Web Analytics Made Easy - Statcounter

متقاضیان دوره دکتری بدون آزمون دانشگاه امیرکبیر تا ۱۵ اردیبهشت ۹۹ فرصت دارند نسبت به تکمیل مراحل ثبت‌نام خود اقدام کنند. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه صنعتی امیرکبیر به منظور ارتقای کیفی دوره‌های دکتری و حمایت از استعداد‌های درخشان و در چارچوب ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و آیین‌نامه داخلی، تعداد محدودی از فارغ‌التحصیلان و دانشجویان سال آخر کارشناسی ارشد را برای ورود به دوره دکتری سال‌تحصیلی آینده بدون آزمون پذیرش می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



داشتن معدل حداقل ۱۶ در مقطع کارشناسی، معدل حداقل ۱۷ (بدون احتساب نمره پایان‌نامه) در مقطع کارشناسی ارشد و حداقل نمره ۱۸ پایاننامه در مقطع کارشناسی ارشد، یک مقاله معتبر علمی پژوهشی داخلی یا نمایه شده بین‌المللی که نام متقاضی بعد از حذف نام استاد راهنمای پایان‌نامه، نفر اول باشد، یک ثبت اختراع با داوری و تأیید نهایی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، رتبه اول تا سوم انفرادی یا اول گروهی در جشنواره‌های علمی معتبر بین‌المللی و رتبه اول تا پانزدهم نهایی المپیاد علمی دانشجویی کشور از جمله شرایط عمومی پذیرش در دوره دکتری دانشگاه امیرکبیر است.

همچنین متقاضیان ورود به دوره دکتری بدون‌آزمون دانشگاه امیرکبیر از ۱۵ فروردین تا ۱۵ اردیبهشت ماه ۹۹ فرصت دارند با مراجعه با سایت اینترنتی دانشگاه به نشانی pgrad.aut.ac.ir/۳/applicant و دریافت پرینت فرم ثبت‌نام اینترنتی نسبت به نام نویسی خود اقدام کنند و مدارک را فقط از طریق پست پیشتاز حدّاکثر تا ۱۵ اردیبهشت ۹۹ به اداره استعداد‌های درخشان و المپیاد‌های دانشگاه امیرکبیر تحویل دهند.

کپی کارنامه و ریز نمرات دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد، کپی صورتجلسه دفاعیه کارشناسی‌ارشد با درج نمره پایان‌نامه و پرداخت مبلغ ۹۵۰ هزار ریال که همزمان با تکمیل پرونده در سامانه ثبت‌نام انجام خواهد شد، از مدارک لازم جهت ثبت‌نام در دوره پذیرش بدون آزمون خواهد بود.

اصل نامه پذیرش قطعی مقاله، گواهی رتبه اول تا سوم انفرادی و یا اول گروهی در جشنواره‌ها یا مسابقات معتبر علمی، گواهی ثبت اختراع با داوری و تأیید نهایی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، گواهی رتبه اول تا سوم رشته و یا گرایش در مقطع کارشناسی ارشد، گواهی کسب رتبه در المپیاد علمی دانشجویی کشور، کپی صفحه اول کتاب تألیفی یا ترجمه شده و کپی مدرک زبان از دیگر مدارک لازم برای ثبت نام است.

لازم به ذكر است؛ بر اساس اعلام دانشگاه امیرکبیر، مدارک متقاضیانی که در مهلّت مقرر اقدام به ثبت‌نام اینترنتی نکرده باشند، به هیچ وجه بررسی نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه امیر کبیر پذیرش بدون آزمون دانشجو استعدادهای درخشان دانشگاه امیرکبیر مقطع کارشناسی تا ۱۵ اردیبهشت کارشناسی ارشد رتبه اول دوره دکتری بدون آزمون ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۲۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنفرانس فیزیک بنیادی ایران ۱۲ اردیبهشت در قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، یعقوب نوروزی، مسئول برگزاری این کنفرانس روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: ما در راستای تحقق شعار سال به دنبال افزایش استفاده از ظرفیت‌های علمی و پژوهشی اساتید و دانشجویان هستیم و اعتقاد داریم که برگزاری همایش‌ها و کنفرانس‌های تخصصی در رشته‌های مختلف علمی، به طور حتم عامل مهمی برای رسیدن به این هدف است.

وی افزود: کنفرانس فیزیک بنیادی ایران نیز با همین هدف در دانشگاه قم برگزار می‌شود و ما این روند را به صورت مستمر در سال جاری ادامه خواهیم داد،‌ به نحوی که تا پایان سال حداقل در هر ماه شاهد برگزاری یک همایش ملی مهم در رشته‌های مختلف علمی در دانشگاه قم خواهیم بود.

مسئول کنفرانس فیزیک بنیادی ایران ادامه داد: دانشگاه قم بر اساس رسالت علمی و پژوهشی خود با سایر دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور و بسیاری از دانشگاه‌های معتبر خارجی همکاری دارد و ما تلاش می‌کنیم با استفاده از ظرفیت‌های علمی این دانشگاه در همه حوزه‌های مورد نیاز کشور، یافته‌های پژوهشی کاربردی را ارائه دهیم.

همچنین در این نشست،‌ دبیر اجرایی کنفرانس فیزیک بنیادی ایران، گفت: برای برگزاری این کنفرانس از مدت‌ها قبل، طرح نوشته و اعضای کمیته‌های علمی و اجرایی مشخص شدند،‌ همزمان با نهادهای تخصصی این موضوع همچون انجمن فیزیک ایران نیز مکاتبات و هماهنگی‌های لازم صورت پذیرفت.

سید وحید موسوی افزود: در ادامه اقدام‌های لازم برای کسب اعتبار علمی مورد نظر کنفرانس انجام و سایت و پوستر آن طراحی شد، در ادامه کار ثبت نام از متقاضیان صورت پذیرفت و ما در روز همایش میزبان ۱۶۰ شرکت کننده به صورت حضوری و مجازی خواهیم بود.

وی ادامه داد: ۲۰ مقاله تخصصی به این کنفرانس رسیده‌است که پس از انجام ارزیابی‌های لازم، ۲ مقاله از سوی نویسندگان آن به صورت سخنرانی و چهار مقاله نیز به صورت پوستر ارائه می‌شود. همچنین در این کنفرانس که با حضور استاد مهدی گلشنی(فیزیک‌دان و نظریه‌پرداز برجسته ترتیب می‌یابد) علاوه بر ارائه مقالات شاهد ۱۰ سخنرانی از سوی اساتید برجسته فیزیک خواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود
  • کنفرانس فیزیک بنیادی ایران ۱۲ اردیبهشت در قم برگزار می‌شود
  • تناقض عجیب در پذیرش دانشجویان خارجی و کیفیت دانشگاههای ترکیه
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد
  • امشب، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • امشب آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها