودبار گفت: طرح توسعه تولید آب معدنی داماش چهارمین برنامه تعریف شده این شهرستان در سال جهش تولید است.

او افزود: با پیگیری‌های مستمر، اشتغال فرزندان عزیز عمارلو را در این شرکت شاهد هستیم که بخشی از دغدغه‌ها را کاهش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان رودبار اظهار داشت: با احیاء و فعالیت آب معدنی در روستای داماش که مردمانی سختکوش دارد، پویایی بیشتری را شاهد خواهیم بود.

ضیایی با بیان اینکه این طرح با ۳۰ میلیارد ریال هزینه بانک ملی اجرا شد، گفت: میزان تولید از ۳۶ هزار بطری آب معدنی در روز به ۱۰۰ هزار بطری افزایش یافته است.

او افزود: تعداد سی نفر در این شرکت اشتغال داشتند که با این افتتاح ۲۰ نفر دیگر افزوده می‌شوند.

فرماندار شهرستان رودبار تصریح کرد: تلاش می‌شود تولید روزانه آب معدنی داماش به ۲۴۰ هزار بطری در روز افزایش یابد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی جهش تولید آب معدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۱۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، محسن آهنگری از توزیع ۳۱ تن بذور اصلاح و گواهی شده برنج شامل ارقام مازند ۱۵ تن، ندا ۶ تن، شیرودی ۵ تن و فجر ۵ تن بین کشاورزان بابلی خبر داد.

وی تاکید کرد: تأمین بذور مورد نیاز کشاورزان با گسترش اموراصلاحی در سال آینده توسعه خواهد یافت.

آهنگری در ادامه تصریح کرد: در سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برنامه ریزی برای توسعه تولید بذر با همکاری ایستگاه تحقیقات گلدشت بابل و کشاورزان پیشرو انجام گردیده است.

آهنگری در پایان از شالیکاران پیشرو و علاقمند به همکاری در جهت تولید بذور اصلاح شده در خواست کرد، به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه نمایند.

دیگر خبرها

  • مسدود شدن ۹ حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان رودبار
  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل
  • میزان خسارت بارش شدید باران و رانش در رامیان چقدر بود؟
  • بدون خسارت بودن رانش زمین در روستای کشکک رامیان
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • چرخه اقتصادی کشور وابسته به قشر کارگر است
  • تکنولوژی عامل اصلی فعال‌سازی معادن پیر
  • بالاترین میزان تولید مواد معدنی در مجتمع سرب و روی مهدی آباد
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال