Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-27@16:22:20 GMT

رهبر کره شمالی از کارگران و کارمندان کشورش تشکر کرد

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۲۱۷۴

رهبر کره شمالی از کارگران و کارمندان کشورش تشکر کرد

انتشار خبر مرگ یا بیماری شدید رهبر کره شمالی باعث شد تا وی برای رد این اخبار، از کارگران و کارمندان کشورش تشکر کند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از نووستی، رادیو رسمی کره شمالی صبح امروز پیام‌ تشکر کیم جونگ اون را از کارگران و کارمندان کشورش منتشر کرد. این نخستین اقدام رسمی وی پس از انتشار اخباری در زمینه مرگ یا بیماری شدید وی پس از عمل جراحی قلب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با وجود این، خبرگزاری رسمی کره جنوبی اعلام کرد که در خبر صبحگاهی رادیو کره شمالی هیچ سیگنالی که نشان دهد پیام رهبر کره شمالی به کارمندان چگونه ارسال شده است، وجود دارد. 

در این گزارش آمده است:  پیام‌ تشکر وی به کارمندان و کارگران کشورش که در افتتاح و توسعه شهرک «سامزیون» مشارکت داشتند، اعلام شده است. این اقدام در حالی است که رهبر کره شمالی اواخر سال گذشته میلادی در جشن رسمی افتتاح این شهرک جدید مشارکت داشت. 

از سوی دیگر برخی منابع کره شمالی اعلام کردند کیم جونگ اون پنج‌شنبه گذشته پیام تبریکی از سوی رئیس حزب خلق به مناسبت سالروز سفرش به روسیه دریافت کرده بود. 

با وجود همه گزارش‌های منتشر شده از سوی دولت کره شمالی، هیچ گزارش جدیدی که نشان دهد کیم جونگ اون در مراسم‌های رسمی حضوردارد، وجود ندارد. آخرین تصویری که از رهبر کره شمالی منتشر شد مربوط به ۱۲ آوریل (24 فروردین‌ماه سال جاری) و به وسیله پایگاه اینترنتی CTAC بود که وی را در حال بازدید از نیروی هوایی این کشور نشان می‌داد.

کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی 

یک روزنامه چاپ کره جنوبی اعلام کرد کیم جونگ اون تحت عمل جراحی قلب قرار گرفته، ولی عملش ناموفق بوده است. پس از این گزارش شایعه‌هایی در زمینه اوضاع نامناسب رهبر کره شمالی منتشر شد و رسانه‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی به این موضوع بال و پر دادند. 

به گزارش آنا، منابع خبری چین و ژاپن روز گذشته از درگذشت کیم جونگ اون خبر داده و اعلام کرده بودند که خواهر وی در حال فراهم کردن مقدمات حکومت بر این کشور است.

مسئولان کره‌جنوبی وجود گزارش‌هایی را در زمینه اینکه حال رهبر کره شمالی بعد از عمل جراحی قلب وخیم بود،  رد نکردند. آنها افزودند: وضع کیم «بی‌نهایت وخیم» یا در حال «زندگی نباتی» بود. 

با وجود این، دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی اعلام کرد که تاکنون هیچ سیگنال مشخصی درباره اینکه رهبر ۳۶ ساله کره شمالی وضعیت وخیمی داشته باشد دریافت نکرده است.

انتهای پیام/4106/4033/

منبع: آنا

کلیدواژه: رهبر کره شمالی شایعه کیم جونگ اون عمل جراحی قلب رهبر کره شمالی کیم جونگ اون کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۲۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب

سجاد خراسانی سرپرست روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان با اعلام این خبر گفت: به مناسبت هفته جهانی کار و کارگر، توفیق بزرگی نصیب تعداد ۷۵ نفر از کارکنان مجموعه فولاد اکسین خوزستان شد که به نیابت از همه کارگران این شرکت در دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی حضور داشته باشند.

او افزود: رهبر انقلاب اسلامی در سالهای اخیر تاکید ویژه ای بر موضوع جهش تولید و توجه به کارگران داشته اند و از کارگردان عرصه تولید به عنوان جهادگران خط مقدم جنگ اقتصادی یاد کرده اند.

سرپرست روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان می‌گوید: رهبری انقلاب همواره از تولید داخل حمایت کرده اند و حضور تعدادی از کارگران مجموعه فولاد اکسین در دیدار با ایشان، یقیناً روحیه آنها را برای پیشبرد هرچه بهتر منویات رهبری در تحقق شعار سال بالا ببرد.

آقای خراسانی یادآرو شد: عملکرد موفق فولاد اکسین خوزستان در سال ۱۴۰۲ و روزهای ابتدایی امسال که منجر به ثبت رکوردهای خوبی در حوزه تولید و صادرات شده بود، باعث شد تعدادی از کارگران و متخصصان این شرکت به دیدار با رهبر انقلاب دعوت شوند که نشان از برجسته بودن موفقیت های اکسین در حوزه فولاد بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • ماجرای دریافت انگشتر رهبر انقلاب توسط یک کارگر
  • شلوار عجیب و غریب کیم جونگ اون سوژه رسانه‌های جهان شد + تصاویر
  • بیانات رهبر انقلاب در دیدار با کارگران
  • موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است
  • افزایش حقوقها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست
  • نگاه ویژه رهبر انقلاب به فرهنگ کار
  • عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: حال کارگران در دولت سیزدهم خوب شد
  • افشای فساد جنسی یک سیاستمدار دیگر در انگلیس
  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب