Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: بعد از آنکه علی لاریجانی به دلیل ابتلا به کرونا مجبور به قرنطینه خانگی است فرمان اداره مجلس در دست آقایان پزشکیان و مصری افتاده است. در صورتی که آنها تسلط لازم را بر آئین‌نامه مجلس و قانون اساسی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: وقتی آقای پزشکیان و یا مصری اداره مجلس را بر عهده می‌گیرند اجازه اخطار و تذکر را به نمایندگان مجلس نمی‌دهند در حالی که آنها چون مسلط به مباحث حقوقی نیستند با مدیریت غلط مجلس را قفل می‌کنند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: بعد از آنکه هفته گذشته در دو روز متفاوت مباحث مختلف و بسیار مهمی در مجلس مطرح شد که می‌توانم به گزارش تفریغ بودجه سال ۹۸ اشاره کنم تعداد زیادی از نمایندگان خواهان تذکر و اخطار بودند اما اداره‌کنندگان مجلس اجازه چنین کاری را ندادند.

وی خاطرنشان کرد: اداره‌کنندگان مجلس باید اطلاعات خود را از آئین‌نامه داخلی مجلس و همچنین مباحث حقوقی و قانون اساسی افزایش داده و مانع بیان تذکرات و اخطارها و اظهارنظرات مجلس نشوند.

منبع: نماینده

کلیدواژه: عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۲۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی سردار رادان از مجلس

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی پیام فرمانده کل فراجا پیرو تشکر از نمایندگان مجلس درباره صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب را قرائت کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه 10 اردیبهشت ) قوه مقننه گفت: سردار رادان، فرمانده کل فراجا طی پیامی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون فرهنگی و به ویژه از رئیس محترم و هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب تشکر کردند.

به گزارش تسنیم، روز گذشته پیام قدردانی نمایندگان از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب، قرائت شده بود.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • ابهامات مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • ابهامات بر سر مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس
  • قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • قالیباف: جداول بودجه برای نخستین بار به رای گذاشته می‌شود
  • قالیباف: نباید به مجلس ظلم شود، نخستین بار است که مجلس یازدهم جداول را به رأی نمایندگان می گذارد
  • جبهه پایداری به دنبال تصاحب هیات رئیسه مجلس است