Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان اولویت‌های کاری خود را در این دانشگاه تشریح کرد و دانشگاه آزاد اسلامی را نماد یک نهاد انقلابی خوداتکا دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از رشت، محمد دوستار در جلسه معارفه خود که به‌صورت ویدئو کنفرانس و با حضور دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، گفت: «دانشگاه آزاد اسلامی نه تنها بار سنگینی را از دوش دولت برداشته است؛ بلکه به‌دلیل انتقال و پرداخت‌های قانونی در راستای تحقق درآمدها به دولت کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی با توجه به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی باید نماد تحقق آرمان‌های حضرت امام (ره)، خون شهدا، آرمان‌های انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری باشد، افزود: «مردم باید به‌وضوح این امر مهم را مشاهده کنند و رغبت به فعالیت در دانشگاه آزاد اسلامی داشته باشند.»

راهبردهای هشتگانه سرلوحه کار بنده است

دوستار با تأکید بر اینکه تمام تلاشم را خواهم کرد تا براساس رهنمودها و راهبردهای هشتگانه و برنامه‌های عملیاتی که دانشگاه آزاد اسلامی ترسیم کرده گام بردارم، اظهار کرد: «به‌دنبال تنوع‌سازی منابع درآمدی به‌ویژه رشد درآمدهای حاصل از فعالیت‌های غیر آموزشی خواهم بود.»

وی با بیان اینکه تقویت رابطه بین صنعت و دانشگاه و جامعه ازجمله اولویت‌های اینجانب است، گفت: «با هدایت رساله‌ها و پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی یک نوع تولید ثروت را بعد از خروجی پایان‌نامه  دنبال خواهم کرد.»

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به بیانیه گام دوم انقلاب توجه کرد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان قصد دارد تا رشد درآمدهای حاصل از فعالیت‌های غیرآموزشی، تقویت رابطه بین صنعت و جامعه، کمک به حل چالش‌های کشور، ارتقای فعالیت‌های فرهنگی و رشد فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی را در اولویت‌های فعالیت‌های خود قرار دهد.»

به گزارش آنا، مراسم تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با حضور آیت‌الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان و معاون استاندار به صورت ویدئو کنفرانس با دکتر طهرانچی برگزار و از تلاش‌های ابراهیم چیرانی قدردانی و دوستار به صورت رسمی به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان معرفی شد.

انتهای پیام/۴۱۱۷/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان تکریم و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت جدید دانشگاه آزاد اسلامی اسلامی استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۳۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتصابات جدید در گیلان
  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • آغاز برنج‌کاری در گیلان
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • افول تشکل‌های دانشجویی، بدنه اجرایی کشور را تضعیف می‌کند
  • بازیابی و معرفی روایت‌های فرهنگ دریاپایه قشم ضرورت دارد