Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم توجه به فقرا و نیازمندان در ماه مبارک رمضان تأکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن هاشمی صبح امروز در ابتدای جلسه شورای شهر تهران با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان امسال متفاوت از سال‌های گذشته است و امیدوارم مردم با سلامتی این ماه را پشت سر بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که یکی از ویژگی‌های ماه رمضان توجه به نیازمندان و فقرا است، تصریح کرد: در این شرایط اقتصادی که کرونا مشکلات معیشتی را دو چندان کرده لازم است که توجه بیشتری به فقرا داشته باشیم و به همین دلیل از همه مردم به خصوص شهرداری تهران می‌خواهم که به موضوع فقرا توجه کند.

هاشمی همچنین با اشاره به قرار گرفتن در آستانه روز شوراها گفت: لازم است که این روز را به خانواده 110 هزار نفری شوراهای شهر و روستا تبریک بگویم؛ اما دقت داشته باشید از دوره پنجم شورا تنها 16 ماه باقی مانده و لازم است که با توجه به اعتماد بی سابقه مردم، مدیریت شهری را در این دوره باقی مانده ارتقاء دهیم و مطالبات شهروندان را پاسخ دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که از دولت و دست اندرکاران کشور می‌خواهم که براساس قانون اساسی اختیارات داده شده را به این نهاد مردمی بیش از بیش قرار دهند تا بتوانیم به  وظایف محلی خود عمل کنیم، ادامه داد: همانطور که می‌دانید هنوز دو سوم اختیارات شوراها به مدیریت شهری تفویض نشده است و این مسئله سبب شده که ما نتوانیم بسیاری از مطالبات مردمی را پاسخ دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم ورود سرمایه‌های شهرداری به بورس گفت: سرمایه‌های عظیم شهر تهران در بازار سرمایه باید وارد شود که هم مدیریت بهتر شده و هم سرمایه‌های شهر حفظ شود.

هاشمی افزود: امروز شهردار تهران یک لایحه دو فوریتی با موضوع ارائه بسته محرک اقتصادی در شرایط بحران کرونا ارائه می‌کند که از وی خواستیم با توجه به این که می‌خواهد در ستاد ملی کرونا شرکت کند، در ابتدای جلسه این دو فوریت را تشریح کند؛ چرا که احتمالا در مورد ترافیک تهران در جلسه امروز ستاد ملی کرونا صحبت می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۲۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران مهم‌ترین رکن مدیریت شهری هستند

شهردار ارومیه با بیان اینکه کارگران مهم‌ترین رکن مدیریت شهری هستند، گفت: شهرداری ارومیه به این رکن مهم و اصلی توجه ویژه داشته و همواره رفاه آنها دغدغه مجموعه است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حسین مهدی‌زاده امروز _پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت_ در مراسم گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر از کارگران تلاشگری که در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری ارومیه به عنوان بازوان اجرایی در کنار مجموعه ستادی؛ رفاه شهروندی را رقم زده‌اند، تشکر و قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه کارگران مهم‌ترین رکن مدیریت شهری هستند، افزود: شهرداری ارومیه به این رکن مهم و اصلی توجه ویژه داشته و همواره رفاه آنها دغدغه مجموعه است.

شهردار ارومیه اعتلا و پیشرفت هر جامعه‌ای را از قِبل دستان پُرتوان قشر کارگر عنوان کرد و گفت: توسعه شهر ارومیه نیز در گرو تلاش‌های کارگران زحمت‌کش مدیریت شهری است.

مهدی‌زاده ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های بودجه سال‌جاری همچنین ظرفیت‌های قوانین بالادستی قدردان زحمات کارگران مدیریت شهری خواهیم بود.

در ادامه مراسم گرامیداشت از کارگران نمونه سازمان‌های خدمات‌رسان و دیگر سازمان‌های تابعه شهرداری ارومیه با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل شده و در پایان این جشن نیز به قید قرعه به ۵۰ نفر از کارگران خدوم شهرداری ارومیه سفر زیارتی مشهد مقدس اهدا شد.

کد خبر 750228

دیگر خبرها

  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری، اساسی ترین مسئله شوراها
  • ضرورت توجه به روان‌سازی ترافیک معابر در مراغه
  • دیوان عدالت اداری پارسال ۱۶۶ مصوبه شوراهای کشور را باطل کرد
  • کارگران مهم‌ترین رکن مدیریت شهری هستند
  • محور اصلی کار خود را توجه به کسب‌وکار و اشتغال مردم گذاشته‌ام
  • مشکل آب‌گرفتگی بلوار ارغوانیه رفع شد/ آماده‌باش اکیپ‌های ستاد سیل تا پایان بارش‌ها
  • مرحله دوم واگذاری اختیارات از ستاد به صف در دانشگاه تهران آغاز شد
  • عقب‌ماندگی شوراهای شهر از سایر نهادها هنوز جبران نشده است
  • تغییر ۲۱ شهردار و شورای شهر نسیم‌شهر در ۴ سال
  • هشدار مدیریت بحران استان به کوهنوردان، گردشگران و عشایر