Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@21:25:52 GMT

هیتسفیلد: نویر بهترین دروازه‌بان جهان است

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۱۶۹۶

هیتسفیلد: نویر بهترین دروازه‌بان جهان است

سرمربی سابق بایرن مونیخ به ستایش از مانوئل نویر پرداخت و او را بهترین دروازه‌بان جهان دانست. او از مشکل بایرن با کواچ هم سخن به میان آورد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، اوتمار هیتسفیلد از بهترین مربیان تاریخ بوندسلیگا به شمار می‌آید که هم با بایرن مونیخ و هم با بوروسیا دورتموند موفقیت‌های زیادی به دست  آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مربی سوئیسی در گفت و گویی که با اسکای اسپورت داشت درباره موضوعات زیادی سخن گفت.

او ابتدا درباره مانوئل نویر و مشکل او با بایرن برای تمدید قرارداد گفت: ما درباره دروازه‌بانی سخن می‌گوییم که بهترین در جهان است. دروازه‌بان‌هایی مانند نویر و اولیور کان هر چه بیشتر عمر می‌کنند بهتر و بهتر می‌شوند. با این حال نمی توان با قاطعیت گفت که آنها تا ۴۰ سالگی می‌توانند بازی کنند. آنچه می‌توانم بگویم این است که نویر می تواند چند سال دیگر در اوج بدرخشد اگر مصدوم نشود. در نهایت این باشگاه است که باید تصمیم بگیرد. امیدوارم که دو طرف به توافق دست پیدا کنند.

سرمربی سابق بایرن مونیخ درباره فلیک، سرمربی جدید این تیم گفت: او از زمانی که بازیکن بوده به  خوبی بایرن را می شناسد و این امتیاز بزرگی است. او همچنین دستیار یواخیم لوو در تیم ملی آلمان بوده است و به خوبی با بازیکنان ملی پوش بایرن ارتباط دارد. فلیک تا الان عملکرد بسیار خوبی در بایرن داشته و تیم او هم جذاب است و هم نتایج لازم را کسب کرده است. او به عنوان مربی رابط بسیار خوبی هم با بازیکنان دارد و همین باعث شد تا قراردادش تمدید شود.
 
هیتسفیلد درباره کواچ هم گفت: کواچ هم به نظرم نتایج خوبی کسب کرد و توانست دو جام برای بایرن به دست آورد. مشکلی که کواچ داشت این بود که ریبری و روبن را نیمکت نشین کرد و نتوانست که جایگزینان خوبی برای آنها انتخاب کند.
 
سرمربی سابق بایرن مونیخ به ستایش از لوسیان فاوره، سرمربی دورتموند هم پرداخت و گفت: او مربی خوبی است و به نظرم به خوبی فوتبال را می‌فهمد. تیم فاوره جذاب و زیبا فوتبال بازی می کند. او مانند بعضی از مربیان داد و بیداد نمی کند و صدایش را بلند نمی کند بلکه حرفش را در زمین می زند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مانوئل نویر تیم فوتبال بایرن مونیخ بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۱۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توماس توخل گزینه اول منچستریونایتد در صورت برکناری اریک تن هاخ

آیا شاهد حضور دوباره سرمربی آلمانی در لیگ برتر و این بار در منچستریونایتد خواهیم بود؟

طرفداری | گر اریک تن هاخ به هر دلیلی این تابستان باشگاه را ترک کند، منچستر یونایتد به شدت به دنبال توماس توخل خواهد رفت.

به گزارش دیوید اورنستین از اتلتیک، توماس توخل در پایان فصل جاری بایرن مونیخ را ترک خواهد کرد. هر چند تیم تحت هدایت او یکی از چهار باشگاه حاضر در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپاست اما بایرن مونیخ با سرمربیگری او برای اولین بار در طول 12 سال اخیر است که موفق به قهرمانی در بوندسلیگا نمی‌شود. البته تصمیم خروج او از بایرن پیش از نتایج درخشان اخیر باواریایی‌ها با او اتخاذ شده است و مدیران بایرن مونیخ از حالا به فکر جانشینی برای او در فصل آینده هستند.

توخل به دنبال یک فرصت جدید در لیگ برتر است

منچستریونایتد از جمع چهار تیم برتر برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا خارج شده و حالا صحبت از تغییر سرمربی در این تیم به وضوح به گوش می‌رسد. توماس توخل، سرمربی سابق چلسی که در حال حاضر در بایرن مونیخ حضور دارد، به عنوان جانشین احتمالی تن هاخ مطرح می‌شود. توخل در صورت ترک بایرن مونیخ در تابستان امسال، به دنبال فرصتی جدید خواهد بود. منچستریونایتد می‌تواند مقصدی جذاب برای او باشد.

اگر اریک تن هاخ از سمت خود در پایان فصل کناره‌گیری کند یا خود باشگاه منچستریونایتد او را اخراج کند، آنگاه منچستریونایتد به دنبال توماس توخل خواهد رفت. خود توخل هم علاقه‌مند به حضور در اولدترافورد و نشستن روی نیمکت شیاطین سرخ است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • بایرن ظرف یک هفته در مورد رانگنیک تصمیم می‌گیرد
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • توماس توخل گزینه اول منچستریونایتد در صورت برکناری اریک تن هاخ
  • جمال موسیالا یا مانوئل نویر؟ واکنش زیبای ستاره جوان آلمانی در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است
  • تایید مذاکره بایرن با رانگنیک
  • آینده لئون گورتسکا در دستان سرمربی بعدی بایرن مونیخ