Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@22:32:01 GMT

معلمان بسترساز توسعه و پیشرفت جامعه هستند

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۳۵۷۵

معلمان بسترساز توسعه و پیشرفت جامعه هستند

فضل‌الله رنجبر روز یکشنبه در ستاد بزرگداشت مقام معلم که در سرسرای فرمانداری کرمانشاه برگزار شد، افزود: همه جوامع پیشرفته و توسعه‌یافته اگر امروز در زمینه‌های مختلف حرفی برای گفتن دارند، به آموزش و پرورش، تعلیم و تربیت و جامعه فرهنگیان خود بسیار بها داده‌اند.

وی هدف از برگزاری این جلسه را بزرگداشت مقام شامخ معلم دانست و گفت: هرچه قدر به آموزش و پرورش و معلمان بها بدهیم، سرمایه‌گذاری بزرگی انجام داده‌ایم و خیر و منفعت آن را می‌بینیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنجبر با اشاره به تاکیدات دین مبین اسلام و  نظر علما و ائمه اطهار درخصوص گرامیداشت مقام معلم گفت: همه ادارات و ارگان‌های استان باید نسبت به این ایام حساس باشند و با نسب بنر، تابلو و استفاده از سامانه‌های پیامکی نقش معلمان در جامعه را برجسته کنند.

فرماندار کرمانشاه در انتها به صورت ویژه از شهرداری کرمانشاه و صدا و سیمای مرکز استان خواست تا در هفته گرامیداشت مقام معلم پوشش این ایام را بر عهده بگیرند.
استان کرمانشاه ۱۵ هزار و ۹۰۷ کلاس درس با ۲۶ هزار و ۴۷ پرسنل دارند که از دل این تعداد پرسنل نیز ۱۵ هزار و ۹۹۲ نفرشان فقط کار معلمی و تدریس می کنند که البته باید هزار و ۴۳ نفر معلم حق تدریسی را نیز به این آمار اضافه کرد. 
۱۲ اردیبهشت روز شهادت استاد مرتضی مطهری به نام روز معلم نامگذاری شده است.

برچسب‌ها شهرداری کرمانشاه کرمانشاه فرهنگیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری کرمانشاه کرمانشاه فرهنگیان شهرداری کرمانشاه کرمانشاه فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۳۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ نفر از فرهنگیان کردستانی به دیدار مقام معظم رهبری اعزام شدند

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم ناظمی جلال صبح سه شنبه در جمع اصحاب رسانه کردستان با گرامیداشت هفته معلم و اعلام برنامه‌های این ایام اظهار کرد: صداقت و پاکی اصحاب رسانه حاصل زحمات معلمان و مجموعه آموزش و پرورش است که با علاقه و انگیزه به کار خبری می‌پردازید و در این جلسه حضور یافته‌اید.

وی بیان کرد: امروز به نام «سپاس معلم» زنگ سپاس را در مدارس استان همزمان با سراسر کشور داشتیم و جمعی از معلمان نیز قرار است دیداری با مقام معظم رهبری دیدار داشته باشند.

ناظمی جلال تصریح کرد: شهید «مرتضی مطهری» از بارزترین و پیشروترین متفکران در عصر جدید است که در شناخت مباحث فکری سرآمد هم عصران خود است و جایگاه ویژه‌ای در تاریخ معاصر ایران دارد و توانست ایمان دینی را بگونه‌ای ارایه کند که پاسخگوی عصر کنونی باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان یادآور شد: معلم ماندنی‌ترین واژه علم اموزی است که نامش برای همیشه در اندیشه هر فرد ماندگار است و هرساله معلم نمونه براساس شاخص‌هایی در آموزش و پرورش شناخته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شناسایی معلمان نمونه در وهار سطح مدرسه، منطقه، استانی و کشوری انجام می‌شود، افزود: امسال اعمال نظر رای دانش‌آموزان و والدین آنها نیز در انتخاب معلم نمونه نقش داشت.

ناظمی‌جلال تصریح کرد: در راستای انتخاب معلمان نمونه ۴ هزار و ۵۰۰ فرهنگی شرکت کردند که از این تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ فرهنگی به مرحله منطقه‌ای و در نهایت ۵۱ نفر به مرحله استانی راه یافتند.

وی عنوان کرد: چهار نفر از برگزیدگان استانی به نرحله کشوری راه یافتند و از این میان «آرمان حسنی» معلم زیویه در مقطع ابتدایی به عنوان یکی از ۲۰ معلم نمونه کشور انتخاب شد.

وی به روز شمار هفته معلم پرداخت و گفت: تجدید پیمان با امام و شهدا، تقدیر از معلمان پیشکسوت، سخنرانی در نمازهای جمعه، تقدیر از خانواده معلمان شهید، تقدیر از معلمان دارای نقش برتر، تقدیر از معلمان جهادگر و ورزشکار، تقدیر از معلمان پژوهشگر و هنرمند در هفته معلم انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان دیدار ۴۰ نفر از فرهنگیان کردستان با رهبر انقلاب، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده معزز شهدا، برپایی میز خدمت آموزش و پرورش در نماز جمعه،

کد خبر 6092878

دیگر خبرها

  • دیدار ۴۰ نفر از فرهنگیان کردستان با مقام معظم رهبر/معلم استوار ترین مربی برای انسان ها است
  • تقویت مرزبانی سبب گستردگی توسعه جامعه می‌شود
  • ‌مشکل کمبود معلم در استان فارس حل می‌شود/ تشکیل قرارگاه تکریم مقام معلم
  • بزرگداشت مقام معلم به تمام ایام سال معطوف می‌شود
  • زنگ سپاس معلم در مدارس بهاباد نواخته شد
  • ۴۰ نفر از فرهنگیان کردستانی به دیدار مقام معظم رهبری اعزام شدند
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • آینده جامعه بشری به تلاش امروز معلمان و اساتید بستگی دارد
  • نشستی از جنس مدرسه در لرستان
  • گرامیداشت مقام معلمان در پویش #معلم_من