Web Analytics Made Easy - Statcounter

فولادگر با بیان اینکه مساجد به صورت خودجوش برای مقابله با بحران کرونا وارد میدان شدند، گفت: ما این حرکت مساجد را ارج می نهیم و امیدواریم از این ظرفیت بتوانیم در سایر عرصه ها و فعالیت ها به خوبی استفاده کنیم.

«حمیدرضا فولادگر» در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به فعالیت مساجد و حسینیه ها در طول دو ماه گذشته برای مقابله با بحران کرونا گفت: در طول دو ماه گذشته در مساجد بنا بر پروتکل های بهداشتی امکان برگزاری نماز جماعت و تجمعات وجود نداشت و خوشبختانه قرار است از نیمه اردیبهشت شاهد فعالیت مساجد باشیم و امیدواریم به خوبی و با در نظر گرفتن مسایل بهداشتی از ظرفیت این مکان مقدس در ماه رمضان استفاده شود تا مومنان ضمن برگزاری نماز جماعت برای حل و فصل مشکلات همنوعان و هموطنان شان نیز چاره اندیشی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در طول ایام گذشته مساجد و حسینیه ها جانانه پای کار آمدند. در این مکان ها کارگاه هایی به منظور تولید ماسک و لباس های مخصوص پرستاری و تیم های پزشکی تهیه می شد و به بیمارستان ها و مراکز درمانی ارسال می شد و همچنان نیز این فعالیت ها ادامه دارد.

 

وی افزود: حتی ما سراغ داریم که در آشپزخانه حسینیه ها و مساجد امکان تهیه غذا برای مبتلایان به کرونا فراهم شده است و این حرکتی ارزشمند است.

 

فولادگر تاکید کرد: مساجد به صورت خودجوش پای کار آمده اند، کسی از آنها نخواست که وارد این عرصه شوند اما همانند دوره های گذشته که چه در جنگ و چه در حوادثی مانند سیل و زلزله حرکت جهادی از مساجد آغاز می شد، این بار نیز مساجد حرکات جهادی را شکل دادند و برای مقابله با این بحران به میدان آمدند، خیرین را در کنار خودشان فعال کردند و به خوبی از ظرفیت شان برای کمک رسانی به تیم های بهداشت و درمانی و همچنین افراد بی بضاعت و افراد مبتلایان به کرونا و خانواده های آنها استفاده کردند.

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما این حرکت مساجد را قدر می نهیم و امیدواریم بتوانیم به خوبی از ظرفیت مساجد در سایر عرصه ها و فعالیت هایمان نیز استفاده کنیم./

 

 

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: حمیدرضا فولادگر فولادگر مساجد برای مقابله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۲۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در یک ماه گذشته ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه واردات شد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از گمرک، در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ تعداد ۴۹۴ هزار و ۴۹۵ دستگاه گوشی تلفن همراه به دو شیوه تجاری و مسافری وارد کشور شده است. ارزش این تعداد گوشی تلفن همراه وارد شده به کشور در مدت یاد شده ۱۲۲ میلیون و ۸۵۹ هزار دلار بود.

این گزارش در خصوص واردات گوشی تلفن همراه به تفکیک تجاری و مسافری می‌افزاید: در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ تعداد ۴۶۶ هزار و ۱۹۳ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش ۱۰۶ میلیون و ۵۵۸ هزار دلار به شیوه تجاری و ۲۸ هزار و ۳۰۲ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش ۱۶ میلیون و ۳۰۱ هزار دلار به شیوه مسافری وارد گردید.

بر اساس این گزارش، آمار واردات گوشی تلفن همراه در این مدت شامل ردیف تعرفه ۸۵۱۷۱۳۹۰ به شرح گوشی‌های تلفن همراه هوشمند و کد شماره ۸۵۱۷۱۴۲۰ به شرح گوشی تلفن همراه با صفحه کلید غیر لمسی می‌باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند
  • حمایت خاص از گشت ارشاد و طرح نور: ادامه دهند، کار بسیار خوبی است
  • نخبگان جوان برای افزایش قدرت رقابت محصولات تولیدی استان هرمزگان وارد میدان شوند
  • حرکت کاروان عزاداری شهادت امام صادق (ع) از میدان المپیک تا دانشگاه علامه طباطبایی 
  • بوی خون و تعفن در میدان بهمن | وجود کابلهای فشار قوی مردم اطراف راه آهن را آزار می دهد
  • فلامینگو‌ها بالاخره به تالاب صالحیه رسیدند
  • مساجد به عنوان محور همه برنامه‌ها قرار داده شود
  • واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته
  • در یک ماه گذشته ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه واردات شد
  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟