Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- کریستیان دروستن، ویروس شناس و پژوهشگر آلمان از نتیجه آزمایشی خبر داد که نشان می‌دهد برخی افراد به طور طبیعی، بی آنکه هیچ ارتباطی با ویروس کرونای جدید داشته باشند در برابر کووید 19 ایمن شده اند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، افرادی که پیشتر به یکی از انواع ویروس‌های کرونا آلوده شده باشند ممکن است در برابر کووید (19) مصون شده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دروستن، ویروس شناس آلمانی که در بیمارستان خیریه برلین، مشغول به کار است، این مسئله را اعلام کرد.
"دروستن" در گفتگو با رادیو محلی «ان دِ ار» آلمان گفت: برخی افراد، بدون آلوده شدن به ویروس کرونای جدید در برابر این ویروس مصونیت دارند. وی گفت: سلول تی که در برابر SARS-CoV-2 واکنش نشان می‌دهد در بیماران آلوده به کووید 19 دیده می‌شود، اما در میان 34 درصد افرادی که هرگز به این بیماری مبتلا نشده اند، هم دیده می‌شود. این تحقیق در آزمایشگاه کلینیک دروستن در بیمارستان خیریه برلین انجام شد. وی همچنین اعلام کرد: برخی انواع ویروس کرونا بخش‌هایی مشابه کووید 19 دارند و از همین رو می‌توانند سلول تی را تحریک کنند که در برخی موارد با ویروس کرونای جدید مقابله می‌کند. وی افزود: با این حال این نتیجه به معنای آن نیست که 34 درصد مردم در برابر بیماری ایمن شده اند. این ویروس شناس آلمانی پس از شیوع ویروس کرونا بسیار، مشهور و به سرعت به یکی از مشاوران نزدیک آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان تبدیل شد. وی هم اکنون به عنوان یکی از قهرمانان راهبرد غربالگری گسترده در این کشور در نظر گرفته می‌شود که موجب شده است در مقایسه با سایر همسایه‌های اروپایی خود، عملکرد مثبتی داشته باشد. وی در سال 2003 هم به علت کشف سارس و آماده سازی آزمایش غربالگری، مورد تقدیر دولت قرار گرفت. با این حال دروستن، محتاط و با لغو شتاب زده قرنطینه در آلمان مخالف است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مصونیت مبتلایان ویروس کرونا کووید 19

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۳۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانچو: فکر به یونایتد نه، فقط دورتموند و سی‌ال!

به گزارش "ورزش سه"، بروسیا دورتموند امشب با نمایشی عالی از سوی بازیکنانش پاری سن ژرمن را با نتیجه ۱-۰ شکست داد. تک‌گل زردپوشان را نیکلاس فولکروگ روی پاس زیبای نیکو اشلوتربک به ثمر رساند تا زردپوشان گام بزرگی برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان بردارند.

یکی از بهترین بازیکنان زمین در بازی امشب جیدون سانچو بود که به عقیده بسیاری از هواداران او باید به جای متس هوملز به‌عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته می‌شد.

با این حال سانچو پس از پیوستن قرضی از یونایتد به دورتموند و بازگشت به این باشگاه، در حال سپری کردن روزهای خوبی است. او پس از پایان بازی در مصاحبه‌ای از احساس فعلی‌اش گفت.

او گفت:«من در ۱۷ سالگی به اینجا آمدم، بنابراین این باشگاه از روز اول به من کمک کرده است. من همیشه تمام توانم را برای این تیم و این هواداران فوق‌العاده به کار می‌گیرم. واقعا احساس خاصی است و نمی‌توانم آن را با کلمات وصف کنم.

حتی تصور اینکه بتوانیم قهرمان چمپیونزلیگ شویم به ما احساس خاصی می‌دهد. ما هیجان زیادی برای دور برگشت و رفتن به فینال داریم. مطمئن باشید بهترین نمایش‌مان را در بازی برگشت خواهید دید.»

سانچو همچنین در پاسخ به سوالی در این مورد که فصل آینده در دورتموند خواهد ماند یا به یونایتد بازخواهد گشت، گفت:«واقعا نمی‌دانم. در حال حاضر به این موضوع فکر نمی‌کنم و تمام تمرکزم را بر روی ادامه فصل با دورتموند و موفقیت در چمپیونزلیگ گذاشته‌ام.»

دیگر خبرها

  • انسان نخستین بار کی سرما خورد؟
  • سیل و آبگرفتگی در اهواز / ورود آب به برخی منازل / قطع برق
  • اختلال در جمع آوری آبگرفتگی ها در اهواز به علت قطع برق
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • سانچو: فکر به یونایتد نه، فقط دورتموند و سی‌ال!
  • آیا هر کسی می‌تواند نمک کم سدیم بخورد؟
  • فردا رکورد لورکوزن را خراب می‌کنیم
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • برای نابودی ویروس‌ها پنجره را باز کنید