Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-04@22:44:32 GMT

کارگر باسابقه خانه دزد میلیاردی از آب در آمد

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۱۶۳۸

کارگر باسابقه خانه دزد میلیاردی از آب در آمد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روزنامه شهروند، هفدهم فروردین امسال کلانتری ١٠١ ‏تجریش، ‏پرونده‌ای مبنی بر سرقت خانه یکی از شهروندان را برای رسیدگی تخصصی به پایگاه یکم پلیس آگاهی ارجاع داد‎.

شاکی به مأموران گفت: «من به اتفاق مادرم در خیابان فرشته زندگی می‌کنیم. مدت‌ها بود که در منزل‌مان ‏اموال باارزشی از قبیل  طلا، دلار، ظروف نقره، ساعت مچی طلا و پول گم می‌شد و با بررسی ‏صورتحساب مادرم مشخص شد از سال ٩٦ حدود ٥‌ میلیارد ریال به دفعات به حساب افراد ‏مختلف واریز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 کارگر منزل‌مان هم به نام نسرین که حدود ٢٠‌ سال در خانه ما کارگری می‌‏کرد، یک روز بدون هیچ دلیلی گفت دیگر قادر نیست در خانه‌مان کار کند و دیگر هم نیامد.

‏کارآگاهان در تحقیقات پلیسی فهمیدندکه نسرین چند ماه قبل یک خانه در شهرستان رودهن، ‏یک خودروی ٢٠٦ و یک مغازه در بومهن خریداری کرده است که با بررسی حقوق او که ‏به صورت ماهیانه دریافت می‌کرد، امکان تهیه و خرید آپارتمان، مغازه و خودرو در یک مدت زمان ‏کوتاه ممکن نبود و احتمال اینکه سرقت را او انجام داده باشد، برای کارآگاهان مسجل ‏شد.

مخفیگاه متهم در شهرستان رودهن شناسایی شد و کارآگاهان تیم مبارزه با سرقت پایگاه یکم پلیس آگاهی روز ‏۳۱ فروردین به مخفیگاه متهم اعزام و موفق شدند او را در همان مکان دستگیر کنند و به ‏پایگاه یکم انتقال دهند.

نسرین در بازجویی ها به جرمش اعتراف کرد و درخصوص شیوه و ‏شگرد خود گفت: «از سال ٩٦ موظف به انجام کارهای بانکی و مالی شاکی و مادرش شدم که در این ‏مدت به دفعات از دوستان خود مبالغی را به‌عنوان قرض گرفتم و سپس برای تسویه حساب قرض‌های ‏خود مبالغی را به دفعات و به‌صورت اینترنتی از حساب مادر شاکی به حساب آنها واریز ‌کردم. درضمن با ‏توجه به اینکه برخی از وسایل خانه شاکی ارزش زیادی داشت، آنها را در فرصت ‏مناسب سرقت می‌کردم و زمانی که متوجه شدم آنها ظن سرقت به من پیدا کرده‌اند، از آنجا ‏رفتم.»
سرهنگ شریفی، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی گفت: «این شیوه از سرقت اغلب به ‏علت اعتماد بیش از حد مالباخته اتفاق می‌افتد که با کمی هوشیاری و اعتماد نکردن به کارگر می‌شد از چنین حوادثی  جلوگیری کرد‎.»
کارشناسان ارزش اموال سرقت شده را ١٠‌ میلیارد ریال برآورد کردند و با تکمیل پرونده و اعتراف ‏صریح متهم به جرم ارتکابی، او برای سیر مراحل قانونی به شعبه چهاردادیاری دادسرای ناحیه ‏یک تهران معرفی شد.‏

کد خبر 505018 برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی حوادث ایران پایگاه یکم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۱۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود/ تویوتای میلیاردی به صاحبش بازگشت

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن بیان اینکه مأموران کلانتری ۱۲ بسیج شاهرود به یک خودرو پراید هنگام گشت زنی مشکوک شدند، ابراز داشت: پس از استعلام خودرو سرقتی بودن خودرو محرز و راننده دستگیر شد.

وی ضمن بیان اینکه در پی سرقت خودرو پژو در حوزه شهرستان شاهرود طرح مهار به اجرا در آمد، افزود: پس از تعقیب و گریز خودرو متوقف و راننده دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه رده سنی این سارقان ۳۰ و ۳۵ سال بوده است، ابراز داشت: متهمان انگیزه خود را از سرقت مشکلات مالی و تهیه مواد مخدر عنوان کردند.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه طی عملیات دیگری مأموران کلانتری پاسگاه لاسجرد متوجه خودرو تویوتا کمری سفید رنگ رها شده در شانه خاکی جاده شدند، تصریح کرد: با توجه به افتادن سوئیچ کنار خودرو تویوتا به پارکینگ منتقل شد.

وی ضمن بیان اینکه بررسی‌ها حاکی از آن داشت که خودرو متعلق به پدری که دارای بیماری آلزایمر و بدون خودرو به خانه بازگشته است، افزود: پس از حضور مالک و احراز مالکیت این خودرو میلیاردی به صاحبش بازگشت.

کد خبر 6096357

دیگر خبرها

  • سارقان ۱۰ میلیاردی مترو تهران دستگیر شدند؟
  • فیلم سرقت میلیاردی از فروشگاه موبایل‌فروشی در تهران
  • کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود/ تویوتای میلیاردی به صاحبش بازگشت
  • لحظه دزدی ۷ میلیاردی از موبایل‌فروشی + واکنش صاحب مغازه
  • یک دزدی ١٠ میلیاردی از متروی تهران/ سارقان چه چیزهایی از مترو می‌دزدند؟
  • یک دزدی ١٠ میلیاردی از متروی تهران | سارقان چه چیزهایی از مترو می‌دزدند؟
  • سرقت میلیاردی از مترو تهران
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • سرقت ۱۵ هزار دلار توسط سرایدار خانه