Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@00:49:03 GMT

تولیت آستان قدس رضوی درگذشت آیت‌الله امینی را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۳۱۴۶

تولیت آستان قدس رضوی درگذشت آیت‌الله امینی را تسلیت گفت

حجت‌الاسلام مروی؛ تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله مروی را تسلیت گفت. ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، حجت‌الاسلام احمد مروی؛ تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی ضایعه درگذشت عالم ربانی، استاد اخلاق آیت الله ابراهیم امینی را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی به این شرح است:

بسم اله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

ضایعه درگذشت عالم ربانی، استاد اخلاق آیت الله ابراهیم امینی یار دیرینه حضرت امام(ره) را خدمت مقام معظم رهبری، اساتید بزرگوار و فضلای حوزه علمیه قم و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می‌کنم.

آیت‌الله مکارم‌شیرازی: آیت‌الله امینی با شرکت در نهادهای مختلف نظام اسلامی خدمات فراوانی به اسلام و انقلاب کردگزارش| آیت‌الله امینی و ماجرای "عزل منتظری"؛ فقیهی که بر سر اصول انقلاب کوتاه نیامدپیکر آیت‌الله امینی روز یکشنبه در حرم حضرت معصومه(س) به‌خاک سپرده می‌شود‌

این عالم جلیل القدر که از ذخایر حوزه علمیه بودند، عمر شریف خود را در راه تعلیم و تربیت، تحقیق و تألیف آثار گران‌بها صرف نمودند و در صحنه‌های سیاسی، اجتماعی و مبارزاتی قبل و بعد از انقلاب همواره حضور فعال داشته و با پیروی و حمایت از رهبری معظم انقلاب و قبول مسئولیت‌های مختلف نقش مؤثری را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفا نمودند.تقوا و تواضع همراه با ساده زیستی و فروتنی از صفات بارز آن عالم فرزانه بود.

اینجانب در جوار مضجع نورانی حضرت ثامن الحجج(علیه آلاف التحیه والثناء) علو درجات را برای آن عالم مجاهد و انقلابی از خداوند متعال مسئلت نموده و برای خانواده مکرم و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم.

انتهای پیام/281/ ع

R41347/P/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آیت الله امینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۳۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت رئیسی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی

به گزارش جماران؛ متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت مرحومه حاجیه خانم معصومه حائری، فرزند گرامی آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و همسر بزرگوار شهید گرانقدر آیت‌الله سیدمصطفی خمینی، موجب تاثر و اندوه خاطر شد.

اینجانب با ابراز همدردی، این ضایعه را به بیت محترم امام (ره) و خاندان معزز این بانوی مومنه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان که تا آخر عمر با صبوری و اخلاص آرمان‌های والای همسر شهیدش را پاس داشت، علو درجات و همجواری با اولیای الهی و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

دیگر خبرها

  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • تسلیت اخوان انصاری در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود