Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام موسوی‌زاده گفت: برخی از شهرستان‌های خوزستان امتحانات میان‌ترم را به‌صورت آنلاین برگزار کردند همچنین با توجه به نامعلوم بودن وضعیت ماندگاری ویروس کرونا نحوه برگزاری امتحانات پایان‌ترم به تصمیم مدیران مدارس بستگی دارد.

«حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، در خصوص برگزاری امتحانات پایان دوره حوزه‌های علمیه در خوزستان اظهار کرد: با توجه به شرایط پیش آمده نحوه برگزاری امتحانات میان ترم حوزه‌های علمیه در اختیار مدیران مدارس قرار داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون آموزش حوزه‌های علمیه خوزستان ادامه داد: برخی از شهرستان‌های خوزستان امتحانات میان‌ترم را به‌صورت آنلاین برگزار کردند همچنین با توجه به نامعلوم بودن وضعیت ماندگاری ویروس کرونا نحوه برگزاری امتحانات پایان‌ترم نیز به تصمیم مدیران مدارس بستگی دارد.

 

وی با بیان اینکه کلاس‌های حوزه‌های علمیه در خوزستان به‌صورت مجازی و از طریق پیام‌رسان ایرانی برگزار می‌شود افزود: در این کلاس‌ها اساتید فایل صوتی مطالب درسی را در کانال ایتا قرار می‌دهد و طلاب خلاصه مطالب و جمع‌بندی را در همان روز برای استاد ارسال می‌کنند.

 

حجت‌الاسلام موسوی‌زاده با اشاره به اینکه مدیران آموزش مدارس علمیه مسئولیت نظارت بر نحوه کلاس‌های مجازی را برعهده دارند عنوان کرد: با توجه به برگزاری کلاس‌های مجازی تاکنون درس عقب افتاده‌ای در میان مدارس وجود ندارد هرچند که ضعف اینترنت در برخی مناطق مشکلاتی را به همراه داشت اما عموما برگزاری کلاس‌های مجازی با استقبال بسیار مطلوبی همراه بود.

 

وی با بیان اینکه این طرح با مشکلاتی نیز همراه بود تصریح کرد: از جمله مشکلاتی که می‌توان به آن اشاره کرد، وجود طلاب ساکن در عشایر و عدم دسترسی به اینترنت، نامناسب بودن وضعیت اقتصادی برخی طلبه‌ها برای تهیه تلفن همراه هوشمند و ضعف اینترنت در برخی منطق استان بود.

 

معاون آموزش حوزه‌های علمیه خوزستان از راه‌اندازی سامانه پیشخوان حوزه علمیه از سوی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه قم خبر داد و گفت: در این سامانه زمینه برگزاری کلاس‌های آفلاین و آنلاین فراهم شده اما کلاس‌های مجازی با استقبال بهتری همراه بودند. 

 

وی در پایان ابراز کرد: امتحانات غیرحضوری طلاب شاغل که پیش از این مقرر بود اسفندماه سال گذشته برگزار شود، در خرداد ماه سال جاری به‌صورت آنلاین و متمرکز از سوی حوزه‌های علمیه قم برگزار می‌شود.

 

پایان پیام/690

منبع: شبستان

کلیدواژه: امتحانات حوزه علمیه حجت الاسلام موسوی زاده خوزستان برگزاری امتحانات حوزه های علمیه کلاس های مجازی مدیران مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۱۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی سید محمد حسین طباطبایی بروجردی شامگاه سه شنبه با حضور مراجع عظام تقلید، طلاب، روحانیون و اقشار مختلف مردم در مسجد اعظم قم برگزار شد.

در این مراسم آیت الله جوادی آملی و آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید، آیت الله حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت الله مقتدایی عضو شورای عالی مدیریت حوزه، آیت الله شب زنده دار عضو فقهای شورای نگهبان، تعدادی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، تعدادی از اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم، طلاب و روحانیون و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

این مراسم گرامیداشت پس از اقامه نماز مغرب و عشا با قرآئت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد و سید مهدی میرداماد از مداحان اهل بیت (ع) مداحی و استاد حسین انصاریان نیز در این مراسم به ایراد سخن پرداخت.

در حاشیه این مراسم نمایشگاهی در راستای معرفی شخصیت این عالم برجسته شیعه در کنار مزار وی برپا شد.

کد خبر 6087114

دیگر خبرها

  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • برگزاری امتحانات نهایی در ۵۰ حوزه امتحانی در سمنان
  • کلاس های چهره به چهره صاحبان صنایع با دانشجویان برگزار می شود
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید
  • برنامه «راهیان پیشرفت» با هدف ترویج دستاوردهای دانش‌بنیان‌های کشور برگزار می‌شود
  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد
  • شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد