Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@03:34:24 GMT

«کرونا» در جهرم ۲۸۳ نفر را مبتلا کرد

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۱۸۱۰

«کرونا» در جهرم ۲۸۳ نفر را مبتلا کرد

مبتلایان به ویروس «کرونا» در شهرستان جهرم به ۲۸۳ نفر افزایش پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، روز گذشته در حالی تعداد هفت تست در آزمایشگاه تشخیص مولکولی «کرونا» در جهرم مثبت شد که به نسبت روزهای قبل تر آماری بهتر بود و با کاهش تعداد مبتلایان روبه رو بودیم.

 

از تعداد مبتلایان روزگذشته، 2 نفر از اهالی بخش «سیمکان» و تعداد پنج نفر نیز از اهالی شهر جهرم بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با مثبت شدن تست این تعداد بیمار، تعداد کل مبتلایان به «کرونا» در شهرستان های جهرم و خفر به ۲۸۳ نفر افزایش پیدا کرده است.

 

از این تعداد بیماران 256 نفر مربوط به شهرستان جهرم و 27 نفر نیز مربوط به شهرستان خفر بوده و 2 نفر نیز تاکنون جان خود را از دست داده اند.

 

همچنین تعداد کل بهبود یافتگان کامل و از قرنطینه خارج شده نیز ۹۴ نفر اعلام شده است.

 

دانشگاه علوم پزشکی جهرم اعلام کرده، مهمترین عامل ابتلا مردم این شهرستان به «کرونا» طی روزهای اخیر، عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، هنگام خروج از منزل بوده است.

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: کرونا در فارس مقابله با کرونا پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بیماری کرونا ویروس کرونا کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۱۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جواد پیوند فرمانده سپاه ناحیه سوادکوه صبح چهارشنبه در مراسم یادواره شهدای کارگر استان مازندران با محوریت شهدای کارگر شهرستان سوادکوه، در گزارشی از وضعیت شهرستان سوادکوه در دوران دفاع مقدس، با اشاره به وجود معادن بزرگ زغالسنگ در این شهرستان، سوادکوه را یک شهرستان کارگری از قبل از انقلاب دانست و گفت: تعداد زیادی از این افراد ساکن شهرستان سوادکوه بودند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با اشاره به تعداد ۷ هزار نفری کارگران این معادن در شهرستان در دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: از این تعداد جمعیتی بالغ بر ۳ هزار نفر به جبهه حق علیه باطل اعزام شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه از این تعداد ۳ هزار نفری اعزامی به جبهه دفاع مقدس، بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ نفر جانباز کارگری در این دوران بودند، افزود: همچنین تعداد ۳۰ نفر نیز شهادت روزیشان شد و این مراسم تجلیلی از مقام شامخ آنهاست.

کد خبر 6093906

دیگر خبرها

  • آیا هر کسی می‌تواند نمک کم سدیم بخورد؟
  • خسارت ۸۳ میلیارد تومانی سیل به سازه‌های آبخیزداری زیرکوه
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • ۳۰۰ مدرسه در یزد فرسوده هستند
  • بی عدالتی در حوزه‌های انتخابیه حاکم شده است
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • جانمایی نامناسب مدارس در گرگان مشکل ساز شده است
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • ۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی