Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@18:33:05 GMT

ازدواج ارزش امتحان‌کرد‌نش را دارد ؟

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۲۴۰۵

ازدواج ارزش امتحان‌کرد‌نش را دارد ؟

خبرگزاری آریا -

این سفر برای عشق حقیقی همیشه مسیری هموار ندارد ، و روابط در دوران نوجوانی با افزایش خطر نشانه‌های افسردگی همراه است که ...
به گزارش ساینس‌دیلی از دانشگاه کاردیف می‌گویند افراد ازدواج‌ کرده به طور میانگین بیشتر عمر می‌کنند. آنها می‌گویند زنانی که دارای روابط متعهدی هستند، سلامت روانی بهتر، ‌و مردان دارای روابط متعهد سلامت جسمی بهتری دارند، و نتیجه می‌گیرند "در مجموع ازدواج ارزش امتحان‌کرد‌نش را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"
به گفته آنها سلامت جسمی مردان احتمالا به علت تاثیر مثبت همسران‌شان بر سبک زندگی آنها، و "سودمندی روانی ازدواج برای زنان ممکن است به خاطر تاکید بیشتر آنها بر اهمیت روابط باشد."
اما به گفته این دانشمندان این سفر برای عشق حقیقی همیشه مسیری هموار ندارد ، و به شواهدی اشاره می‌کنند که روابط در دوران نوجوانی با افزایش خطر نشانه‌های افسردگی نوجوانی همراه است.
آنها می‌افزایند که همه روابط برای شما خوب نیست، و به شواهدی اشاره می‌کنند که افراد مجرد نسبت به افراد متاهلی که روابط‌شان تحت فشار قرار گرفته است، سلامت روانی بهتری دارند.
آنها همچنین تایید می‌کنند جدا شدن همسران کاری بسیار سخت است،‌ و می‌گویند: "خارج شدن از رابطه آزاردهنده است" و طلاق می‌تواند تاثیر ویرانگر بر افراد داشته باشد. بی‌بندوباری و داشتن شرکای جنسی متعدد هم با خطر مرگ زودرس ارتباط داده شده است.
این پژوهشگران نتیجه می‌گیرند که با وجود اینکه شکست در روابط می‌تواند برای سلامتی زیانبار باشد، دلیلی وجود ندارد که از آن پرهیز کرد. یک رابطه خوب هم سلامت جسمی و هم سلامت روانی را بهبود خواهد بخشید و شاید بهترین کار این باشد که از رابطه بد اجتناب کرد و نه اینکه به کلی برقراری رابطه را کنار گذاشت.
منبع : hamshahrionline.ir

ژل آمیزشی و روان کننده با 25%تخفیف
بهترین قیمت لوازم جانبی موبایل،تبلت ولپتاپ
چطور بابحران‌ روحی ناشی ازکرونامقابله کنیم
مشاوره تلفنی طلاق
رزرواسیون آنلاین هتل/تضمین کمترین قیمت
پرفروش ترین پکیج‌های جنسی رو از اینجابخر
مجرب ترین وکلا طلاق فوری با کمترین هزینه
درمان سریع وقطعی بواسیر بدون درد و خونریزی
درمان غیر جراحی بواسیر (هموروئید)
روشی نتیجه بخش برای بزرگ کردن الت تناسلی
ارسال محرمانه محصولات جنسی
خانه ایده آل خودبرای خرید یااجاره راپیداکن

منتخب های زناشویی(دانستنیهای ازدواج، نامزدی، عقد، بارداری و زایمان، سالمندی، دانستنیهای جنسی و...) سایر مطالب زناشویی
پیشگیری از طلاق تا پایان در خانه ماندن

چرا عاشق افراد اشتباه می‌شویم؟

آیا کرونا از مادر به جنین یا نوزاد منتقل می‌شود؟

با ازدواج ناموفق چه کنیم و توصیه‌ی کسانی که ازدواج ناموفق داشته‌اند؟

راه‌های مواجهه با بارداری ناخواسته

اشتباهات بزرگ زنان در زمان برقراری رابطه زناشویی

افزایش میل جنسی با روغن ها

زایمان در هفته چهلم بارداری

وقتی اختلاف به خاطر بچه‌ها‌ است

نحوه نشستن خانمها در بارداری به شکل صحیح

روابط جنسی در دوران ویروس کرونا

طلاق غیابی چیست و شرایط آن چگونه است؟
سایر مطالب زناشویی

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۲۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام غربالگری سه سرطان شایع در مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛رئیس گروه بیماری‌های غیرواگیر دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در ایام هفته سلامت غربالگری سرطان‌های روده بزرگ، پستان و دهانه رحم برای گروه‌های سنی هدف در پایگاه‌های سلامت و مراکز و خانه‌های بهداشت انجام می‌شود.
 بابک اقبالی گفت: در هفته سلامت برنامه ویژه‌ای در بحث مراقبت‌های قلبی با اندازه‌گیری قند، وزن، فشارخون و انجام آزمایش قند خون و چربی داریم و این برنامه در طول این هفته اجرا می‌شود.

رئیس گروه بیماری‌های غیرواگیر دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: بر اساس بررسی‌های انجام شده، از میان افراد بالای ۳۰ سال مراجعه کننده ۳۰ درصد مبتلا به فشار خون (از هر ۳ نفر یک نفر)، ۱۳ درصد مبتلا به دیابت (از هر ۷ نفر یک نفر) هستند و اگر این افراد به موقع تشخیص داده شوند تحت درمان به‌‎موقع نیز قرار می‌گیرند و از عوارض جانبی بعدی به‌دور خواهند بود.

وی گفت: برنامه دیگر این دانشگاه، آموزش به افرادی است که تحت درمان قرار ندارند و مهمترین موضوع در خصوص عدم افزایش وزن است تا با مشکلات و سکته‌های قلبی مواجه نشوند. همچنین به افراد آموزش شیوه زندگی سالم، تحرک بدنی مطلوب و تغذیه سالم داده می‌شود و به تمام مراجعه کنندگان به ۳۰ دقیقه ورزش سبک و ۷ هزار گام پیاده‌روی توصیه می‌شود.

اقبالی با تأکید بر اینکه در هفته سلامت بحث غربالگری سرطان‌های روده بزرگ، پستان و دهانه رحم و برای گروه سنی ۵۰ تا ۷۰ سال، بالای ۳۰ سال و ۳۰ تا ۶۰ سال انجام می‌شود، افزود: همچنین در این هفته و در طول ایام سال بر غربالگری تیروئید در ۳ تا ۵ روزگی تأکید داریم و در همین راستا و با گرفتن چند قطره خون از کف پای افراد مبتلا به بیماری‌‎های متابولیک و فیتلکونوری شناسایی می‌شوند و در مواردی که به‌‎موقع شناسایی شوند از عقب ماندگی ذهنی و جسمی جلوگیری می‌شود، به همین منظور ۹۸ درصد نوزادان غربالگری شدند و از والدین ۲ درصد باقی مانده نیز درخواست داریم تا هرچه سریع‌تر مراجعه کنند.

 

دیگر خبرها

  • نشانه‌های آمادگی برای ازدواج در دختران
  • سن مناسب برای فرزندآوری؛ از تصویر تا واقعیت
  • انجام غربالگری سه سرطان شایع در مشهد
  • مد جدیدی به نام طالع بینی؛ با متولدین این ماه وارد رابطه نشوید!
  • تجلیل از ۲۹ زوج دهه شصتی در قزوین
  • مشاوره ژنتیکی بن‌بستی برای بیماری‌های ژنتیکی
  • افشاگری جنجالی مهناز افشار از ازدواج‌ها و روابط قبل از ازدواجش با رامین + ویدئو
  • دهه شصتی های متاهل، تجلیل شدند
  • بازداشت ۱۸ مدعی فروش سوالات کنکور ، امتحان نهایی و تجهیزات تقلب در تهران
  • بازداشت ۱۸ مدعی فروش سوالات کنکور، امتحان نهایی و تجهیزات تقلب در تهران