Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-03@21:16:12 GMT

برهانی:سعادتمند همه مشکلات استقلال را می داند

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۱۳۵۵

به گزارش ایلنا، آرش برهانی مهاجم سابق استقلال معتقد است در شرایط فعلی باید ابتدا سلامتی افراد از هر چیز دیگری مهم‌تر باشد و سپس به مسابقات لیگ و شروع دوباره آن فکر شود. با برهانی در خصوص شرایط استقلال و همچنین تعطیلی مسابقات لیگ برتر به صحبت پرداختیم.

با این شرایط کرونایی چه می‌کنید؟

به هر حال باید بگویم خسته شدیم از بس که در خانه مانده‌ایم و هیچ خبری هم از فوتبال نیست حداقل وقتی فوتبال باشد با آ‌ن سرگرم می‌شویم امیدوارم هر چه زودتر این بیماری دست از سر ما بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر شما مسابقات فوتبال باید پیگیری شود؟

در وهله اول سلامتی هر فردی از هر چیز دیگری مهم‌تر است امیدوارم شرایطی فراهم شود که بر اثر این بیماری کسی فوت نکند و ما هموطنانمان را از دست ندهیم. در مورد مسابقات فوتبال هم باید بگویم بهترین اتفاق این است که چند وقت دیگر منتظر باشیم و ببینیم چه اتفاقی پیش می‌آید اگر این بیماری رفت زمان لازم برای برگزاری مسابقات را داریم اما اگر هنوز بخواهیم درگیری این بیماری باشیم بهتر است که مسابقات را تعطیل کنیم.

به نظرتان می‌شود تیمی را قهرمان معرفی کرد؟

این حرف منطقی نیست زیرا مسابقات که به پایان نرسیده که تا بخواهیم تیمی را قهرمان را معرفی کنیم این همه تیم‌ها زحمت کشیدند تا به یک عنوان خوب دست پیدا کنند مگر می‌شود بدون آنکه بازی‌ها به پایان می‌رسد تیمی را قهرمان معرفی کرد.

یعنی معتقدید بازی‌ها باید تعطیل شود؟

اگر بحث سلامتی افراد باشد بله در غیر این صورت هیچ توجیه دیگری ندارد

چندی پیش جلسه‌ای را با سعادتمند مدیرعامل جدید استقلال برگزار کردید در خصوص آن جلسه صحبت کنید؟

آن جلسه بیشتر برای خوش‌آمدگویی برای مدیرعامل جدید بود من نقطه نظرات خودم را به ایشان منتقل کردم و گفتم که بهتر است از پیشکسوتان استفاده بیشتری شود ایشان هم از این موضوع استقبال کرد. البته باید بگویم سعادتمند چون خودش قبلا در استقلال عضو هیات مدیره بوده تمام مشکلات را می‌داند قول داد همه آنها را برطرف کند.

فکر می‌کنید ایشان بتواند در استقلال موفق شود؟

چرا نتواند به هر  حال ایشان تجربه حضور در هیات مدیره را داشته از مشکلات باخبر است اگر همه ما کمک کنیم رسیدن به موفقیت دور از دسترس نخواهد بود. امیدوارم که استقلال هر چه زودتر کمیته فنی تشکیل دهد زیرا این کمیته خیلی می‌تواند به استقلال کمک کند. من هم به مدیرعامل استقلال گفتم می‌تواند روی کمک های من حساب کند زیرا دوست دارم تیمم به موفقیت برسد. 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال آرش برهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۱۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره بعد از یکسال

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره از آغاز اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره برای شرکت در مسابقات جهانی اسپانیا بعد از یک سال خبر داد.   علیرضا رعدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مسابقات جهانی فوتبال هفت نفره آبان به میزبانی اسپانیا برگزار می‌شود که برای حضور هر چه قویتر در این مسابقات 55 ورزشکار را به اردوی انتخابی دعوت کردیم که این فوتبالیست‌ها در 3 گروه 18 نفره به مدت 12 روز به رقابت خواهند پرداخت. در پایان 14 نفر از فوتبالیست‌ها برتر شناسایی و به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.   وی افزود: نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی هر ماه تا زمان اعزام به مسابقات جهانی اسپانیا به مدت 10 روز اردو خواهند داشت که در طی این اردوها، 12 ورزشکار اعزامی به اسپانیا معرفی می‌شوند.   سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنانی که سال گذشته در مسابقات آسیا - اقیانوسیه استرالیا به مقام قهرمانی دست یافتند نیز در اردوی انتخابی حضور خواهند داشت؟ تصریح کرد: با توجه به این که بعد از مسابقات آسیا - اقیانوسیه استرالیا هیچ تورنمنت و اردوی آماده سازی نداشتیم و تنها یک مرحله مسابقات قهرمانی کشور برگزار کردیم و بازیکنان یک سال از تمرینات دور بودند، برای مشخص شدن ترکیب تیم اصلی اعزامی به جهانی اسپانیا، باید تمام بازیکنان در اردوی انتخابی شرکت کنند تا بهترین‌ها را برای این تورنمنت شناسایی کنیم.   بنابراین هیچ گونه نگاه سلیقه‌ای در انتخاب بازیکنان نخواهیم داشت و هر ورزشکاری که از نظر بدنی و فنی در بهترین شرایط آمادگی قرار داشته باشد عازم اسپانیا می‌شود.   وی در پایان درباره وضعیت تیم برای کسب عنوان قهرمانی در جهانی اسپانیا، تصریح کرد: این تیم تاکنون عناوینی همچون نایب قهرمانی جهان، نایب قهرمانی و سومی پارالمپیک پاریس و... را در کارنامه خود دارد و تاکنون موفق به کسب عنوان قهرمانی در جهان نشده است، سعی داریم این دوره قهرمان جهان شویم و ویترین موفقیت‌های این تیم را با قهرمانی تکمیل کنیم. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اورلین شوامنی، کیت عبدو را کارشناس مورد علاقه خود می‌داند! / زیرنویس فارسی
  • بیماری مرموز؛ بلای جان نظامیان اسرائیلی
  • چالش‌های فراوان بیماران خاص و صعب العلاج در ایران/ وقتی مشکلات بیماران هموفیلی دیده نمی‌شود
  • مشکلات جودوکاران پارالمپیکی در حال بررسی است
  • بازگشت آرش برهانی به باشگاه استقلال؟
  • تیم فوتبال زیر ۱۸ سال دختران ایران چگونه قهرمانی تورنمنت کافا شد
  • آغاز اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره بعد از یکسال
  • یک سوم افراد جامعه ابتلا به مشکلات بی‌اختیاری ادرار را تجربه می‌کنند
  • فقط یکی از معلم‌ها می‌داند
  • استقلال متعلق به تهران است اسمش تغییر کند به مردم برمی‌خورد/ لابد مسابقات را هم به بندر ماهشهر منتقل می‌کنند!