Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@15:13:25 GMT

مصونیت افراد فاسد در لبنان باید لغو شود

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۳۲۱۸

مصونیت افراد فاسد در لبنان باید لغو شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، حسن فضل الله عضو فراکسیون وفا به مقاومت وابسته به حزب الله لبنان تاکید کرد که لبنان در مرحله ای قرار دارد که نیازمند اتخاذ تصمیم های جسورانه و استثنایی و کنار گذاشتن تمام مصونیت هایی است که افراد فاسد از آن برخوردار هستند.

وی در ادامه افزود: حمایت از حقوق مردم لبنان و معیشت آنها از هر حساب و کتابی برتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فضل الله اظهار داشت: پرونده حساب های مالی و انتقال پولها به خارج از کشور یکی از بزرگترین پرونده های فساد در لبنان به شمار می رود و این مسئله نیازمند اقدام فوری از سوی سیستم قضایی برای بازگرداندن اموال و مجازات عاملان آن است. وی خاطرنشان کرد: حل این پرونده یک خواسته مردمی به شمار می رود.

لازم به ذکر است که به تازگی مسئله برکنار کردن «ریاض سلامه» رئیس بانک مرکزی لبنان باعث به وجود آمدن یک بحران سیاسی دیگر در این کشور و تشدید اختلافات میان گروه‌های سیاسی شده است. تشدید بحران اقتصادی در لبنان و سقوط شدید لیر، هجمه به «ریاض سلامه» رئیس بانک مرکزی این کشور را افزایش داده و برخی رسانه‌ها اعلام کردند، سلامه تصمیم آمریکا برای فروپاشی اقتصادی در لبنان را اجرا کرده است.

کد خبر 4909669 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: حزب الله لبنان لبنان فساد مالی حسن فضل الله ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ عربستان سعودی فلسطین روسیه سوریه ایران شیوع کرونا داعش امارات متحده عربی سازمان بهداشت جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۳۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله لبنان شهرک اسرائیلی کریات‌شمونا را موشک‌باران کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، در پی حمله امروز رژیم صهیونیستی به یک منطقه مسکونی در جنوب لبنان و به طور مشخص میس الجبل چهار نفر از اعضای یک خانواده لبنانی به شهادت رسیدند.

ساعاتی پس از این حمله رژیم اسرائیل، مقاومت لبنان شهرک صهیونیست‌نشین کریات شمونا را موشک‌باران کرد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی حزب الله لبنان به پایگاه «المطله»
  • ضعف در سرآمدسازی حوزه دینی برای کشور و استان البرز
  • فیلم/ راکت باران کریات سوراخه توسط حزب‌الله لبنان
  • رسانه اسرائیل : حزب الله یک هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به «مرگلیوت»
  • چالش اصلی اسرائیل با حزب الله لبنان چیست؟
  • حزب‌الله لبنان شهرک اسرائیلی کریات‌شمونا را موشک‌باران کرد
  • روایتی از سرگذشت عماد مغنیه + فیلم
  • تجمع اعتراض‌آمیز خانواده‌های قربانیان انفجار بیروت
  • روایتی از سرگذشت سید عباس موسوی + فیلم