Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، حجت الاسلام و المسلمین محمد نوروزپور گفت: از مجموع ماسک های تولید شده تعداد 4 میلیون و ۲۱۲ هزار و ۳۵۰ عدد بین اقشار مختلف مردم و بقیه به بیمارستان ها و دانشگاههای علوم پزشکی اهدا شده است.

وی گفت: تاکنون ۹۵۲ هزار و ۴۱۲ لیتر محلول ضد عفونی در قالب وایتکس، الکل و غیره نیز تولید و در نقاط مختلف به خصوص مناطق محروم توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوروزپور با بیان اینکه 8 هزار و ۱۴۹ نوبت نیز بقاع متبرکه و محیط پیرامون آن ضدعفونی شده است، افزود: ۱۵۱ هزار و ۲۱۶ بسته بهداشتی در قالب مواد شوینده و ضدعفونی نیز بین اقشار مختلف مردم توزیع شد.

نوروزپور با قدردانی از خیرین ، نیکوکاران و نیروهای داوطلب مردمی در لبیک به بیانات مقام عظمای ولایت در مقابله با ویروس کرونا و کمک به نیازمندان گفت: از ابتدای آغاز به فعالیت این حرکت جهادی تاکنون ۷۱ هزار و ۴۵۸ سبد غذایی شامل برنج، گوشت ، ماکارانی، روغن، حبوبات، رب گوجه و غیره آماده و بین نیازمندان و آسیب‌ دیدگان از ویروس کرونا توزیع شده است.

وی با اشاره به فعالیت ۳۷۲ گروه جهادی در قالب مبلغان بومی، خدام ثابت و نیروهای افتخاری نیز گفت: با به‌کارگیری ۹۰۳ دستگاه چرخ خیاطی در ۲۱۷ بقاع متبرکه، کارگاه تولیدی راه اندازی و انواع ماسک، لباس پزشکی گان و غیره تولید و توزیع شده و این روند همچنان ادامه دارد.

مدیرکل بقاع متبرکه سازمان اوقاف با بیان اینکه تاکنون ۱۷ هزار و ۶۲۵ دست لباس پزشکی گان نیز تولید و بین بیمارستانها توزیع شده، تصریح کرد: در این ارتباط ۱۸۹ هزار و ۴۷۰ پرس غذای گرم طبخ و بین بیمارستان ها و نقاهتگاه توزیع شده است.

نوروزپور با بیان اینکه ۲۹۴ هزار و ۶۷۰ میان وعده غذایی نیز بین بیمارستانها و نقاهتگاه توزیع شده است، افزود: تاکنون ۵۹۸۵ تخته پتو و تعداد چشم گیری ملحفه و غیره نیز به بیمارستان‌ها و نقاهتگاه اهدا شده است.

ایرنا

انتهای پیام/

20 / 20 حجت الاسلام محمد نوروزپور ماسک های تولید شده توزیع بیش از ۵ میلیون ماسک بقاع متبرکه مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: ماسک های تولید شده توزیع بیش از ۵ میلیون ماسک بقاع متبرکه توزیع شده بیمارستان ها بقاع متبرکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۳۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) چهره عجیب محمدرضا گلزار حین انجام ماسک پوست صورت

منبع: خبر آنلاین

tags # محمدرضا گلزار سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • اخذ سند مالکیت امامزاده بی‌بی خدیجه خاتون(ع) شهرستان میبد
  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • توزیع روزانه قارچ در سطح کشور به ۸۰۰ تن رسید
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی استان فارسی‌ها از تولید انرژی خورشیدی
  • (عکس) چهره عجیب محمدرضا گلزار حین انجام ماسک پوست صورت
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی
  • اجباری نبودن لباس فرم برای دانش آموزان
  • کود‌های یارانه‌ای مورد نیاز کشاورزان قمی به‌موقع تامین می‌شود
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات