Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار مهران گفت: تصمیم گیری در مورد هزینه‌های حصول شده از پارکینگ‌های ایام اربعین در مهران توسط ستاد اربعین کل اتخاذ می‌شود که تاکنون نظری در این خصوص داده نشده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، ماه‌های اخیر توسط مخاطبان فارس من مطلبی با عنوان «چه خدماتی بابت حق پارکینگ مرز مهران داده می‌شود؟» درج شده بود که در این راستا طبق مصاحبه و پیگیری به عمل آمده توسط خبرنگاران، حجت الله نصیری پور شهردار مهران گفته بود: هزینه‌ای که از طریق پارکینگها از مردم در ایام اربعین اخذ می‌شود به منظور بهسازی خیابانها، زیبا سازی شهر، رفع مشکلات پارکینگ و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به کار می‌رود.

از این رو برآن شدیم تا دوباره به سراغ شهردار مهران برویم و با وی در این راستا گفت و گویی داشته باشیم و ببینیم تا چه حد این موضوعات انجام شده است.

نصیری پور شهردار مهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام، گفت: نرخ مصوب ورودی خودرو برای پارکینگ بزرگ اربعین در ورودی شهر مهران برای هر زمان توقف ۵۰ هزار تومان بود که به طور کلی مبلغ دریافتی ۱ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان شد.

وی افزود: برای اجرا شدن این طرح و نرخ مصوب در سالهای آتی بایستی توسط ستاد اربعین کل کشور تصمیم گیری به عمل آید و ما اجرا کننده آن خواهیم بود.

شهردار مهران ادامه داد: به طور کلی دو عدد پارکینگ بوده است که پارکینگ برکت به صورت رایگان برای بازگشت زوار و تجمع اتوبوسها در نظر گرفته شده بود.

وی خاطرنشان کرد: پارکینگ بزرگ اربعین در ورودی شهر مهران دارای سرویس بهداشتی ،نمازخانه،۳ نفر نگهبان و حصار است، مشکلات پارکینگ به صورت کلی رفع شده است و در روزهای آتی آسفالت پارکینگ در دستور کار قرار گرفته است.

نصیری افزود: آسفالت معابر، زیرسازی کوچه‌ها و خیابان‌ها، جدول کشی، کاشت درخت، تغییر هندسی میدان شهدا، ایجاد روشنایی میادین و پارکها، احداث میدان شهید سلیمانی، راه اندازه راه شب، آسفالت ۱۲ کیلومتر کمربندی غربی، رنگ آمیزی جداول و نصب المان فانوس در میدان امام حسین (ع) و... از اقدامات شهرداری بعد از اربعین بوده است.

انتهای پیام/9708

منبع: فارس

کلیدواژه: اربعین ایلام مرز مهران شهردار مهران شهردار مهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۳۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: تصمیمی برای انتقال به سوریه نداریم

جنبش حماس اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر انتقال دفتر این جنبش به سوریه را تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا، جهاد طه، سخنگوی جنبش حماس گفت: با تمام احترامی که برای کشورهای عربی به عنوان پشتیبان ملت و آرمان فلسطین قائل هستیم، اما خبر منتشر شده روز سه‌شنبه) در روزنامه اللواء لبنان مبنی بر درخواست حماس برای انتقال به سوریه را تکذیب می‌کنیم. این جنبش از کشور برادر سوریه و هیچ کشوری دیگری نخواسته است که به آنجا منتقل شود.

پیش از این «ماجد الانصاری» سخنگوی وزارت خارجه قطر در پاسخ به گزارش‌هایی درباره احتمال انتقال دفتر حماس به کشوری دیگر، تاکید کرد: «تا زمانی که حضور آن‌ها (رهبران حماس) در اینجا در دوحه برای تلاش‌های میانجی‌گری مفید و مثبت باشد، آن‌ها در اینجا خواهند ماند».

قطر از سال ۲۰۱۲ میزبان دفتر سیاسی حماس است و مدت‌هاست نقش میانجی بین رژیم صهیونیستی و فلسطینی را ایفا می‌کند.

الانصاری روز سه شنبه در نشست خبری هفتگی گفت: «دفتر حماس با هماهنگی آمریکا و طرف‌های دیگر ایجاد شد تا یک کانال ارتباطی برای به ثمر رساندن میانجیگری‌های قطر بین رژیم صهیونیستی و فلسطین را وجود داشته باشد. این کانال ارتباطی طی سال‌های اخیر در موفقیت و تکمیل بسیاری از وساطت‌ها موفق بوده است».

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بارش بیش از ۲۰۰ میلی متر باران از ابتدای سال آبی
  • ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • هشدار رادان به رؤسای پلیس: در توقیف خودرو بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • حماس: تصمیمی برای انتقال به سوریه نداریم
  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد
  • اختصاص ۱۴ هزار میلیارد به زیرساخت‌های اربعین
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران
  • هزینه ۸۰۰ میلیارد تومانی در حوزه زیرساخت های اربعین