Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@16:10:42 GMT

اینتر میلان؛ مشتری اول اوبامیانگ؟

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۲۳۷۹

اینتر میلان؛ مشتری اول اوبامیانگ؟

آرسنال به مذاکرات خود با پیر امریک اوبامیانگ برای تمدید قرارداد او پایان داده و حالا دیگر جدایی او از آرسنال در فصل تابستان قطعی به نظر می‌رسد.

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های انگلیسی اعلام کردند باشگاه آرسنال مذاکرات خود با پیر امریک اوبامیانگ ستاره خط حمله این تیم را متوقف کرده است. به این ترتیب آرسنال آماده است تا او را در فصل تابستان به فروش برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از باشگاه اینتر به عنوان مهم‌ترین متقاضی این ستاره گابنی نام برده می‌شود و قیمت او چیزی حدود 65 میلیون یورو ارزیابی شده است.

 

 

آرسنال مدتی طولانی با اوبامیانگ برای تمدید قرارداد او در حال مذاکره بود ولی مذاکرات دو طرف به هیچ نتیجه‌ای منجر نمی‌شد. با توجه به اینکه قرارداد فعلی اوبامیانگ تنها تا یک سال دیگر اعتبار دارد، آرسنالی‌ها در نهایت تصمیم گرفتند حالا که نمی‌توانند با ستاره خود قرارداد جدیدی تنظیم کنند بهتر است او را همین امسال بفروشند تا اینکه سال آینده شاهد انتقال مجانی‌اش به باشگاهی دیگر باشند.

 

از اینترمیلان به عنوان مهمترین مشتری اوبامیانگ نام برده می‌شود. آنتونیو کونته سرمربی تیم ایتالیایی علاقه زیادی به فوتبال اوبامیانگ داشته و ستاره گابنی هم به انتقال به ایتالیا بی‌تمایل نیست. با اینحال در انگلیس گفته می‌شود به جز اینتر، چند باشگاه دیگر مثل یونایتد، چلسی، بارسلونا و رئال مادرید هم از متقاضیان جذب این ستاره آرسنال هستند.

 

پییر امریک اوبامیانگ آرسنال اینتر میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرسنال اینتر میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۲۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وستهام به خاطر ستاره آرسنال به چلسی باخت!

به گزارش "ورزش سه"، وستهام امشب در بازی هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس به مصاف چلسی رفت و با نتیجه سنگین 5-0 شکست خورد.

شکست در استمفوردبریج ششمین دیداری بود که وستهام طی یک بازی این فصل 4 گل یا بیشتر دریافت کرد و همچنین این نتیجه، پنجمین باخت در شش بازی خارج از خانه آن‌ها در تمامی رقابت‌ها بود.

دیوید مویس معتقد است که جدایی دکلان رایس که تابستان گذشته به آرسنال پیوست، عاملی کلیدی نتایج ضعیف تیمش به خصوص در بخش دفاعی است. وستهام تا کنون 70 گل در لیگ برتر دریافت کرده و تابحال هیچ کدام از تیم‌های تحت هدایت مویس چنین آماری را ثبت نکرده بودند.

مویس در پاسخ به این سوال که چرا وستهام در این فصل شکست‌های سنگینی را در خارج از خانه متحمل شده، گفت: "دکلان رایس. وقتی بهترین هافبک انگلیس را در اختیار داشته باشید، احتمالاً 50 درصد حملات حریف را محدود می‌کند، از شما تیم دفاعی بسیار بهتری می‌سازد.

ما در جلوی خط دفاعی چنین بازیکنی نداشتیم، در بسیاری از بازی‌ها به اندازه کافی خوب نبودیم. همانطور که گفتم، سعی می‌کنم در مواقعی که به آن نیاز داریم کمی ذهن بازیکنان را درگیر این موضوع کنیم. همیشه به دنبال راهی برای بهبود عملکرد دفاعی هستیم."

او درمورد عملکرد چلسی همچنین گفت: "اگر منصف باشیم، باید بگوییم که چلسی در حال حاضر در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. ما امروز سه بار به تیرک دروازه زدیم، بنابراین اگر بازی 5-3 به پایان می‌رسید، ممکن بود می‌گفتید، "اوه، وستهم چه عملکرد خوبی داشت." گفتنش آسان است، اما ما با چند موقعیت به اینجا آمدیم اما نتوانستیم اصول اولیه را در دفاع انجام دهیم تا به خودمان فرصتی برای بازگشت در بازی بدهیم."

دیگر خبرها

  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • وستهام به خاطر ستاره آرسنال به چلسی باخت!
  • آرسنال پیش از یورو قرارداد رایا را قطعی می‌‌کند
  • واکنش رسمی پورتو به حضور طارمی در اینتر
  • واکنش رسمی پورتو حضور طارمی در اینتر
  • اینتر میامی ۶-۲ نیویورک ردبولز؛ نمایشی ماورایی از فوق ستاره‌های MLS
  • نامه خواندنی اینزاگی به هواداران اینتر
  • قطعی شد: دستکش طلا برای ستاره آرسنال
  • یونایتد مشتری ستاره قرضی رئال شد
  • نه به مسی، بازی در اروپا برای یک فصل دیگر