Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@18:47:54 GMT

انگلیس/ کشف یک محموله کوکائین به ارزش ۱۹ میلیون پوند

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۳۴۸۴

انگلیس/ کشف یک محموله کوکائین به ارزش ۱۹ میلیون پوند

پلیس انگلیس سه نفر را به جرم قاچاق یک محموله کوکائین به ارزش ۱۹ میلیون پوند دستگیر کردند. ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ پلیس انگلیس از کشف یک محموله کوکائین به ارزش 19 میلیون پوند خبر داد.

پایگاه خبری "ایندیپندنت" نوشت، مقامات مرزی انگلیس سه نفر را به اتهام قاچاق یک محموله کوکائین به مبلغ 19 میلیون پوند دستگیر کرده‌اند؛ این محموله در داخل کامیون‌های حامل کاغذ و عروسک جاسازی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محموله مذکور روز دوشنبه در دو کامیون بزرگ حمل و نقل کالا در بندر "دوور" کشف شد.

به گفته اداره "مقابله با جرم و جنایت" انگلیس (NCA)، تصور نمی‌شود که این دو کامیون با یکدیگر مرتبط بوده باشند.  

در محفظه جاسازی شده در کف یکی از کامیون‌ها که با محموله کاغذ و کارت از هلند وارد مرز انگلیس شده بود، 140 کیلو کوکائین به ارزش 14 میلیون پوند ردیابی شد؛ 50 کیلوگرم از این ماده مخدر غیرقانونی به ارزش 5 میلیون پوند نیز در محفظه جنبی کامیون دوم جاسازی شده بود که حامل اسباب‌بازی لگو بود.

اداره مقابله با جرم و جنایت می‌گوید، "جریت ون اکولد"، راننده کامیون اول که 62 ساله و اهل شهر "نیووگن" هلند است، به اتهام قاچاق کوکائین بازداشت شده است.

او روز چهارشنبه به دنبال رای دادگاه مقدماتی بازداشت شد و قرار است در روز 20 ماه مه در مقابل دادگاه ناحیه "کنتربری" حاضر شود.

"NCA" افزود که دو شهروند جمهوری چک نیز در ارتباط  با دومین کامیون بازداشت شده بودند، اما کمی بعد آزاد شدند.

"مارتین گریس"، فرمانده ناحیه "دوور" گفت که کشف مواد مخدر از این دو کامیون نمایانگر آن است که ‌به رغم مقررات قرنطینه، شبکه بین‌المللی قاچاق مواد مخدر همچنان خطری برای انگلیس است.

پزشک انگلیسی: دولت به خاطر شکست مفتضحانه در تأمین تجهیزات عذرخواهی کندانگلیس کمترین میزان تست کرونا را در میان کشورهای پر مبتلا داردمرگ 16 زن انگلیسی بر اثر خشونت خانگی در سه هفته گذشته

انتهای پیام/

R1545/P/S2,21/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "انگلیس" قاچاق مواد مخدر مواد مخدر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار انگلیس قاچاق مواد مخدر مواد مخدر اخبار انگلیس قاچاق مواد مخدر مواد مخدر یک محموله کوکائین کوکائین به ارزش میلیون پوند مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۳۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان

سرهنگ  کامران خوشناموندفرمانده انتظامی هندیجان گفت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، کارکنان انتظامی این فرماندهی با کنترل محور‌های مواصلاتی ورودی شهرستان هندیجان ۳۲ دستگاه خودروی وانت و سواری شوتی را شناسایی و با رعایت حقوق شهروندی و استفاده از علایم هشداردهنده آنها را متوقف کردند.  

او افزود: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی آجیل خارجی، نوشیدنی‌های غیرمجاز، تجهیزات الکتریکی، کالای خانگی و تجهیزات پزشکی فاقد هرگونه مجوز گمرکی و قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان درپایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی قاچاق کشف شده را ۶۷ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این ارتباط ۳۲ متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان هندیجان معرفی شدند.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • جنجال سفر‌های هوایی لوکس دیوید کامرون
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • احتمال اعزام نیروهای انگلیسی به غزه
  • کشف محموله سیگار قاچاق در میامی
  • فیلم| عملیات تعقیب و گریز برای کشف محموله‌های قاچاق چوب در آذربایجان‌شرقی