Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@13:52:41 GMT

فروش اقساطی ۳۵ هزار واحد مسکن مهر در پردیس

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۳۴۲۲

فروش اقساطی ۳۵ هزار واحد مسکن مهر در پردیس

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از فروش اقساطی ۳۵ هزار واحد مسکن مهر در این شهر جدید خبر داد و گفت: حدود ۱۵ هزار واحد مسکن مهر دیگر تا تیرماه افتتاح خواهد شد و فرآیند تحویل این واحدها به مالکان انجام خواهد شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهدی هدایت، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس مجموع واحدهای مسکن مهر این شهر جدید را افزون بر ۸۲ هزار عدد خواند و با اشاره به اینکه تاکنون ۴۲ هزار واحد از این تعداد افتتاح شده است، گفت: واحدهای تکمیل شده هم‌اکنون در حال تحویل به مالکان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه تاکنون فروش اقساطی ۳۵ هزار واحد مسکن مهر در پردیس انجام شده است، افزود: با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده‌ایم و با همکاری سازمان مدیریت و بانک مسکن وام هزار میلیارد تومانی مورد نیاز برای تکمیل پروژه‌های زیربنایی و روبنایی مسکن مهر پردیس به شرکت عمران تعلق گرفت.

او عنوان کرد: با احتساب این مبلغ که در هفته‌های آینده به پروژه‌ها تزریق خواهد شد، حدود ۱۵ هزار واحد مسکن مهر دیگر تا تیرماه افتتاح خواهد شد و فرآیند تحویل این واحدها به مالکان انجام خواهد شد.

هدایت بیان کرد: با احتساب ۱۵ هزار واحدی که در تیرماه افتتاح خواهیم کرد، مجموع واحدهای مسکن مهر افتتاح‌شده در شهر جدید پردیس به ۶۰ هزار عدد خواهد رسید. همچنین برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا تعداد ۱۰ هزار واحد دیگر را تا پایان شهریورماه سال جاری تکمیل و افتتاح کنیم.

او گفت: ۱۲ هزار واحد باقی‌مانده دیگر نیز هم‌اکنون در مرحله اسکلت و سفت‌کاری است و پیش‌بینی می‌کنیم این تعداد را نیز تا پایان سال جاری تکمیل کنیم تا بدین ترتیب پرونده مسکن مهر پردیس در بخش ساخت مسکن و پروژه‌های زیربنایی بسته شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس افزود: در کنار تکمیل واحدهای مسکن مهر و با توجه به تاکیدات وزیر راه و شهرسازی، پروژه‌های روبنایی نظیر ساخت مسجد، مدرسه، پارک و فضاهای درمانی و آموزشی را نیز امسال در قالب برنامه‌ای ویژه دنبال می‌کنیم.

هدایت بیان کرد: با پیگیری‌های مستمر مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، هم‌اکنون ۲۲ باب مدرسه و چندین پروژه درمانی، تفریحی و ورزشی در سایت‌های مختلف مسکن مهر پردیس در دست ساخت داریم و تلاش می‌کنیم این خدمات را همپای تکمیل واحدها و سکونت مردم در آن‌ها پیش ببریم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مسکن مهر شهر جدید پردیس مدیرعامل شرکت عمران شهر هزار واحد مسکن مهر شهر جدید پردیس خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۳۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش شدید معاملات مسکن در شمال اسرائیل/ درِ فروش و اجاره تخته شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه العهد، رژیم صهیونیستی در ماه های اخیر در نتیجه تداوم نبرد از سوی گروه های مقاومت در چندین جبهه مختلف دچار مشکلات عدیده ای شده است.

روزنامه یدیعوت آحارونوت در گزارشی در این باره نوشت که پیامدهای تداوم عملیات های حزب الله لبنان موجب بحرانی شدن وضعیت مسکن در اسرائیل به ویژه در شمال آن شده است.

براین اساس، در ماه های اخیر با تداوم عملیات های مرزی مقاومت لبنان، رخواست برای خرید و اجاره مسکن در شمال اراضی اشغالی به شدت کاهش یافته است.

در همین رابطه یکی از فعالان بازار مسکن در اراضی اشغالی گفت: هر اندازه شهرک ها به نقاط صفر مرزی نزدیک تر باشد، میزان تهدیدات علیه آن و همچنین تیره و تار بودن آینده آن بیشتر می شود.

وی افزود: این مساله باعث شده که قیمت مسکن و همچنین حجم معاملات مسکن در این مناطق کاهش قابل ملاحظه ای داشته باشد.

در ادامه این گزارش آمده است که در شهرک کریات شمونا معاملات مسکن در سه ماهه نخست ۲۰۲۳ در مقایسه با سه ماهه نخست ۲۰۲۲ به میزان ۹۷.۷ درصد کاهش پیدا کرده است.

براین اساس، در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۲ در شهرک کریات شمونا تعداد ۸۷ معامله مسکن انجام شده بود اما این میزان در سال ۲۰۲۳ تنها به ۳ معامله مسکن رسیده است.

همچنین در شهرک شلومی در نقاط مرزی اراضی اشغالی میزان معاملات مسکن کاهش ۹۱.۶ درصدی را تجربه کرده است.

در شهر صفد در شمال اراضی اشغالی نیز میزان معاملات مسکن در همین دوره زمانی به میزان ۸۶.۹ درصد کاهش پیدا کرده است.

کد خبر 6091322 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • کاهش شدید معاملات مسکن در شمال اسرائیل/ درِ فروش و اجاره تخته شد
  • ۴۵ هزار هکتار زمین برای متقاضیان مسکن ملی تأمین شد
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن ملی در حال ساخت است
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • مازندران در تعهد ساخت ۷۰ هزار واحد مسکن حمایتی عقب ماند
  • سند ۱۱۰هکتاری نهضت ملی مسکن اشکذر صادر شد
  • نبض قیمت مسکن شمال شهر
  • مصوبه مجلس درباره ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها
  • افزایش ۳۷ درصدی میزان تولید پتروشیمی بوشهر
  • فروش امتیاز مسکن ملی توسط برخی سازمان ها، واقعیت یا شایعه؟