Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضایی فرمانده ناحیه مقاومت فراهان گفت: با کمک خیرین شهرستان پارچه دوخت ماسک تهیه و ۶۰ هزار ماسک در ۹ کارگاه توسط جهادگران بسیجی تولید و توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار حسین رضایی، فرمانده ناحیه مقاومت فراهان در گفتگو با دیارآفتاب؛ با اشاره به توزیع پک های بهداشتی در سطح روستاهای شهرستان فراهان گفت: با کمک خیرین شهرستان پارچه دوخت ماسک تهیه و ۶۰ هزار ماسک در ۹ کارگاه توسط جهادگران بسیجی تولید و توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یک کارگاه تولید دستکش هم در شهرخنجین راه اندازی شده است و دستگاه تولید دستکش هم توسط همین بسیجیان تولید شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت فراهان با اشاره به رزمایش سراسری همدلی و کمک مومنانه بسیج در فراهان گفت: قرارگاه جهادی بسیج فراهان با تمام ظرفیت بسیج در کمک به خانواده‌های نیازمند و خانواده مشاغل آسیب دیده از کرونا در صحنه است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد ضرورت حضور همه بویژه مردم برای کمک به یکدیگر گفت: در این مدت برای مقابله با کرونا مردم ما مانند دوران دفاع مقدس و ستاد‌های پشتیبانی جنگ وارد میدان شدند و در این رزمایش نیز همه مردم برای کمک و یاری خانواده‌های نیازمند از این ویروس در میدان حمایت و پشتیبانی حضور پیدا کردند.

رضایی اظهار کرد: سپاه فراهان هم در این رزمایش بیش از ۲ هزار بسته معیشتی با کمک مردم و خیرین از نیمه شعبان تا نیمه ماه مبارک رمضان تهیه و تا میلاد امام حسن مجتبی(ع) در بین نیازمندان توزیع خواهد کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت فراهان اظهار کرد: فاز نخست رزمایش کمک مومنانه سپاه فراهان از روز نیمه شعبان با رمز یا صاحب‌الزمان (عج) آغاز شد و کمک های نقدی و غیر نقدی از سوی موسسات خیریه، خیرین، مردم جمع آوری شده و بسته های معیشتی در حال توزیع بین نیازمندان است

وی ادامه داد: داوطلبان کمک های غیر نقدی برای شرکت در این طرح می توانند به رده های مختلف بسیج در سطح شهرستان مراجعه کنند.

رضایی بیان کرد:‌ در این رزمایش هدایا و کمک‌های مردم و خیرین در میان فقرا، نیازمندان و کسانی که در جریان شیوع کرونا آسیب دیده یا شغل خود را از دست داده‌اند، توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فرمانده ناحیه مقاومت فراهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۲۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کنسرو انفجاری بین مردم گرسنه غزه! +عکس

فلسطینی‌ها قرار بود بعد از دیدن خون عزیزان خود به ترک غزه فکر کنند. آب و برق و گاز و غذا هم قطع شد و خانه‌هایشان ویران شد اما نرفتند.

رژیم کودک‌کش و جنایت‌کار صهیونیستی دیگر نمی‌داند برای پیش‌برد اهدافش چه کند.

دیگر خبرها

  • توزیع کنسرو انفجاری بین مردم گرسنه غزه! +عکس
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • دفاع از مردم حق و وظیفه شوراها است
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • ماسک آزادی و حقوق بشر دولت‌های خارجی برای مردم جهان کنار رفته است
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • ربات انسان‌نمای تسلا تا سال دیگر به بازار می‌آید
  • اسباب‌بازی‌های چوبی جایگزینی مناسب برای بازی‌های سرد و بی‌روح + عکس و فیلم