Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@05:09:30 GMT

۴۵۰۰ تن نهاده دامی در استان سمنان توزیع شد

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۲۴۶۶

۴۵۰۰ تن نهاده دامی در استان سمنان توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسن میرعماد صبح یک‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی جهاد کشاورزی سمنان ضمن بیان اینکه تأمین نهاده‌های دامی نه‌تنها در استان بلکه در کل کشور حاکم بود، ابراز داشت: طی پانزده روز گذشته چهار هزار و ۵۰۰ تن نهاده دامی بین بهره‌برداران بخش کشاورزی استان توزیع‌شده است.

وی ضمن بیان اینکه عدم تأمین ارز و باقی ماندن نهاده‌های دامی در بنادر کشور طی یک‌ماهه گذشته باعث بروز مشکلات بسیاری در این بخش شد، افزود: این شرایط تولیدکنندگان را در تأمین نهاده خود با مشکلات بسیاری مواجه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان بابیان اینکه تأمین بخشی از نهاده موردنیاز بهره‌برداران بر عهده شرکت پشتیبانی امور دام است، ابراز داشت: دو هزار و ۷۰۰ تن ذرت و یک هزار و ۸۰۰ تن سویا در اختیار بهره‌برداران قرار گرفت.

میرعماد ضمن بیان اینکه با پیگیری مسئولان ذی‌ربط حمل نهاده‌های دامی از بنادر شروع‌شده است، تصریح کرد: امیدواریم با پیشگیری‌های به‌عمل‌آمده مشکل تأمین نهاده‌های دامی در اسرع وقت رفع شود.

وی بابیان اینکه ذخایر اقلام اساسی در استان سمنان مطلوب و مشکلی در این زمینه وجود ندارد، افزود: خوشبختانه با تأمین ارز موردنیاز حمل ۴۰ هزار تن از مبادی به استان‌های مختلف آغازشده و امیدواریم این مشکل به‌زودی حل شود.

کد خبر 4909763

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی سمنان نهاده های دامی ویروس کرونا بوشهر ماه مبارك رمضان شیراز ایلام شیوع کرونا قزوین کمک به نیازمندان بیرجند شهرکرد ستاد مقابله با کرونا گرگان کرمانشاه جهش تولید نهاده های دامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۲۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلال احمر سمنان در توزیع اعتبارات و مولدسازی دارایی‌ها دیده شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسین درخشان غروب پنج شنبه در دیدار با استاندار سمنان به میزبانی سالن جلسات هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه تخصیص مطلوب‌تر اعتبارات این جمعیت از درخواست‌های مهم هلال احمر است، ابراز داشت: با توجه به عبور سالانه میلیون‌ها مسافر و زائر از استان سمنان برای ارائه خدمات به ویژه در حوزه سوانح جاده‌ای می‌طلبد تا امکانات بیشتری در اختیار این جمعیت قرار گیرد.

وی ضمن بیان اینکه هزینه کرد در هلال احمر سرمایه گذاری در آینده‌ای که نفع عمومی را به همراه دارد، افزود: انتظار می‌رود در مواد سازی دارایی‌ها مجموعه هلال احمر نیز دیده شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه برگزاری کنگره شهدای امدادگر یکی از اقدامات مهم طی سال جاری است، ابراز داشت: با توجه به برگزاری مراسم یادبود ۱۱۶ شهید خرداد ماه سال جاری از مسئولان استان انتظار می‌رود همکاری لازم را داشته باشند.

درخشان در ادامه تصریح کرد: توسعه و تجهیز پایگاه‌های امداد و نجات، برگزاری دوره آموزشی ارتباطات در حوادث و سوانح و کنفرانس در حوزه کاهش تصادفات رانندگی مهمترین اقدامات پیش رو برای سال جاری است.

وی افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای حرکت در راستای حل مشکلات اصلی استان، تصادفات، مدیریت تنش آبی و جمعیت در دستور کار هلال احمر استان قرار گرفته است.

کد خبر 6088687

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۱ هزار تن انواع کود بین کشاورزان
  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • سمنان در صدر لیست تنوع داروی دامی
  • وابستگی به واردات نهاده‌های دامی با جایگزینی علوفه کم آب کاهش می‌یابد
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • ضرورت اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها
  • نخستین شورای عشایری استان سمنان در سال جاری برگزار شد
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • هلال احمر سمنان در توزیع اعتبارات و مولدسازی دارایی‌ها دیده شود