Web Analytics Made Easy - Statcounter

ندا قاسمی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: مدیران شبکه یک سیما بسیار تمایل دارند که فصل بعدی نون.خ هم ساخته شود که البته امیدوارم این اتفاق مبارک در استان کرمانشاه رقم بخورد.

وی با اشاره به تولید سری دوم نون.خ در کرمانشاه گفت: این سریال علاوه بر اینکه لحظات شاد و مفرحی را برای مردم رقم زد، فرهنگ مردم کرد و بسیاری از مسایل و مشکلات مردم این خطه را به تصویر کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیگر کرمانشاهی افزود: این سریال توانست علاوه بر ایجاد نشاط و سرگرمی، همدلی مردم روستاها، آداب و رسومی مانند جشن انار را برای مردم به تصویر بکشد که در گذشته اطلاعی از آن نداشتند.

قاسمی با اشاره به استقبال خوب مردم ایران از این سریال گفت: این سریال با جذابیت‌های فراوانی که برای مخاطب ایجاد کرده بود، بیننده‌های بسیاری را جذب خود کرده بود و استقبال مثبت در فضای مجازی به حدی بود که خود من کامنت منفی درخصوص این سریال نگرفتم.

بازیگر نقش شیرین در نون.خ در خصوص نقدهای مطرح شده در مورد این سریال گفت: همه افراد حق دارند فیلم ها را نقد کنند و همه عوامل سریال نون.خ نقدپذیر هستند و دوست دارند بهترین کار را تولید کنند اما به نظرم بسیاری از افراد و مدیران قبل از اینکه کار را ببینند زود قضاوت کردند و بسیاری از نقدها از سر بی‌مهری بود و پایه و اساسی نداشت.

تولید سریال نون خ ۲ به کارگردانی سعید آقاخانی، آذر ماه ۱۳۹۸ در روستای «پریان» بخش «دینور» از توابع شهرستان صحنه استان کرمانشاه به صورت رسمی آغاز شد و در ۱۵ قسمت در فروردین ۱۳۹۹ از شبکه یک سیما پخش شد. فیلم نامه این سریال طنز را امیر وفایی نوشت و مهدی فرجی تهیه کننده آن بود.

نون.خ ۲ داستان زندگی خانواده ای روستایی را  در قالب طنز به تصویر می کشد که در کنار سایر اهالی روستا با مشکلات فراوانی مانند زلزله مواجه می شوند اما در سخت ترین شرایط هم سعی می کنند در کنار یکدیگر باشند.

سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، میرطاهر مظلومی، شقایق دهقان، حمید لولایی، نسرین مرادی، ماشاالله وروایی، سیروس سپهری، کاظم نوربخش، سیدحسین موسوی، سیروس میمنت، پاشا جمالی، مجید یاسر، سیدعلی صالحی، هدیه بازوند، ندا قاسمی، سیروس حسینی ‌فر، حسن رحمتی، حسین مرادی، یوسف کرمی، وریا امینی، کیوان شیخ احمدی، رضا رشیدی، پرویز کولیوند، صهبا شرافتی، نارین ایوبی، آتنا مهیار، شقایق فتاحی، مدیا زردویی، شبنم عظیمی، ثنا سلیمان زاده، علی اخوان، سیروس حسینی فر، یوسف کرمی، وریا امینی، افشین ملکی و زنده یاد علی ابوالحسنی از جمله هنرمندان این سریال کمدی بودند. 

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا خانواده زلزله فضای مجازی مردم ایران مشکلات مردم بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۳۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگو پیش‌نیاز و ابتدایی‌ترین ابزار تجارت است

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: گفت‌وگو پیش‌نیاز و ابتدایی‌ترین ابزار تجارت بوده و تجارت علاوه بر مبادله کالا و سرمایه، تبادلات فرهنگی را نیز به دنبال دارد بنابراین می‌تواند عاملی برای توسعه گفت‌وگو و بستری برای صلح و ثبات باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیر کشانی ضمن خوشامدگویی به مهمانان، رؤسا و نمایندگان اتاق‌های بازرگانی کشورهای آسیایی، اعضای هیئت‌رئیسه اتاق ایران، رؤسا و نمایندگان اتاق‌های بازرگانی ایران، مسئولین کشوری و استانی که مهمان اصفهان هستند، اظهار کرد: پیش‌نیاز رشد و پیشرفت در تمام عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، علمی و اقتصادی در هر جامعه‌ای صلح و آرامشی است که از راه گفت‌وگو بین جوامع و فرهنگ‌های مختلف محقق می‌شود.

وی اصفهان را «شهر صلح خاورمیانه» نامید و با بیان اینکه اصفهان از دیرباز محل هم‌زیستی مسالمت‌آمیز بین ادیان بوده است، افزود: قرن‌هاست مسلمانان، مسیحیان، یهودیان و زرتشتیان در کنار یکدیگر در اصفهان زندگی کرده و تاریخ هیچ منازعه‌ای بین ادیان را در این شهر ثبت نکرده است.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با بیان اینکه کشورهای عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا ۵۶ درصد جمعیت و ۳۵ درصد تولید ناخالص داخلی (GDP) جهان را در اختیار دارند، تصریح کرد: این آمار و ظرفیت نشان می‌دهد که با همکاری اتاق‌های بازرگانی و همراهی دولت‌ها می‌توان امیدوار بود ملت‌های آسیایی با هم‌افزایی به توسعه همه‌جانبه دست یابند.

کشانی ادامه داد: گفت‌وگو پیش‌نیاز و ابتدایی‌ترین ابزار تجارت بوده و تجارت علاوه بر مبادله کالا و سرمایه، تبادلات فرهنگی را نیز به دنبال دارد بنابراین می‌تواند عاملی برای توسعه گفت‌وگو و بستری برای صلح و ثبات باشد.

وی خاطرنشان کرد: دومین اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا با شعار «آسیایی توانمندتر و منسجم‌تر از طریق فناوری‌های نوین» امروز (۲۹ آوریل ۲۰۲۴) به‌منظور گفت‌وگو بین اتاق‌های بازرگانی کار خود را آغاز می‌کند.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به برگزاری نشست رؤسا و نمایندگان اتاق‌های بازرگانی و نشست ارتقای سرمایه‌گذاری در آسیا در روز اول این اجلاس، تصریح کرد: در روز دوم نیز چهار میزگرد پیرامون «فناوری نو»، «گردشگری»، «امنیت غذایی و کشاورزی» و «توسعه پایدار» برگزار می‌شود که از مهمانان اجلاس برای حضور در این میزگردها و ارائه نظرات خود برای توسعه آسیا دعوت می‌کنم.

کشانی با بیان اینکه در اختتامیه نیز بیانیه و گزارش کار این اجلاس به‌عنوان سند نهایی منتشر خواهد شد، از مهمانان دعوت کرد از نمایشگاه توانمندی‌های استان اصفهان بازدید کنند. رئیس اتاق بازرگانی اصفهان از تلاش‌های وزارت امور خارجه در برگزاری این اجلاس و حضور مهمانان خارجی تقدیر کرد.

مجمع گفتگوی همکاری آسیاAsia Cooperation Dialogueبا هدف ارتقای همکاری و همگرایی منطقه‌ای بین دولت‌ها و سازمان‌های منطقه‌ای آسیا در ژوئن ۲۰۰۲ در چاآم تایلند تأسیس شد و اکنون ۳۵ کشور در آن عضویت دارند. ایران در ژوئن ۲۰۰۴ به این مجمع پیوست و در سال ۲۰۰۹ به عنوان کشور پیشگام همکاری فرهنگی انتخاب شد. در حال حاضر ریاست این مجمع بر عهده ایران است. کشورهای بحرین، بنگلادش، برونئی دارالسلام، کامبوج، چین، هند، اندونزی، ژاپن، کره جنوبی، لائوس، مالزی، میانمار، پاکستان، فیلیپین، قطر، سنگاپور، تایلند، ویتنام، قزاقستان، کویت، عمان، سیریلانکا، بوتان، مغولستان، امارات، روسیه، عربستان، تاجیکستان، ازبکستان، قرقیزستان، افغانستان، ترکیه، نپال و فلسطین عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا ACD هستند.

کد خبر 749117

دیگر خبرها

  • نیاز شورای همکاری خلیج فارس به تهران برای تحقق چشم‌انداز جدید خود
  • واکنش تهیه‌کننده «نون‌خ۵» به شکایت یک خواننده/ فعلا تصمیمی بر ساخت فصل بعدی نداریم
  • بلینکن خواستار سیستم دفاعی یکپارچه اعراب مقابل ایران
  • گفت‌وگو پیش‌نیاز و ابتدایی‌ترین ابزار تجارت است
  • راه‌اندازی سه نیروگاه برق با ظرفیت ۵۸ مگاوات در صنایع بزرگ کرمانشاه
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • تولید الماس فقط در ۲ ساعت و نیم!
  • سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • پیش‌تولید سریال پایتخت ۷ آغاز شد