Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزاد خون جوش در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: یکی از اقدامات جمعیت هلال احمر کمک به حوزه توانبخشی و تأمین داروهای خاص است که در این راستا ضمن فعال شدن داروخانه هلال احمر، در کلینیک جمعیت نیز تجهیزات خوبی را خریداری و به مجموعه اضافه کرده ایم.

وی بیان کرد: بخش فنی ارتوپدی جدیداً تأسیس و راه اندازی شده و خدمات قابل توجهی را به معلولان ارائه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خون جوش تصریح کرد: با راه اندازی بخش ارتز و پروتز این بخش در تولید اندام‌های مصنوعی و وسایل کمک توانبخشی فعال شده که برای اولین بار است که بخش دولتی در راستای خدمت به معلولان این کار ارزشمند را ارائه می‌کند.

وی یادآور شد: تا پیش از راه اندازی این بخش معلولان و مراجعان دیگر برای دریافت خدمات خود با سختی و هزینه زیاد به تهران و استان‌های هم جوار مانند زنجان عزیمت می‌کردند که با این اقدام دیگر این خدمات در استان داده می‌شود و شاهد رضایت مندی معلولان در این زمینه هستیم.

رئیس پلی کلینیک جمعیت هلال احمر استان قزوین اظهار داشت: در بخش ارتز تولید و تعمیر وسایلی چون کفش طبی، کفی، زانو بند، ر گردنبند و کمربند طبی، در بخش پروتز اندام‌های مصنوعی مانند دست و پا تولید و تعمیر می‌شود که از این پس این خدمات برای معلولان در این بخش ممکن شده است...

هزینه ۲ میلیارد تومانی در بخش ارتز و پروتز

خون جوش اضافه کرد: با تأمین ارز دولتی برای تأمین تجهیزات این بخش دو میلیارد تومان هزینه شده و این بخش با تغییر کاربری در درمانگاه هلال احمر واقع در سبزه میدان جنب اداره بهزیستی مستقر شده است.

وی گفت: مقرر شده دو کارشناس زن و مرد خدمات فنی و ارتز و پروتز را به بیماران و معلولانی که به خدمات ارتوپدی و اندام مصنوعی نیاز دارند ارائه کنند.

خون جوش اضافه کرد: این مرکز جدید ظرفیت پذیرش روزانه ۲۰ معلول را دارد.

وی در خصوص خدمات دیگر کلینیک هلال احمر بیان کرد: کلینیک از سال ۷۲ فعالیت خود را آغاز کرده و دارای بخش‌های فیزیو تراپی، گفتار درمانی و نیز کار درمانی است و به دلیل نبود حمایت‌های بیمه‌ای هزینه خدمات با تعرفه نیمه خصوصی محاسبه می‌شود.

خون جوش اظهار داشت: روزانه حدود ۵۰ نفر به مجموعه کلینیک هلال احمر استان قزوین و ۵ نفر برای کاردرمانی مراجعه می‌کنند و ۲۰ درصد درآمدهای کلینیک برای خرید تجهیزات پزشکی در بخش توانبخشی و توسعه آن هزینه می‌شود.
 

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا ارز جمعیت هلال احمر جمعیت هلال احمر استان کفش هلال احمر استان بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی هلال احمر خون جوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۱۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار

به گزارش خبرنگار مهر، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی عبدالرضا، ایمانی‌فرد اظهارکرد: بامداد امروز سیل وارد روستای مزار سیدعلی (ع) شد و بلافاصله پس از اعلام از سوی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر، دو تیم از پایگاه شوسف اعزام شدند.

رئیس هلال احمر نهبندان افزود: با توجه به حجم زیاد آب در محوطه امامزاده یک تیم پشتیبان نیز از هلال احمر سربیشه اعزام شد.

وی بیان کرد: سه منزل مسکونی نیز در روستا دچار آبگرفتگی شده بود که توسط امدادگران تخلیه شد.

کد خبر 6089031

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط به دره در اتوبان قزوین - تنکابن
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان
  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود