Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@21:51:01 GMT

توسعه پایش تصویری استان با ۹۰۰ دوربین

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۱۹۳۹

توسعه پایش تصویری استان با ۹۰۰ دوربین

استاندار کرمان گفت: ۴۹۰ دوربین پایش تصویری در استان نصب و راه اندازی شده است و توسعه پایش تصویری را با رسیدن به ۹۰۰ دوربین دنبال می کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدجواد فدائی در جلسه شورای فرماندهان و معاونان نیروی انتظامی استان با استناد به آیات قرآن مجید، تغییر در جوامع را منوط به تغییر در شخصیت، منش‌ و روش زندگی افراد مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: بدون در نظر گرفتن قاعده رابطه فرد با جامعه، امکان موفقیت نخواهد بود و نمونه این امر را در بحث مقابله با کروناویروس دیدیم که همراهی مردم و سازمان‌ها و تعامل توانست موفقیتی را به وجود آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: توسعه و رفاه و سعادتمندی برای مردم و سازمان‌ها باید با تغییرات در جامعه و روش‌ها و منش‌های فردی ایجاد شود، برای توسعه نیاز به نظم و امنیت و آرامش داریم و تامین این سه اصل از سوی نیروی انتظامی، موفقیت خوبی برای استان در سال گذشته ایجاد کرده است.

استاندار کرمان گفت: سال گذشته در سایه امنیت و آرامش ایجاد شده با وجود همه ناملایمات منجر به توسعه استان شد و ۳۲۰۰ پروژه با ۲۶ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و ۹ هزار اشتغال مستقیم در استان کرمان به بهره‌برداری رسید.  

فدائی با قدردانی از فرماندهان و نیروهای انتظامی استان و شهرستان‌ها برای ایجاد امنیت و آرامش، به موفقیت‌های انتظامی در سال گذشته پرداخت و افزود: از ۲۹ شاخص که در حوزه کشفیات گزارش می‌شود، استان کرمان در 22 شاخص دارای رشد است.

وی خاطرنشان کرد: ارزش ریالی کشفیات نیروی انتظامی استان کرمان در سال 98 نسبت به سال ۹۷ رشد ۳۴ درصدی و  نسبت به سال ۹۶ رشد دو برابری دارد و این نشانه  انجام فعالیت‌های خوب و موثر است که بعضا ناشناخته صورت می‌گیرد.

استاندار کرمان ابراز داشت: توسعه پایش تصویری استان و تجهیز پلیس 110 به امکانات روز از اقدامات موثر در سال‌ گذشته بود که باید استمرار هم داشته باشد.

دکتر فدائی افزود: در حال حاضر 490 دوربین پایش تصویری در استان نصب و راه‌اندازی شده که طبق برنامه باید به 900 دوربین افزایش داده شود و این امر مهم را دنبال می‌کنیم.

گفتنی است استاندار کرمان از خانواده شهید "مجید امیری" که ۴ اردیبهشت ماه 1392 در درگیری با اشرار مسلح به فیض شهادت نائل آمد و جمعی از فرماندهان انتظامی شهرستان‌های کرمان تقدیر کرد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار کرمان فدایی استاندار کرمان پایش تصویری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۱۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند

استاندار کرمان گفت: متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا شهرداری‌ها و دهیاری‌ها هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، با بیان اینکه ضرورت دارد تا اداره کل میراث فرهنگی استان نسبت به ثبت آثار دفاع مقدس اقدام کند، اظهار کرد: در خصوص یادمان شهدای گمنام باید مکان‌یابی خوبی انجام شود. وی با تأکید بر اینکه در صورت درخواست دستگاه‌ها جهت تدفین شهید گمنام، اعتبار لازم برای ساخت یادمان شهید نیز دیده شود، افزود: نمادها باید حفظ شود، لذا در نقاطی که لشکر ۴۱ ثارالله عملیات انجام داده است نیز یادمان‌ها احداث شوند. استاندار کرمان در ادامه با اشاره به ابلاغ اعتبار چاپ و نشر کتاب شهدا از محل شرکت‌ها و بانک‌ها در سال‌جاری، صریح کرد: پیشنهاد می‌شود در این زمینه پروژه‌ها تعریف، مشخص و با مدیریت بنیاد حفظ آثار کار انجام شود. وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی، جلسات مکرر و انجام کارهای حقوقی، تصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا بر عهده شهرداری‌ها و دهیاری‌ها است؛ البته جایگاه اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در این طرح محفوظ است و شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند. کد خبر 748577

دیگر خبرها

  • پایش سطح زیرکشت محصولات استراتژیک کشاورزی با استفاده از داده‌های فضایی
  • پایش سطح زیر کشت محصولات کشاورزی با استفاده از داده های فضایی
  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند
  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران
  • مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر
  • روند کاهشی جرم سرقت در استان کرمان
  • کاهش جُرم سرقت در کرمان
  • نصب ۲۰ دوربین پلاک‌خوان برای اولین‌بار در شهرستان زابل