Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-01@06:51:08 GMT

قطار کیم‌جونگ‌اون در شرق کره‌شمالی دیده شد

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۳۵۱۹

تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهند قطاری که کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی با آن مسافرت می‌کند، در مجمتع‌اش در ووسان پارک شده است.

خبرگزاری رویترز نیز اعلام کرده است این موضوع اگر چه نمی‌تواند گویای زنده بودن یا مرگ رهبر کره شمالی باشد، اما می‌تواند احتمالی از حضور وی و افراد خانواده‌ی او در این منطقه خاص در شرق کشور کره باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این رسانه خبری بلومبرگ اعلام کرده بود اتحادیه دوستی دو کره اخبار و شایعات منتشر شده درباره وخامت حال کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی را جعلی خواند.

بر این اساس، الخاندرو کائو دو بنوس، رئیس اتحادیه دوستی دو کره در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: ما گزارش‌های رسمی از پیونگ یانگ دریافت کرده ایم که نشان می‌دهد اخبار رسانه‌های غربی مبنی بر وخامت حال کیم جونگ اون صحت ندارد.

اتحادیه دوستی دو کره از سوی کره شمالی به رسمیت شناخته می‌شود و در سال ۲۰۰۰ تاسیس شده است.

پیش‌تر رسانه‌های کره جنوبی مدعی شدند کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی پیونگ یانگ، پایتخت این کشور را ترک کرده است.

پیش از این نیز دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال بیماری کیم جونگ اون را ساختگی دانست و در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا اخبار بیشتری از وضعیت سلامت رهبر کره شمالی دارد گفت این اخبار، گزارشی جعلی بود که سی‌ان‌ان آن را ساخت.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: کره شمالی مرگ رسانه کره جنوبی پایتخت سلامت رسانه کره جنوبی کره شمالی ماهواره مرگ رهبر کره شمالی کیم جونگ اون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۳۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا: برنامه‌ای عملی برای حفاظت از جان غیرنظامیان در رفح دیده نمی‌شود

رفح، جنوبی‌ترین منطقه در باریکه غزه که یک میلیون و ۵۰۰ هزار فلسطینی را در خود جای داده است اکنون در خطر جدی عملیات ارتش رژیم صهیونیستی قرار دارد. تل آویو که تا این لحظه از هیچ شقاوتی برای نسل کشی فلسطینیان کوتاهی نکرده است، انتظار می‌رود در صورت آغاز تهاجم به رفح حمام خون راه بیاندازد؛ موضوعی که جبهه غرب حامی اسراییل نمی‌تواند آن را برای مردم خود توجیه کند. 

به گزارش الجزیره، وزارت خارجه آمریکا از نبود برنامه‌ای عملی برای محافظت از جان غیرنظامیان در رفح خبر داد. 

ودانت پاتل، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا امروز (سه شنبه) در مصاحبه با رسانه‌ها اعلام کرد: ما تاکنون شاهد برنامه‌ای عملی از سوی اسراییل به منظور حفاظت از جان غیرنظامیان طی عملیات در منطقه رفح نبوده ایم تا به نگرانی‌های ما در این زمینه پاسخ دهد.

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرده است از عملیات زمینی در رفح بدون برنامه قابل اتکا و عملی برای حفاظت از جان غیرنظامیان حمایت نخواهد کرد. 

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، اما تاکید دارد با توافق یا بدون توافق متعهد به انجام عملیات نظامی در رفح است. 

مقامات صهیونیست می‌گویند انجام عملیات نظامی در رفح برای پیروزی مطلق در جنگ غزه لازم است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • آمریکا: برنامه‌ای عملی برای حفاظت از جان غیرنظامیان در رفح دیده نمی‌شود
  • «بیگانه» در آنتن شبکه ۳ دیده ‌می‌شود
  • تصاویر دیده نشده از زنده یاد علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم
  • تصاویری کمتر دیده شده از مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق
  • (ویدئو) وقتی طوفان شدید به یک قطار رسید
  • تا حالا لاک پشت دو سر دیده بودین؟ (فیلم)
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار
  • شغل پاره‌وقت و پُردرآمدی که در ایران مُد شده
  • (تصاویر) قطار سوپرلوکس مرسدس اکسپرس
  • سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب