Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلنا؛ از مهم ترین وسایل برای اسباب کشی کارتن مقوایی است که علاوه بر ظرفی برای جابجایی ، یک وسیله امن می باشد و به همین علت بسیاری از مردم که قصد دارند تا اسباب کشی کنند اقدام به خرید کارتن اسباب کشی می کنند . با این کار شما تا حد زیادی امنیت وسایل خود را در اسباب کشی تضمین می کنید و علاوه بر این که در اسباب کشی پیش روی خود از آن استفاده می کنید ، می توانید باز هم از آن ها استفاد کنید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین وسیله ای که برای اسباب کشی نیاز دارید ، همین جعبه ها می باشند . به هنگام سفارش حتمن مشخصات سفارش خود را دوباره چک کنید و مطمئن شوید که در مراحل سفارش آنلاین جعبه ها اشتباهی نکرده اید . همچنین به شما پیشنهاد می کنیم تا برای اینکه از تمامی مراحل این کار مطمئن باشید ، قبل از انجان این کار ، با کارشناسان ما مشورت کنید و از این که چه مدل جعبه ای را میخواهید مطئمن شوید .

خرید عمده کارتن به چه کاری می آید؟

یکی از اهدافی که شما در سفارش آنلاین کارتن می توانید داشته باشید این است که جعبه هایی را به طور عمده خرید کنید . بهتر است تا تعداد زیادی کارتن را برای این کار در اختیار داشته باشید در ضمن میتوانید به صورت آنلاین پلاستیک حبابدار نیز تهیه کنید. زیرا دیگر نگران نیستتید که تمامی وسایل خود را می توانید در آن ها جای دهید یا نه . اگر حتی اضافه تر از حد نیاز خریداری کرده اید و در انتهای بسته بندی وسایل خود به این نتیجه رسیدید نگران نباشید . از این جعبه ها می توانید برای دفعات بعدی و حمل بار های جزئی نیز استفاده کنید . در نهایت خیالتان راحت باشد که با خرید عمده کارت ضرری نمی کنید . سعی  کنید تا بیش تر از حد نیاز جعبه ها را خریداری کنید . این کار به شما آرامش خاطر می دهد و باعث می شود در بسته بندی و جای دادن وسایل در جعبه ها خساست به خرج ندهید و به سلیقه ، مرتب و استاندارد وسایل خود را در جعبه ها بچینید و با خیال راحت اقدام به اسباب کشی کنید . در این زمینه هم از مشورت کارشناسان ما غافل نشوید و از خدمات اتوبار در تهران مجموعه ایزی پک استفاده کنید.

قیمت کارتن مقوایی چقدر است؟

قیمت کارتن مقوایی بسیار کم و اقتصادی می باشد . برای این که بتوانید قیمت جعبه ها را تخمین بزنید نیاز دارید تا بدانید به جعبه هایی با چه ابعادی نیاز دارید . ابعاد مهم ترین معیار برای تعیین قیمت جعبه ها می باشد . همانطور که میدانید برای ین که وسایل مختلف را بسته بندی کنیم نیاز داریم تا جعبه هایی بزرگ تر از ابعاد آن ها در اختیار داشته باشیم . پس هیچ وقت در انتخاب سایز جعبه ها برای خریداری آن ها عجله کنید . چون اگر جعبه کوچک تر از اندازه مورد نیاز داشته باشید علاوه بر اینکه امنیت حمل و نقل وسایل در آن پایین می آید ، اصطحلاک جعبه ها بالا می رود دیگر نمی توانید استفاده بیشتری از آن داشته باشید . برای اینکه قیمت دقیق کارتن مورد نیزا خود را بدانید با ما تماس بگیرید . کارشناسان ما علاوه بر اینکه به شما مشاوره می دهند و در خرید این جعبه ها شما را یاری می کنند ، قیمت دقیق کارتن مورد نظرتان را هم به شما می گویند.

آیا اجاره کارتن اسباب کشی کار درستی است؟

همانطور که گفته شد جعبه ها مهم ترین وسیله برای اسباب کشی می باشند . اگر قصد خرید آن ها را ندارید به شما پیشنهاد می کنیم تا آن ها را اجاره کنید . با اجرا جعبه ها شما خود را موظف می کنید تا از جعبه ها مراقبت زیادی کنید و آن ها را سالم تحویل دهید . همین امر باعث می شود که شما بر روی سلامت وسایل خودتان هم بیش تر تمرکز کنید . اجاره این جعبه ها به وسیله سفارش آنلاین کارتن انجام می شود و در غیر این صورت باید به مراکز فروش مراجعه کنید . به شما پیشنهاد می کنیم که اگر می خواهید تا این کار را برای یک بار انجام دهید ، جعبه ها را اجاره کنید و آن ها را نخرید.

رهن اجاره خانه مواردی که به آن باید توجه کرد

از جمله نکاتی که در موقع اجاره خانه باید به آن توجه کرد میزان نور گیر بودن خانه و تعداد واحد در هر طبقه میباشد که باید مورد توجه قرار گیرد. دیگر نکته امکانات واحد هست مانند پارکینگ و انباری و آسانسور و همچنین جایی که پارکینگ واحد شما میباشد نیز مهم است، برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره اجاره خانه اینجا را کلیک کنید.

فروش کارتن در تهران چگونه انجام می شود؟

اگر شما در تهران ساکن هستید و قصد دارید تا در تهران جابجا شوید می توانید با مراجعه به سایت ما سفارش آنلاین کارتن را انجام دهید . در بخش مخصوص به فروش انلاین کارتن تمامی نکاتی که باید بدانید را برای شما ذکر کرده ایم . می توانید مشخص کنید که جعبه ها را درب منزل تحویل بگیرید یا اینکه خودتان در محل فروش حضور پیدا کنید و آن ها را تحویل بگیرید . در ایزی پک می توانید انواع جعبه از لحاظ اندازه و نوع برای مثال جعبه های موزی را سفارش دهید و به صورت آنلاین خریداری کنید .

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اجاره خانه اتوبار در تهران سفارش آنلاین داشته باشید جعبه ها جعبه ها اسباب کشی وسایل خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۳۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«جعبه سیاه» آدم‌ها رو می‌شود/ چالش‌هایی که گاهی از دست مهمان برنامه در می‌رود

در پرواز از همان لحظه‌ای که هواپیما می‌خواهد پایش را از زمین بردارد و اوج بگیرد، تا وقتی که بخواهد فرود بیاید، تمام ریز و درشت اطلاعات از قبیل ارتفاع، زمان، سرعت و صدا در قطعه‌ای به نام جعبه سیاه ثبت و ضبط می‌گردد. جعبه سیاهی که قرار است در روز مبادا یعنی زمانی که حادثه ناگوار برای سرنشینان هواپیما افتاد، به کار آید. 

حال این «جعبه سیاه» مقابل آدم‌هایی قرار گرفته، که نه در روز مبادا بلکه الان پرده از راز مگوی چهره‌ها بر می‌دارد. صحبت‌هایی که بخشی‌اش در تدوین کار حذف شده و به پخش نرسیده است و بخش‌هایی که برای اولین‌بار مقابل دوربین گفته شده است.

محمدهادی خفاجی، کارگردان برنامه «جعبه سیاه» شبکه افق درباره هدف از تولید برنامه گفت: هدف «جعبه سیاه» نزدیک شدن به آدم‌هایی بوده، که هم مشهورند و هم مقبول. شاید اغلب برنامه‌ها برای گفتگو بیشتر به سراغ افراد مشهور بروند. اما اینکه آن فردِ مشهور چقدر قابل الگوبرداری باشد و چقدر حرکت مفیدی در زندگی‌اش کرده باشد، در «جعبه سیاه» حائز اهمیت بوده است.

خفاجی با بیان اینکه «جعبه سیاه» جزو برنامه‌های تاک شوست، ادامه داد: سعی شده جنس برنامه متفاوت شود. یعنی به سمت فرم حرکت کند و شکل گفتگو صمیمانه، آزاد، چالشی و پر ریتم باشد. 

این کارگردان تلویزیونی در پاسخ به این سوال که اگرچه «جعبه سیاه» می‌خواهد وارد حریم مصاحبه شونده‌ها شود، ولی از سبک کاری آقای عضد (طناز بودنش) پیداست که نمی‌توان انتظار یک گفت‌وگوی چالشی را داشت، افزود: جنس کار برنامه طنز است. به همین دلیل، امیر عضد را انتخاب کردیم. ماجرا از این قرار بود که ما بتوانیم به آدم‌ها نزدیک شویم. یعنی با فراهم کردن فضای طنز در جلو و پشت صحنه صمیمیت ایجاد کنیم و مصاحبه شونده صحبت‌هایی که را که پیش از این مقابل هیچ دوربینی بیان نکرده، به زبان بیاورد. «جعبه سیاه» شکل گرفت، تا هم گفتگو شیرین باشد و هم فضای راحتی برای طرف مقابل فراهم شود.

وی ادامه داد: ما سوالات را پیش‌روی مهمانان می‌گذاشتیم و بر این باوریم که هر سوال یک کلید برای رسیدن به ماجرایی در ذهن مهمان است. وقتی کلید را از مهمان می‌گرفتیم، سوالات چالشی‌مان شروع می‌شد. برای همین، ضبط هر برنامه حداقل چهار ساعت طول می‌کشید. نزدیک به سه ساعت و چند دقیقه راش مفید تولید و بهترین قسمت‌ها در تدوین انتخاب می‌شد. امیر عضد در برنامه نقش طنز را به عهده دارد. اغلب بخش‌هایی که با مهمانان چالش شده جلوی دوربین نیست و فقط خروجی آن پخش می‌شود. چون «جعبه سیاه» ماهیت طنز دارد، ما طنزش را جلوی دوبین نگه داشتیم و بخشی از چالشش را حذف کردیم.

خفاجی در پاسخ به این سوال که آیا قسمتی بوده که مهمان برنامه بگوید نمی‌خواهم این بخش صحبتم پخش شود، تصریح کرد: بله، فت و فراوان. تا جایی که بتوانیم سعی می‌کنیم آنها را قانع کنیم. اما موقعی هم بوده که مهمان آنقدر گرم صحبت شده و در فضای صمیمی برنامه غرق شده است که چیزی گفته، اما بعد از ضبط از ما در خواست کرده تا آن را حذف کنیم و گفته اگر این بخش صحبتم را پخش کنید، برایم بد می‌شود. البته چالش ما به صورت اعتراف‌گیری نبوده است. معمولاً با صمیمیت با مهمان گفتگو کردیم. حتی در محیط پشت صحنه این صمیمیت دیده می‌شود. مثلاً در برنامه تعاملی بین من و امیر عضد دیده می‌شود، که در تدوین حذف نکردیم. 

کارگردان برنامه «جعبه سیاه» در پاسخ به این سوال که آیا کدورتی هم برای مهمانان «جعبه سیاه» پیش آمده؟ مثلاً وقتی در انتهای گفتگو کفن مقابل مهمان برنامه گذاشته شد، باعث ناراحتی نشد؟ توضیح داد: کم، اما پیش می‌آید که ناراحت شوند. حتی یکی از مهمانان رسماً قهر کرد. در واقع، برنامه مواجهه آدم‌ها با سوالات است. حتی اگر فردی از برنامه ناراحت شده، به دلیل ماهیت «جعبه سیاه»، ناراحتی‌اش را در خروجی کار می‌بینید. اگر اتفاق بامزه‌ای هم در پشت صحنه افتاده، مخاطب آن را در خروجی می‌بیند. 

وی با بیان اینکه تعداد مهمانانی که دچار کدورت شدند، در حد سه چهار نفر بودند، افزود: اغلب مهمانان از بخش پایانی برنامه استقبال کردند. 

خفاجی در پاسخ به این سوال که از آنجایی که تولید برنامه «برمودا» جلوتر از برنامه «جعبه سیاه» بوده، فرم این برنامه شبیه برنامه «برمودا» است، گفت: ما در پیش تولید «جعبه سیاه» بودیم، که «برمودا» روانه آنتن شد. ما سعی کردیم از لحاظ طراحی دکور، آیتم محور بودن، نوع بازی‌ها و فرم تغییراتی در برنامه ایجاد کنیم، تا شباهت‌ها به حداقل برسد. حتی از آنجایی یکسری مهمانان «برمودا» در لیست مهمانان برنامه ما بود، آنها را حذف کردیم. به علاوه با استفاده از یک مجری که چندان چهره نبود، سعی کردیم حال و هوای متفاوتی را ایجاد کنیم.

این کارگردان در پاسخ به این سوال که آیا لازم است هر شبکه برنامه گفتگو محور داشته باشد؟ بیان کرد: بیشتر برنامه‌ها گفتگو محور هستند و این قالب جزو فرم‌های رایج تلویزیون است. مهم این است گفتگو از فضای مرسوم و کلیشه‌ای خارج شود و صحبت‌های بیان شده در فرمی مناسب جذابیت لازم برای همراهی مخاطب را داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • بورل: جعبه جنگ جهانی نباید دوباره باز شود
  • راه اندازی پایگاه هوشمند سرای بازی کودک در مساجد
  • انواع اتصالات لوله داربستی و نکاتی که باید بدانید
  • تشکیل شوراها اسباب تحکیم پایه‌های نظام را فراهم کرده است
  • «جعبه سیاه» آدم‌ها رو می‌شود/ چالش‌هایی که گاهی از دست مهمان برنامه در می‌رود
  • فیلم/ خوابیدن یک سگ روی ریل هنگام عبور قطار
  • تاثیر اسباب بازی در نبوغ و رشد کودکان
  • جعبه آماده ۵۰ عددی از کجا بخریم
  • اسباب‌بازی‌های چوبی جایگزینی مناسب برای بازی‌های سرد و بی‌روح + عکس و فیلم
  • کنایه سنگین همتی به سخنان قالیباف: زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید